Tinker stal mccloud.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

ikkebenmar

Berichten: 876
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: een heel klein dorpje

Re: Tinker stal mccloud.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 15:30

Mijn tinker komt er ook vandaan. Ik heb hem overgenomen van mensen die hem daar gekocht hebben.
Ze geven je trouwens wel een hele andere stokmaat als wat hij is.
Ook vond ik hem nog supergroen, ik kon opstappen en rijden, maar nog niet echt sturen ofzo. Het is wel een hele lieve tinker, maar wel erg fel met rijden. Maar dat is natuurlijk per Tinker verschillend.


ikkebenmar

Berichten: 876
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: een heel klein dorpje

Re: Tinker stal mccloud.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 14:35

@nienke_92, voor welke Tinker zou je gaan kijken? (ben ff benieuwd of die er toen ook stond)

ikkebenmar

Berichten: 876
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: een heel klein dorpje

Re: Tinker stal mccloud.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 18:12

Die van mij heet Magwyr, dit is een foto toen hij daar net vandaan kwam.

Afbeelding

Afbeelding

Recente foto's staan wel in mijn profiel.
Ik ben toen meegeweest om te kijken, we hebben toen ook Chocolate Boy en Fellow bekeken.

ikkebenmar

Berichten: 876
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: een heel klein dorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 21:26

Guinness schreef:
Oja, bij de paarden heb je toch een paspoort? Daar staat de geboortedatum van het paard in. Daar kun je dan toch niet over liegen?


De geboortedatum is niet bekend omdat de paarden uit Engeland komen. Leeftijd wordt inderdaad geschat aan de hand van de tanden.
De datum kon je zelf uitkiezen, kennissen die toendertijd mijn paardje hebben gekocht hebben zo de datum van een ander paardje gezegd. En dat staat nu op zijn paspoort.
Het is dus niet duidelijk wanneer hij ooit geboren is......


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: acerdurac en 119 bezoekers