SGW Neede, weer een geslaagd crossje :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

SGW Neede, weer een geslaagd crossje :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-04 18:47

Vandaag gingen we met drie paarden richting Neede.
Hans, Muriel en ik hebben er elk 1 gestart.

Ik kon beginnen in de dressuur, nadat ik 2/3 van de proef had gehad begaf m'n linkerarm het echt.... wat sterk was Cheval zeg, niet normaal! Nou ja die proef was dus niet echt geslaagd naar mijn idee, maar goed ik kwam er toch nog met een mooie 161 pnt vanaf.... Schijnheilig Haha!
De proef heb ik niet van Hans gezien, maar hij vond het zelf een wel aardig proef, hij had dan ook 159pnt.
Mijn zusje Muriel ging erg goed, Nena is niet echt een voorbeeld dressuurpony, maar dit was de beste proef van Nena en Muriel tot nu toe. De jury was het niet zo met ons eens (het mannetje hield schijnbaar alleen van de perfect dressuurpony's... Verdrietig ) en de proef werd beloond met een droevige 138 pnt....... Scheve mond Nou ja daar hebben we ons maar niet druk om gemaakt het ging ten slotte om de cross!!!!!!!!!

Muriël had na de dressuur nog zeeen van tijd en kon dus mooi Hans en mij helpen met het springen en de cross.

Cheval liep bij het inspringen erg lekker, in de ring was het wat minder... ik kon geen lekker tempo vinden waardoor we de ene keer net een te hard tempo hadden en daarna weer te langzaam.. nou ja ik kwam er nog vanaf met 2 balkjes.
Hans had 1 weigering en een balkje.

Bij de keuring waren ze vond ik wel heel erg overdreven aan het controleren of alles wel goed was, werkelijk alles aan het paard werd onderzocht, maar goed met beide paarden was alles oke! Haha! En Cheval had wel een hartslag van 52... haha

De cross ging erg lekker met Cheval, hij was foutloos, ik had alleen een starthaperingetje.... ik kreeg hem gewoon echt niet van de start weg, nou ja na een heel gezeur ging hij toch en voor zover ik weet was Cheval nog ruim binnen de tijd! Schijnheilig Hij liep alles heel gemakkelijk rond, hoefde hem nergens terug te rijden, ben overal in een aardig tempo overheen geknald. Tong uitsteken Voor mijn stijl had ik een 8 en een 6,6 ook zeker niet verkeerd dus! Haha!
Ook Hans was foutloos dus deze twee paarden hadden alles al succes vol afgelegd!
Met het teruglopen naar de trailer kregen we helaas een aardig ongelukje.... Kelly (vriendin die mee was) wilde met Joep over een bruggetje lopen, maar dat vond Joep erg eng, hij sprong met een enorme sprong over het bruggetje gooide Kelly omver en ging vervolgend bovenop haar staan. De ambulance heeft haar opgehaald, ze dachten aan een zeer vervelende botbreuk. Gelukkig viel het nog aardig mee en heeft ze haar been alleen zwaar gekneusd en heeft ze de stiften goed in haar been staan... Scheve mond Sterkte Kelly!

Toen het dan eindelijk tijd was voor Muriël stond Nena te slapen en echt wakker te krijgen was ze ook niet, alhoewel toen ze eenmaal het eerste fluitje horen ging was ze gelijk weer een opgefokt welshje... Haha!
Het springen ging foutloos, alhoewel haar wel een weigering werd aangerekend omdat ze een volte maakte tussen 8 en 9, ze vergat 9 bijna... Bloos!
Bij de start van de cross was Nena echt niet te houden, ze was helemaal die.... die oude knol van 19.. wat een mafkees! Haha! Ik heb haar maar vastgehouden en toen ze eindelijk van start mocht, happerde ze nog even, maar toen ze eenmaal foutloos over 1 was ging ze als een tierelier en Muriël en Nena hebben de cross foutloos afgelehgd!!! OK dan! Echt onwijs goed voo de eerste keer!!!!

We zijn alle drie in de middenmoot geeindigd, vraag me de stijlpunten van Muriël niet, we hadden nml geen zin daar nog op te wachten.,,, Bloos Daar komen we nog wel achter!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-04 18:54


Nonnetje

Berichten: 175
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 19:44

super gedaan! Haha!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 21:28

Super dat het weer zo lekker ging!

Wanneer ga je deze L starten Verward

Vervelend voor Kelly dat de dag zo af moet lopen, wens haar maar beterschap

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-04 22:20

Ik zal het doorgeven aan Kelly Gomir!!!

Ik ga Cheval iig Bathmen L starten, mss Barchem ook al, ligt een beetje aan Hans wanneer die naar de L wil.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 00:13

OK dan! chantal!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 09:19

netjes chantal...ik lag gister al op bed haha, maar hoop dat de eigenaresse van oet de papieren even meeneemt!!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-04 13:58

haha sorry hoor, ik was me ineens aan het bedenken dat Oet vandaag ook moest starten in Neede! Zou wel leuk zijn als ze de papieren mee neemt!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 14:35

maakt niet uit hoor haha, ze had gesmst dat ze het mee zou nemen...

Climax
Berichten: 4523
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 14:38

Hé goed zeg! Ook super van Muriel!!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 14:56

Leuk verslag Chantal! En wat gaaf dat Nena op haar leeftijd nog zo enthousiast is, Muriel zal daar vast nog wel veel plezier van hebben! Cool

Ik ga nu even je foto's bekijken. Lachen

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 21:43

Ik vroeg me al af waarom je om half twaalf ineens het nummer van Reddytobias nodig had Clown (wat moest je met die papieren als ik vragen mag Verward Ik is nieuwsgierig Tong uitsteken )

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-04 21:59

Die papieren zijn de stijlpunten van Muriel...... ben erg benieuwd wat ze voorn punten heeft!

WestBest
Berichten: 2458
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: A1-lokatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 22:53

Goed gedaan.

Heb je me nog horen aanmoedigen? Volgens mij kwam je net met Le Cheval het water uit.

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-04 09:10

Nee ik heb je niet gehoord... sorry!!
Hoe is het nu met jou paard dan missmuts?

WestBest
Berichten: 2458
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: A1-lokatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 12:50

Pees is genezen, maar het nieuwe weefsel moet nog aansterken.

Dussss: stappen, spuiten, stappen, spuit *zucht*

Hoef je geen sorrie voor te zeggen...haha...je reed op een meter afstand in volle galop langs me heen en ik zag wat laat dat jij het was. Het zag er stoer uit!

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 10:37

Goed hoor Chantal! En ook van Muriel!