Crossbeschermers Weatherbeeta - ervaringen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
nanoukxxi

Berichten: 66
Geregistreerd: 26-03-13
Woonplaats: Tiel

Crossbeschermers Weatherbeeta - ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-20 12:22


Insta: NRPS_Sunray


flowerin
Berichten: 116
Geregistreerd: 27-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 12:42

Ik volg even, ik wil om dezelfde reden de beschermers mogelijk aanschaffen.

[o] strooigoed

snorkel1986

Berichten: 3003
Geregistreerd: 27-07-12
Woonplaats: overijsel

Re: Crossbeschermers Weatherbeeta - ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 12:51

Mmm met deze reden heb ik 2e hands wat aangeschaft een paar jaar terug ik vind wel belangrijk dat er bij de pezen echt een harde plaat zit anders kan je net zo goed gewone peesjes nemen volgens mij.. zelf heb ik pe witte( hoeik ooit bedachten witte te kopen geen idee nooit weer)

Twan 26-11-2013
Luuk 17-8-2015

De sint kwam met de stoomtrein ozosnel na Nederland waar malle pietje kado tjes strooit langs elke kant

Odysseus

Berichten: 22473
Geregistreerd: 15-06-07

Re: Crossbeschermers Weatherbeeta - ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 13:47

Als ik de omschrijving lees, lees ik nergens dat er een harde plaat in zit. Wat snorkel1986 al aangeeft, dan kan je bijna net zo goed gewone peesbeschermers komen.

QHP heeft nu ook cross beschermers met een harde plaat erin en rondom dicht, iets duurder dan deze (35 en 45 voor voor en achter uit mijn hoofd), ik ben er tevreden over (cross ook recreatief)

flowerin
Berichten: 116
Geregistreerd: 27-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 15:09

Focussed schreef:
Als ik de omschrijving lees, lees ik nergens dat er een harde plaat in zit. Wat snorkel1986 al aangeeft, dan kan je bijna net zo goed gewone peesbeschermers komen.

QHP heeft nu ook cross beschermers met een harde plaat erin en rondom dicht, iets duurder dan deze (35 en 45 voor voor en achter uit mijn hoofd), ik ben er tevreden over (cross ook recreatief)


Heb je misschien een linkje? Ik wil idd wel de benen van pony goed beschermen, ben nog erg zoekende!

[o] strooigoed



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers