Shelly21: fijn dat je zo'n leuke clinic hebt gehad en alleen op pad kunnen geeft wel heel veel vrijheid ja!
Esaqar: was leuk om je even in het echt te zien
Fijn dat Carrera gelijk zo op haar plek is en ze goed bevalt. En oeps van de uier, hopelijk snel rustig en geen uierontsteking etc
Kimley: lekker ontspannen ritje zo van de foto's!
Wij zijn zondag dus ook naar de ICS keuring bij Stal 't Heideveld geweest, Luna heeft een mooie 1ste premie gekregen met 147 punten. Verder heeft ze haar werkproef ook gehaald! Werkproef was aan het einde van de dag, en Luna is nogal een binnenvetter (stond al een paar uur in een paddock) dus die ging even in de staak nadat ik opstapte, wel goed kunnen begeleiden naar de ontspanning maar de puf was er wel uit. Voordeel van een proef uit je hoofd rijden is dat ik hem onderweg makkelijk kon inkorten, dat was wel nodig
Zelf was ik er trouwens niet veel beter aan toe haha. Dan merk je toch even extra dat je niet meer gezond bent. Nouja zaten we mooi samen op één lijn
Vandaag even lekker weer wezen trainen, weer het verruimen en terug schakelen in de galop opgepakt, dat vind ze nog wel erg lastig, voorruit is een stuk makkelijker dan terug. Daarna bezig met stap-galop oefenen, daar had ze zo'n lol in dat ik aan de hand moest uitstappen, anders ging ze steeds aandraven, zo fanatiek wilde ze verder aan het werk, dat was wel grappig 
Foto's van zondag:

“When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile”