HELP! SGW Beesd - op ijzers zonder stiften?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

HELP! SGW Beesd - op ijzers zonder stiften?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 22:31

Hallo Bokkers,

Aanstaande zaterdag start ik met mijn pony in de B paarden bij SGW Beesd.
Nu is vandaag mijn smid geweest en die was even vergeten dat er stiftgaten in de voorijzers moesten. De achterijzers had 'ie dan weer wel gedaan. Hij heeft deze week absoluut geen tijd meer om het recht te zetten, en dus zit ik met de gebakken peren.

De komende dagen ga ik nog op zoek naar andere oplossingen in de vorm van andere hoefsmeden of misschien zelfs de smid bij SGW Beesd zelf, maar ik wil ook graag hier een lijntje uitgooien. Vandaar mijn vraag: Heeft iemand die ook naar Beesd gaat (als deelnemer, vrijwilliger, toeschouwer, etc. ) of iemand die in de buurt van Roosendaal/Breda woont toevallig zo'n systeem waarmee je stiften kan draaien zonder dat daar stiftgaten voor nodig zijn, die ik mag lenen aanstaande zaterdag (eventueel tegen een vergoeding)? Ik meen dat ze HorseGrip heten. Of misschien de wat oudere 'Quicksettings' ?

De Quick Settings zijn helaas niet meer te koop en het bestellen van HorseGrip heeft geen nut meer, die zijn niet voor zaterdag binnen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen! Je mag natuurlijk ook altijd een pb sturen!

Danone
Berichten: 14
Geregistreerd: 01-01-16

Re: HELP! SGW Beesd - op ijzers zonder stiften?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 10:32

Gelukkig blijft het tot aan zaterdag droog! Als je achter wel schroeven kan draaien valt het misschien nog mee?
Ik ben nog nooit in Beesd geweest maar misschien zijn er stukken op zand, en kan je wat rustiger rijden op de gras stukken?

Ik heb zelf wel SGW Maarsbergen in de B geheel zonder schroeven gereden, dat ging echt prima!

Danone
Berichten: 14
Geregistreerd: 01-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 10:35


orkaan
Berichten: 3038
Geregistreerd: 27-09-06
Woonplaats: Everywhere

Re: HELP! SGW Beesd - op ijzers zonder stiften?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 10:40

Ik vind het schandalig van je smid dat hij niet even zijn fout wil rechtzetten...........geen reclame...