Website NSvT

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caily

Berichten: 12518
Geregistreerd: 02-09-07
Woonplaats: Noord Nederland

Website NSvT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-13 03:55

Zoals een gedeelte van jullie al wel zal weten heb ik de eer gehand de website van het Nederlands Stamboek voor Tinkers te mogen maken, en uiteraard ook up-to-date houden! www.nsvt.eu

Maar daar kan ik de hulp van jullie goed bij gebruiken! Zie je fouten in de site? Heb je toevoegingen? Verbeteringen? Ideeën? Foto's van keuringen? Misschien een Tinker te koop (ingeschreven bij het NSvT)? Laat het me weten!

lotte.thevis@hotmail.com

Een Pb sturen kan natuurlijk ook!

KootMiraDrum

Berichten: 8326
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 13:12

Ik zie bij de dekhengsten 2 van mijn foto's staan, het was netjes geweest als er even toestemming was gevraagd, ook al staat mijn signature er nog netjes onder. Geen ramp verder, laat maar staan. Om het meer 1 geheel te maken zou het denk ik rustiger over komen als alle foto's (dus na aanklikken per hengst) 1 vast formaat zouden hebben. Nu krijg je dan weer een grote foto, dan weer een kleine. Op sommige grote foto's is de tekst niet meer leesbaar, moet je gaan scrollen (en ik heb een 21" beeldscherm, dus die kan wel wat aan).

Kopje veulens en oudere merries, merries staat daar verkeerd gespeld, merrie's moet merries zijn.

Caily

Berichten: 12518
Geregistreerd: 02-09-07
Woonplaats: Noord Nederland

Re: Website NSvT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-13 14:01

Dankjewel voor het meedenken :)

Voor die foto's ben ik inderdaad nog aan het denken. Nare is als ik een ander formaat wil, is dat ik de foto eruit moet halen, verkleinen en weer terug erop zetten, wederom alle gegevens toevoegen, das best een werkje. En sommige foto's zijn juist kleiner dan ik zou willen, of staan rechtop. Maar op den duur zullen ze allemaal 800 x 400 worden.

Allienda

Berichten: 1372
Geregistreerd: 24-02-08
Woonplaats: Brunssum

Re: Website NSvT

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 12:00

Ik was net toevallig op de website van het NSvT maar volgens mij werkt de agenda niet? Althans ik open de agenda en kom uit in november (tot zover klopt het) maar als ik wil kijken wat er in december en januari op het programma staat en dan verder klik dan blijft hij staan op november?

Caily

Berichten: 12518
Geregistreerd: 02-09-07
Woonplaats: Noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-13 12:30

Bedankt voor de tip! Hij deed het inderdaad niet meer >;) Maar nu wel weer als het goed is! :D

KootMiraDrum

Berichten: 8326
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 13:37

Caily schreef:
Dankjewel voor het meedenken :)

Voor die foto's ben ik inderdaad nog aan het denken. Nare is als ik een ander formaat wil, is dat ik de foto eruit moet halen, verkleinen en weer terug erop zetten, wederom alle gegevens toevoegen, das best een werkje. En sommige foto's zijn juist kleiner dan ik zou willen, of staan rechtop. Maar op den duur zullen ze allemaal 800 x 400 worden.

Dat is inherent aan het onderhouden van een website he, dat het tijd kost ;)
Evt zou je nog de kleinere foto's in een frame van de kleur van de achtergrond kunnen maken, dan valt het minder op dat ze kleiner zijn.

Allienda

Berichten: 1372
Geregistreerd: 24-02-08
Woonplaats: Brunssum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 08:36

Caily schreef:
Bedankt voor de tip! Hij deed het inderdaad niet meer >;) Maar nu wel weer als het goed is! :D


Thanks dan kan ik alle activiteiten in mn nieuwe agenda gaan schrijven _/-\o_ :D *\o/*

Allienda

Berichten: 1372
Geregistreerd: 24-02-08
Woonplaats: Brunssum

Re: Website NSvT

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 08:48

Ik zag net een typo bij 28 september -> Witercompetitie moet neem ik aan Wintercompetitie zijn ;-)

Caily

Berichten: 12518
Geregistreerd: 02-09-07
Woonplaats: Noord Nederland

Re: Website NSvT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-13 12:02

+:)+