Nieuw dit jaar is dat ze er een tweede dag bij hebben gepakt.
Doen er ook nog bokkers mee dit jaar?
Ik heb me zelf ingeschreven voor pony hoog, maar hier kan nog paarden laag bij komen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Amber_ schreef:Ja als je moet kiezen Mel, zou ik zeker voor Outdoor gaan.
Das gezellie
maar dan met 2 verschillende paarden. MelanieB schreef:Amber_ schreef:Ja als je moet kiezen Mel, zou ik zeker voor Outdoor gaan.
En dan moet jij mee rijden he?Das gezellie
Amber_ schreef:Oeh ja ik vond Indoor vorig jaar erg zwaar, vanwege de bak !
Daarom kom ik naar Outdoor
broertje schreef:Amber_ schreef:Oeh ja ik vond Indoor vorig jaar erg zwaar, vanwege de bak !
Vond indoor ook heel zwaar. Ga kijken of ik outdoor mee kan doen, misschien een goede oefening voor Vlietland.
. Fjordy ging ook bijna op ze gat.
broertje schreef:Amber_ schreef:Oeh ja ik vond Indoor vorig jaar erg zwaar, vanwege de bak !
Vond indoor ook heel zwaar. Ga kijken of ik outdoor mee kan doen, misschien een goede oefening voor Vlietland.
Gezellig ! Dan zie ik je daar én daar
denk niet dat charlie veel zal springen maar goed
leuke ervaring Shanty_Muis schreef:Mag ik vragen wát er zo zwaar was aan de bak? Heb er zelf nl nooit problemen mee gehad (ook springwedstrijd)
Amber_ schreef:Het was ontzettend Mul, echt heel erg. Fjordy ging ook bijna op ze gat.
Maar het was toen net nieuw zand dacht ik. Dus het zal nu wel beter zijn
Kijk het filmpje maar
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... &plindex=7
Shanty_Muis schreef:Amber_ schreef:Het was ontzettend Mul, echt heel erg. Fjordy ging ook bijna op ze gat.
Maar het was toen net nieuw zand dacht ik. Dus het zal nu wel beter zijn
Kijk het filmpje maar
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... &plindex=7
Volgens mij was het niet nieuw zand, kan me vergissen maar volgens mij hebben ze vlak voor de winter al het zand weer eens vervangen sinds 3 jaar ofzo.
Maar ik zie jullie dan wel met de outdoor:D *duimt dat ze ook kan starten*
.
:D.
)
Kelly_Taco schreef:Ik doe ook mee op 11 mei, dan ben ik nog jarig ook.
Denk dat Perla mij als verjaardag zandhappen kado gaat geven.
Die vind het altijd leuk om mega te bokken na een hindernis![]()
Wordt voor haar ook de eerste cross trouwens.
Fieke doet mee met Perla.
De laatste keer dat ik daar gestart heb was de bak niet zwaar overigens
Amber_ schreef:Shanty_Muis schreef:Volgens mij was het niet nieuw zand, kan me vergissen maar volgens mij hebben ze vlak voor de winter al het zand weer eens vervangen sinds 3 jaar ofzo.
Maar ik zie jullie dan wel met de outdoor:D *duimt dat ze ook kan starten*
Tja dat werd mij verteld toen.
Maar hee, ik bedoel er niks mee hoor ofzo. Alleen als ik van zon afstand kom, kies ik liever outdoor:D.
(Heb beetje idee dat je probeert te verdedigen)
Maarja, ligt inderdaad geen super zand in, dus kan me best voorstellen dat je dan liever outdoor doet

. Amber_ schreef:Ja moet kiezen van hier haha, Outdoor lekker friss
Moet het alleen niet gaan regenen.
Dan is het wel meteen een stuk minder leuk, en ook omdat ik me ingeschreven heb voor zaterdag vrijwilliger. Lekker hier op stal dus kiezen hoeft niet:P Moet alleen even kijken of ik indoor en/of outdoor start met mijn paardje. In de mei zowiezo 'voorbereiding' op de indoor die ik wel met haar ga doen. dus als dat goed verloopt gaan de crossen ook wel lukken denk ik. En zo niet is het altijd nog een leuke ervaring