Keuring 28-06-'08, info/foto's?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kaatastrof

Berichten: 6260
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Keuring 28-06-'08, info/foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-13 23:30

Beste Bokkers,

Sinds ongv 18 augustus zijn wij blije baasjes van een 5-jarige Tinkerruin, Boris of Willow Creek genaamd. Boris is één van de8 verwaarloosde Tinkers die bij two lazy seven terecht kwamen en waarrond hier op Bokt toch een kleine heisa is geweest. Boris was het hengstje dat - naar verluid - het beste eruit zag en was toen 3 jaar. Hij is daar gecastreerd. Hij heeft best een speciaal vlekkenpatroon en een aansprekend hoofd, maw hij valt wel op en is makkelijk te herkennen.

Ik ben al veel te weten gekomen over hem (dat hij eerst nog bij two lazy seven is gebleven, dan in De Paddock in Stabroek terecht is gekomen, vervolgens terug naar two lazy seven en ja, nu bij ons - en dat in 2 (!!) jaar tijd.)

Aangezien ik al redelijk wat ben te weten gekomen over het 'erna' zou ik graag nu meer te weten komen over zijn eerste levensjaren. Boris heeft op 28 juni 2008 meegedaan aan de ICS-NL keuring in Torhout. Echter kan ik geen keuringsverslag noch foto's vinden op de website, maar ook nergens anders op het internet. Ik ben er wel van overtuigd dat er die dag Bokkers aanwezig waren die vast wel enkele plaatjes zullen geschoten hebben of Boris zullen herkennen. ;)

De moeder van Boris is Rosy of Willow Creek. Zij is ook 'gered' geweest en was een luxe type Tinker. Ze behaalde in Torhout dan ook een 3de premie. Ze is een bruinbonte merrie.

Boris behaalde die dag een 1ste veulenpremie met 145 punten. Hier enkele foto's van hem als veulen (maw op de dag van de keuring)
Afbeelding
Afbeelding
En Boris NU.

Alvast bedankt,
Kaat

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Re: Keuring 28-06-'08, info/foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 23:45


Kaatastrof

Berichten: 6260
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Re: Keuring 28-06-'08, info/foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-13 23:49

Ja, had dat idd al gezien. Jammer dat Alexandra geen fb meer heeft. Ik zal haar anders eens een pb'tje sturen evt ;)

DianneM

Berichten: 9312
Geregistreerd: 10-03-05
Woonplaats: Alphen ad Rijn

Re: Keuring 28-06-'08, info/foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 09:26

Ik denk dat ik daar ook geweest ben, zal als ik zin heb de pc weer eens aanslingeren en zoeken.

DeCobvan

Berichten: 562
Geregistreerd: 10-10-10
Woonplaats: Kerkwerve

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 10:41

Jackytje schreef:
Ja, had dat idd al gezien. Jammer dat Alexandra geen fb meer heeft. Ik zal haar anders eens een pb'tje sturen evt ;)

Alexandra niet maar Jordy wel. ;)

Kaatastrof

Berichten: 6260
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Re: Keuring 28-06-'08, info/foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-13 11:11

Oké, bedankt DiannaM!
Ja, had Jordy al getagt in mijn facebookbericht. Hopelijk ziet hij het ;)