crosshindernissen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 16:35

Maar wanneer gaan we eigenlijk?

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 18:48

Als ik mee ga kom ik idd alleen foto's maken ofzo. Maar dan ligt het er ook aan wanneer en waar! (dus of het makkelijk te bereiken is zonder paard, anders ga ik ook niet mee) Lachen Iemand met een betere digi dan ik, die hem mee neemt?

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 20:53

Scum schreef:
Maartjuh, maak er maar L van. De wp zijn zowat op, Princenhage wordt zeer ws de eerste L cross.
Als Simmie daar goed de weg weet kunnen we mss alleen. Anders wil Rob mss wel mee?

Btw, Maartjuh, ga jij donderdagmiddag naar Renswoude of heeft Rob je niet gevraagd?


volgens mij ga ik wel...Ons mam had het wel over een training deze week, dus dan zal het die wel zijn..

[edit]Nee ik ga dus niet... Dat is volgens ons mam veeeel te riskant want ik heb kampioenschappen dit weekend..Dan moet ik haar maar overhalen, want ik wil echt. Renswoude is het toch weer?[/edit]
Laatst bijgewerkt door Maartje__ op 11-08-04 21:01, in het totaal 2 keer bewerkt

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 20:56

Simmie - niveau: B en L paarden
Margon - niveau: B pony's
chantal_cs - niveau: B en L paarden
Scum - niveau: L paarden
Steffi - niveau: ?
gomir - niveau: B, bijna L paarden
Lielle - niveau: L Paarden
maartjuh - niveau: M/Z pony's
Anouar15 - niveau: onervaren

2 vragen:
-Wie wil er met trainer trainen, en wie zonder?
- Doen we in 2 groepen? dus bijvoorbeeld
-B t/m L paarden
-M t/m Z paarden
Of doen we het gewoon bij elkaar?

Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-04 21:03

Als ik mee kan, lijkt het mij een goed idee om in twee groepen te gaan. En ik hoef niet echt een trainer mee, zou wel handig zijn, maar hoeft van mij niet. Weten jullie al wanneer jullie gaan?

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 21:05

Maartjuh er is maar 1 iemand in het M dus die zou dan in zn uppie moeten gaan Verward Tong uitsteken

Gewoon met zn alle joh is veel leuker! en dan kan je elkaar ook nog aanwijzingen geven als het nodig is enzo

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 21:22

Margon schreef:
Maartjuh er is maar 1 iemand in het M dus die zou dan in zn uppie moeten gaan Verward Tong uitsteken

Gewoon met zn alle joh is veel leuker! en dan kan je elkaar ook nog aanwijzingen geven als het nodig is enzo

dan doen we wel:
-B pony's, L pony's en B paarden
-L paarden M pony's..

Of gewoon bij elkaar.. Mij maakt het echt niets uit...

Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-04 21:43

Hoe hoog zijn die hindernissen eigelijk??

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 21:48

ik zou het niet precies weten, maar meestal is het van 20 cm tot 1 meter..

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 00:05

Ik weet er de weg goed, dus wat mij betreft ook geen trainer nodig. Weet niet hoe de anderen er over denken?? De hindernissen zijn van 60 tot 100cm ongeveer. Er is in dat bos een open plek waar wat crosshindernissen en gewone hindernissen staan. Verder is het crossbaantje heel leuk om te doen. Je kunt langs alle hindernissen, dus degene die je niet wil doen kun je overslaan.
We zouden dan wat los kunnen springen op die open plek, daarna met zijn allen het crossbaantje verkennen (die moet je dan wel alleen rijden, want het is redelijk smal en achter elkaar aan vind ik geen goed idee!) zodat je dan weet hoe je moet rijden (kan eigenlijk niet missen) en welke hindernissen je niet zou willen doen.
Maar goed, eerst nog een goeie datum prikken!

P.s. even off topic: a.s. maandag ga ik voor het eerst naar De Schalm in Renswoude samen met een vriendin van mij om nog even wat te trainen.
Lijkt me heel tof om daar te rijden, zeker nav een aantal foto's van trainingen van jullie!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 00:09

Ohh klinkt wel cool Lachen
Maarre wanneer?

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 00:27

Tja, die datum............. zullen we anders maar vast 2 groepjes (groen en B ruiters en een groepje L en hoger ruiters) maken/bedenken? Maakt het misschien wat makkelijker om een datum te verzinnen.

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 08:11

Zoals ik al zei: als Simmie daar de weg goed kent kunnen we ook zonder trainer. Het staat er niet al te hoog.
Zitten we straks weer lekker met ons Bokt trainingsgroepje bij elkaar Tong uitsteken (alleen dan met als 'trainer' Simmie ipv Rob Nagelbijten / Gniffelen )

Wij gaan ook niet naar Renswoude vanmiddag Maartjuh. Het is voor ons gewoon een werkdag. Bovendien komt vanavond de veearts ook nog langs, dus wij zijn er niet. Maar er komen nog meer trainingen zei Rob.

Bitwise

Berichten: 754
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 15:24

Als ik zo naar buiten kijk en het zo zie regenen ben ik blij dat ik niet ben meegegaan naar Renswoude....... Schijnheilig

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 15:27

Bitwise schreef:
Als ik zo naar buiten kijk en het zo zie regenen ben ik blij dat ik niet ben meegegaan naar Renswoude....... Schijnheilig

idd.. echt lekker weer is het niet..

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 19:27

Ik ga met Lucky, L paard dus als de datum me uitkomt. Dus mij graag in de L groep zetten!