Stamboom

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
donnar

Berichten: 2195
Geregistreerd: 03-06-11
Woonplaats: Provincie Utrecht

Stamboom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-13 21:23

Hallo,

Ik zit net weer eens door Dublin zijn paspoort te bladeren en daar heb ik zijn stamboom bekeken. (niet dat daar veel op te zien is)
Maar er staan 2 namen, zijn vader heet J Owens Good Stallion N.R. en zijn moeder JJ, S mare N.R. Ik denkt niet dat ik er iets aan heb maar misschien dat er hier mensen zijn die weten waar de namen voor staan, en dan vooral de afkortingen.

Dublin is geboren in 2004 en komt bij Tom Price vandaan, waarschijnlijk zijn er hier wel mensen die hem kennen in ieder geval van naam. Weet iemand of het mogelijk is achter zijn afstamming te komen, of zal het onbekend blijven. Heb zelf ook wel eens gehoord van DNA onderzoek, maar ik denk niet dat dat veel nut heeft?!

Misschien zijn er mensen uit het Tinkerwereldje die mij kunnen helpen?

Groetjes!

KootMiraDrum

Berichten: 8326
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Den Haag

Re: Stamboom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 23:29


VandeMol
Berichten: 1787
Geregistreerd: 29-02-08

Re: Stamboom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 12:26

Miranda van Tinkerhoeve de Bonte Parels heeft geregeld contact met Tom .Misschien kan je daar je vraag eens voorleggen en vragen of er foto's van de ouders zijn ?

succes !

donnar

Berichten: 2195
Geregistreerd: 03-06-11
Woonplaats: Provincie Utrecht

Re: Stamboom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-13 12:28

Oh ja bedankt, ik zal meteen even mailen!

daniweerd
Berichten: 1200
Geregistreerd: 27-03-09

Re: Stamboom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 19:01

Als hij bij Tom Price weg komt, klopt de afstamming heel vaak niet, grote kans dat hij hem gewoon gekocht heeft en niet zelf gefokt dus dan weet hij het echt niet.... :o