Gezocht: Rechtenvrije foto Tinker in de branding vd zee

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 15:46

Oooh je gaat een boek ervan maken?
Wat leuk! Heb je topic af en aan gevolgd, na een tijdje liep ik zover achter dat ik er ook niet meer in kwam. Ik ga het ff in de gaten houden, een boek lijkt mij zeker leuk.

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Re: Gezocht: Rechtenvrije foto Tinker in de branding vd zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 16:49

Je net een pb gezonden, ben deze die de foto op de vorige pagina had genomen.

Heb er nog een aantal maar het probleem daar ligt helaas dat ik niet meer weet wie er op stond dus aan die mensen geen toestemming kan vragen even.

Dian_dara
Berichten: 17
Geregistreerd: 09-09-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 16:58

Heyy, ik heb in oktober deze foto’s kunnen maken van een tinker. Miss is het wat voor je? (Watermerk gaat er dan natuurlijk wel af) Ik vraag dan wel een klein bedrag, maar daar komen we samen denk ik wel uit
Afbeelding
Afbeelding

Secretly
Berichten: 309
Geregistreerd: 23-04-16

Re: Gezocht: Rechtenvrije foto Tinker in de branding vd zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 17:04

Ik ben misschien blond, maar mag ik vragen waar dit Tinker boek over gaat?

Monique1963

Berichten: 8637
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-19 17:17

@ Engel, ja keuze wordt steeds moeilijker naarmate er meer mensen reageren, hahaha. Ik heb iets in mijn hoofd zitten voor de kaft van dit boek en zoek de foto die daar het beste bij gaat passen.

@Speechless, dank voor de link, inderdaad zitten ook toffe foto's bij. Zeker de bovenste en ook verder in het topic zitten er nog wat mooie bij. Zeker kanshebbers bijv die opspattende branding. Ik hou het in gedachten!

@Seaside, wat ben jij een gelukkig mens dat je zo dicht bij de zee woont! Steigerfoto prachtig, laatste foto is zeker heeeeeeel gaaf. Zou goed bij mij kunnen passen omdat ik ook western rijd. Toch zoek ik een foto van een paard dat de branding inloopt richting de zee.

@Amber_anne en laraxXxemma dank voor je complimentjes, ik houd jullie op de hoogte van de voortgang van het boek in een pb als het klaar is.

@Lori dank voor je pb.

@ Dian_dara, dank je wat een prachtige foto's.

Dus wat ik zoek, zijn foto's van een tinker die de branding inloopt, dus richting de zee. Dit omdat de titel van mijn boek zal zijn "Het tij keren, kan dat?" Een foto dus die struggle, strijd, uitbeeldt.
Voor mij zijn foto's waar tinkers de zee uitkomen, het einde van het verhaal ;-)
Misschien ooit voor als het tij gekeerd is. Op dit moment is het heel zeker absoluut nog niet gekeerd namelijk...

Monique1963

Berichten: 8637
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-19 17:20

Secretly schreef:
Ik ben misschien blond, maar mag ik vragen waar dit Tinker boek over gaat?


Zie de link bij mijn onderschrift, heel kort, het boek gaat een uitgebreide versie bevatten van het volgtopic dat ik erover bijgehouden heb de afgelopen jaren. Over mijn tinker Callas waarmee ik een relatie probeer op te bouwen.

SeaSide

Berichten: 2324
Geregistreerd: 17-11-12
Woonplaats: Groote Keeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 18:26

Monique1963 schreef:
@ Engel, ja keuze wordt steeds moeilijker naarmate er meer mensen reageren, hahaha. Ik heb iets in mijn hoofd zitten voor de kaft van dit boek en zoek de foto die daar het beste bij gaat passen.

@Speechless, dank voor de link, inderdaad zitten ook toffe foto's bij. Zeker de bovenste en ook verder in het topic zitten er nog wat mooie bij. Zeker kanshebbers bijv die opspattende branding. Ik hou het in gedachten!

@Seaside, wat ben jij een gelukkig mens dat je zo dicht bij de zee woont! Steigerfoto prachtig, laatste foto is zeker heeeeeeel gaaf. Zou goed bij mij kunnen passen omdat ik ook western rijd. Toch zoek ik een foto van een paard dat de branding inloopt richting de zee.

@Amber_anne en laraxXxemma dank voor je complimentjes, ik houd jullie op de hoogte van de voortgang van het boek in een pb als het klaar is.

@Lori dank voor je pb.

@ Dian_dara, dank je wat een prachtige foto's.

Dus wat ik zoek, zijn foto's van een tinker die de branding inloopt, dus richting de zee. Dit omdat de titel van mijn boek zal zijn "Het tij keren, kan dat?" Een foto dus die struggle, strijd, uitbeeldt.
Voor mij zijn foto's waar tinkers de zee uitkomen, het einde van het verhaal ;-)
Misschien ooit voor als het tij gekeerd is. Op dit moment is het heel zeker absoluut nog niet gekeerd namelijk...



Bedankt, ben nu een aantal maanden van huis en mis de zee zo erg :( !

Ik zal mijn zwem foto's er eens bij pakken, misschien heb ik daar een foto van het paard dat de branding in gaat.

