Crossles omg utrecht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eddie_L_

Berichten: 191
Geregistreerd: 07-02-11
Woonplaats: Woerden

Crossles omg utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-18 20:11

Hallo,

Ik hoop dat dit topic hier goed staat

Aangezien ik ontzettend graag cross met mijn paard ben ik op zoek naar plekken waar het mogelijk is om crossles te krijgen.

Momenteel crossen we regelmatig bij de Zuidplasruiters in Moordrecht maar aangezien we nu al 3 keer niet konden lessen omdat de les verplaatst werd naar een andere dag kwam ik erachter dat ik verder niet echt plekken weet waar je les kan krijgen.

Mijn paard staat gestald in harmelen en alles met max 1 uur aanrijdtijd is meer dan welkom

Dus mochten jullie nog leuke plekken weten graag!!

Groetjes Bowien en Docciee

mala26

Berichten: 4989
Geregistreerd: 05-02-13

Re: Crossles omg utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 20:31

Misschien bij De Schalm. Ze hebben daar ook wedstrijden dus je zou daar kunnen kijken

zodiacje

Berichten: 6354
Geregistreerd: 20-06-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Crossles omg utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 20:56

Idd Renswoude en Lunteren bij de vijfsprong kan ook

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34597
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 21:29

Vijfsprong moet je je eigen instructie meenemen. Bij de Schalm is instructie al aanwezig. En het is -persoonlijke mening- een veel mooier terrein als de Vijfsprong.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Re: Crossles omg utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 16:04


Tuittuit

Berichten: 516
Geregistreerd: 24-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 19:15

Eddie_L_ schreef:
Hallo,

Ik hoop dat dit topic hier goed staat

Aangezien ik ontzettend graag cross met mijn paard ben ik op zoek naar plekken waar het mogelijk is om crossles te krijgen.

Momenteel crossen we regelmatig bij de Zuidplasruiters in Moordrecht maar aangezien we nu al 3 keer niet konden lessen omdat de les verplaatst werd naar een andere dag kwam ik erachter dat ik verder niet echt plekken weet waar je les kan krijgen.

Mijn paard staat gestald in harmelen en alles met max 1 uur aanrijdtijd is meer dan welkom

Dus mochten jullie nog leuke plekken weten graag!!

Groetjes Bowien en Docciee


Heb je al iets gevonden of bij bovenstaande geïnformeerd ???

Ik ben namelijk ook op zoek en kom ook bij bovenstaande uit.
Heb de schalm afgelopen vrijdag een mail gestuurd maar nog geen antwoord gehad en zojuist een mail gestuurd naar de vijfsprong.
Je kan hier ook alleen heen zonder begeleiding maar het is in weilanden waar koeien en paarden lopen en dan zou ik graag eerst met een instructeur paar keer willen dat je weet hoe of de wat. Er staan wel paar nummers maar vind ik eigenlijk ook wel apart om zo op te bellen. Dit moet wel een zand ondergrond wezen dat je aardig jaar rond door kan rijden, maar deze vraag heb ik ook in de mail gezet.
Ik hoop dat ze ergens cross lessen in een bak organiseren dat we leuk wat ervaring op kunnen doen.

Dus als je wat weet hou ik mij graag aanbevolen *\o/*

Saaams

Berichten: 13262
Geregistreerd: 20-01-10

Re: Crossles omg utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 21:12

Voor de schalm kan je beter bellen of appen. Per mail reageren ze niet zo. Mede vanwege de grote aanvraag.
Bij de schalm kan je ook zelf trainen. Erg leuk, samen met een crossvriendin doen we samen een plan bedenken en dan samen wat trainen. Als je me even pbt kan ik je aan een telefoonnummer helpen, in je eentje in crosstraining wel prijzig. Hoe meer deelnemers (minimaal met 2) hoe goedkoper/leuker te doen.