Verliefd op een tinker

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yenni
Berichten: 5457
Geregistreerd: 01-07-14

Verliefd op een tinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-19 21:02

Hallo bokkers,
Ik vind het heerlijk om marktplaats af te struinen naar leuke paarden.. Nu heb ik sinds een paar dagen een tinker merrie te koop zien staan. En ik ben opslag verliefd geworden. Haar beschrijving spreekt me aan en haar uiterlijk ook. Nu heb ik mijn pony al 7 jaar een new forest en hij kan best sensibel zijn wat ik niet altijd even makkelijk vind. Nu heb ik dus al dagen deze merrie in mijn hoofd zitten en kijk meerdere keren per dag naar haar of ze al verkocht is. Ze zou perfect bij mij passen. De optie zou dus zijn om mijn pony te verkopen en deze te kopen maar dat wil ik eigenlijk ook helemaal niet want deze pony is mijn maatje maar toch kan ik de merrie niet los laten. Heeft iemand tips? Ik weet niet wat ik wil met dit topic, gewoon even van mij afschrijven..


Yenni
Berichten: 5457
Geregistreerd: 01-07-14

Re: Verliefd op een tinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-19 21:19

Dankjewel. Ik ga het eens overwegen. Ik vind de stap om hem te zetten om überhaupt een afspraak te maken al onwijs spannend


Yenni
Berichten: 5457
Geregistreerd: 01-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-19 21:29

Dobbelicious schreef:
Ik ben in de zoektocht naar mijn paard ook meerdere keren helemaal verliefd geworden op een advertentie. Bij in het echt ontmoeten, was de klik er niet. Je moet een dier toch echt in het echt zien om hier iets zinnigs over te kunnen zeggen. Was je op zoek naar een ander paard?

Nee op zoek niet. Ik kijk regelmatig op marktplaats om te zien wat ze aanbieden en toen kwam zij in beeld..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 78 bezoekers