Killed

Berichten: 1576
Geregistreerd: 29-03-11
Woonplaats: België

Re: Gezocht: Rechtenvrije foto Tinker in de branding vd zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 21:09

Jammer dat een veulen niet in je verhaal past, mocht je de foto's toch ooit nodig hebben, laat maar weten. Mijn vriend heeft deze gemaakt en heeft er geen probleem mee als deze hiervoor gebruikt zouden worden :)

Veel succes met jouw boek, ik ben benieuwd!

Killed

Berichten: 1576
Geregistreerd: 29-03-11
Woonplaats: België

Re: Gezocht: Rechtenvrije foto Tinker in de branding vd zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 21:31

Ik heb nog even gekeken tussen mijn' oude foto's, deze is wel van een fotograaf maar wil voor jou wel eens horen of deze gebruikt mag worden Afbeelding

smileydees
Berichten: 1683
Geregistreerd: 03-03-11
Woonplaats: in het westen v/h land

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 21:32

Afbeelding

Monique1963

Berichten: 8637
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Re: Gezocht: Rechtenvrije foto Tinker in de branding vd zee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-19 21:46

Hi Killed, waanzinnig spectacualaire en mooie foto. En Smileydees ook een heerlijke foto! Vind het sowieso leuk dit topic met allemaal prachtige tinkers in de zee.

Ik heb op dit moment nog de meeste klik met de foto van Jackytje, waar ze aan de hand met haar paard de zee inloopt.

Ik houd me aanbevolen voor foto's met ongeveer een dergelijk tafereel.

Caily

Berichten: 12518
Geregistreerd: 02-09-07
Woonplaats: Noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 21:51

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

pien_2010

Berichten: 43267
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 22:04

_O- de 1ste foto van Caily vind ik wel toepasselijk _O-

Caily

Berichten: 12518
Geregistreerd: 02-09-07
Woonplaats: Noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 22:19

Haha, ik lees al de hele tijd mee en moest even graven, maar toen had ik hem gevonden :Y) Helaas mindere kwaliteit, maar wellicht maakt dat het ook wel weer mysterieus? Hij kan uiteraard nog even nabewerkt/afgewerkt worden.

Monique1963

Berichten: 8637
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Re: Gezocht: Rechtenvrije foto Tinker in de branding vd zee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-19 22:35

Caily, dank, het zijn zeer zeker heel passende foto's. Inderdaad is het zo'n soort foto als van Jackytje. Ik houd ze zeker in gedachten. Hartelijk dank. Ik hoop op nog meer! haha, gewoon ook omdat ze zooo mooi zijn!

Speirs

Berichten: 1682
Geregistreerd: 20-07-14

Re: Gezocht: Rechtenvrije foto Tinker in de branding vd zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 22:41

Geen tinker hier, maar ik volg voor de mooie foto's!

Kaatastrof

Berichten: 6260
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 23:10

Caily schreef:
Haha, ik lees al de hele tijd mee en moest even graven, maar toen had ik hem gevonden :Y) Helaas mindere kwaliteit, maar wellicht maakt dat het ook wel weer mysterieus? Hij kan uiteraard nog even nabewerkt/afgewerkt worden.

Dat is toch van op de Sokkenwasrit ook hé? Die foto? Mooie herinneringen! :)

Caily

Berichten: 12518
Geregistreerd: 02-09-07
Woonplaats: Noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 23:15

Ja absoluut <3

Afbeelding

mysa

Berichten: 10472
Geregistreerd: 14-07-07
Woonplaats: Veluwe

Re: Gezocht: Rechtenvrije foto Tinker in de branding vd zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 23:23

Dat gaat waarschijnlijk een volledig fotoboek worden, met een klein beetje tekst er tussen. ;) prachtige foto's zie ik voorbij komen.

Jolliegirl

Berichten: 32968
Geregistreerd: 18-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 23:24

Als er iemand een tinker beschikbaar stelt... Wil ik graag een fotoshoot aanbieden. :)

Laat maar weten of je er oren naar hebt.

Monique1963

Berichten: 8637
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Re: Gezocht: Rechtenvrije foto Tinker in de branding vd zee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-19 23:28

Ja Jolliegirl, als je ooit in Frankrijk bent... houd ik me aanbevolen voor een shoot. dan bied ik kost en inwoning aan en vervoer van en naar het dichtstbijzijnde vliegveld...

scheffersxx

Berichten: 287
Geregistreerd: 17-02-14
Woonplaats: Het mooie Uden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 23:57

Een van mijn favo foto's van mij en mijn tinker. Vanaf dat ze veulen is zijn we al samen. We zijn samen volwassen geworden <3


Afbeelding

Monique1963

Berichten: 8637
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Re: Gezocht: Rechtenvrije foto Tinker in de branding vd zee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-19 00:01

wauw dat is ook een heeeeeeel schitterende foto! Ik hoop dat je die aan je muur hebt hangen! Dat verdient ie. Prachtig!

Ik blijf nog even bij de foto's waarbij het paard écht de branding IN gaat richting de horizon van de zee.

Tinkermuts

Berichten: 9388
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 07:11

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Monique1963

Berichten: 8637
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-19 09:16

Hey Tinkermuts, dank ook voor je foto's. Ook weer heerlijke foto's. Ben zo jaloers op iedereen, gaat voor mij nooit lukken denk ik, de zee. De oortjes foto zou eventueel een optie kunnen zijn, maar vooralsnog lijkt een heel paard in beeld mij het fijnst.