Waar een goede tinker kopen?

Moderators: Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance, zonnebloem18, RianneH

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

butengeweun

Re: Waar een goede tinker kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 19:24

"Letting go doesn't have to mean giving up, it means accepting that some things weren't meant to be.."
"Cowboys are just like weather, nothing can be done to change either one of them..."

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 22:19

korte manen en een geschuurde (of korte haren bij staartwortel ook wel pleeborstelcoupe genoemd) staart is een teken. nu zie je schuren niet maar wel de korte haren die door schuren kunnen komen.
Heb er al 1 door laten staan durf het nu in de winter niet aan mocht hij tegen het voorjaar nog te koop staan kan ik altijd nog een keer gaan kijken

"Letting go doesn't have to mean giving up, it means accepting that some things weren't meant to be.."
"Cowboys are just like weather, nothing can be done to change either one of them..."

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 08:06

jammer dat het zo gelopen is, maar je bent helaas niet de eerste die eerste die dit overkomt. Daarom heb ik hun overgeslagen met paarden kijken

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 09:08

Gabbe, bij mij was het ook verkocht is verkocht. Heb er hier ooit 1 op proef van een ander in de wei gehad en was er niet blij mee, veel te bang dat hem wat overkomt. Hij heeft ook een maand alleen gestaan omdat ik hem niet bij mijn dominante merrie in de wei wilde zetten.

Nieuwe eigenaren mogen zo vaak komen als ze willen. Alles uitproberen ik ben alleen in de buurt om te kijken of het veilig gaat.

Ik weet zelf dus ook als ik koop dan graag op proef :9 maar bij particulieren is dit 9 van de 10 keer niet mogelijk. Handelsstallen is een ander verhaal, maar let dan op of je geld terug krijgt of dat je daar een ander paard moet halen.
Laatst bijgewerkt door butengeweun op 03-01-14 09:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie