SGW Renswoude

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sue_

Berichten: 5041
Geregistreerd: 02-04-05
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 08:53

Én Eventingphoto en ESVEO

Cioccolato

Berichten: 6600
Geregistreerd: 13-12-11

Re: SGW Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 09:16

Dat ik eventingphoto vergeet... _O-

Esveo deels geloof ik toch? Weet alleen niet tot wanneer.

Sue_

Berichten: 5041
Geregistreerd: 02-04-05
Woonplaats: Dedemsvaart

Re: SGW Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 09:58

Ze heeft mij in de L er nog op dus jou vast ook wel!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34597
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 10:15

M_Vainqueur schreef:
Iedereen die vandaag mag; veel plezier!! Zag een mooie uitdagende cross staan voor de B.

Ik heb gister weer 100% genoten. Laatste paar wedstrijden voelde die niet zoals die altijd is geweest. Maar vandaag was die weer helemaal back in business. Dressuur te kort losgereden(inschattingsfoutje hoe snel we opzadelen), springen sprong die weer overdreven hoog, nam daarbij zelf een balkje mee en ik deed m helemaal verkeerd op de laatste. En de cross...wauwwww dit is het gevoel is zo geweldig, dan maakt het echt geen ene bal uit wat je voor ons zet. Heerlijk! Foutloos, heb wel rustig aan gedaan...eerst moest het gevoel terug. Dus een hele set tijdfouten. Maar zo blij met m'n topper! :)



Ik zag je, zag er goed uit! Idd niet de snelste tijd maar dat maakt niks uit.

En een hoop fotografen zag ik ook. Jan10 was er ook, maar geen idee of ze een andere functie had want ik heb haar niet met een camera gezien. Al zegt dat niet alles natuurlijk. Want mijn zicht was beperkt tot hindernis 4 in het M en 5 a en b in het L.

Cioccolato

Berichten: 6600
Geregistreerd: 13-12-11

Re: SGW Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 10:41

Zal vanzelf een heleboel langs zien komen :))

Saaams

Berichten: 13262
Geregistreerd: 20-01-10

Re: SGW Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 10:45

Ik start vanmiddag om 15:42, het is onze eerste oefencross. Dus ben erg benieuwd! :D
Nog meer die vanmiddag starten?

DoretteK

Berichten: 844
Geregistreerd: 12-04-15

Re: SGW Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 11:26

Ik was foutloos en toch nog buiten de tijd, dacht dat ik toch wel goed zou zitten. Heb wel afgrijselijke stijlpunten, want ik had totaal geen controle. Dus geen winstpunten, maar daar hoeven we het ook niet voor te doen.

Wil er nog iemand stijlcoupons? Ik wacht op de uitslag van de eerste B groep.

Cioccolato

Berichten: 6600
Geregistreerd: 13-12-11

Re: SGW Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 11:54

Ik was gister in het L ook ruim buiten de tijd. Maar daar waren er ook weinig binnen de tijd..
Ik reed ook best flink door, vond ik zelf maar had soms teveel pasje bij wat toch tijd kost. Moet dat niet doen _O-

DoretteK

Berichten: 844
Geregistreerd: 12-04-15

Re: SGW Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 12:18

In de eerste B groep zijn er 5 binnen de tijd, erg weinig. Ik heb nog de 15de prijs gewonnen, nu gauw naar huis :D

Sunnevalover

Berichten: 121
Geregistreerd: 07-07-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 12:32

Ik heb weer genoten van de uitdagende cross die er stond! :)

Mijn knappe pony liep super dubbel foutloos binnen de tijd met mooie stijlpunten. Nog een super 3e plaats mee kunnen nemen! Heel tevreden hoe hij dit doet tijdens onze 2e wedstrijd tussen de paarden! <3

De tijd stond inderdaad wel heel krap. Ik moest flink gasgeven op het einde, terwijl mijn pony normaal eigenlijk te snel is. Ik was met 1 seconde nog net binnen de tijd!

Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Re: SGW Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 12:59

Ik mag dadelijk ook oefencross starten. Twee weken geleden nog niet gedacht te kunnen rijden en daarom maar de wedstrijd afgemeld. Maar ik kan nu toch starten dus we gaan voor een fijn rondje oefencross

Sabertje

Berichten: 965
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Well

Re: SGW Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 17:47

Ik heb gisteren ook gestart in het L. Dressuur redelijk, wat weinig punten vond ik zelf. Springen netjes foutloos en toen kwam de cross. Wat een heerlijk paard, hoewel Susan me wel bijna op de grond heeft zien vallen. 5a ging redelijk voor b moest ik wel doordrukken, alleen zat ik daarna voor het zadel. Snel weer terug en door. T/m 18 een super gevoel en toen gebeurde het, paard stampen, hinkelen, moelijk doen. Achterbeschermer afgezakt. Even stappen liep weer normaal dus toch door, na 20 weer gek doen, weer stappen en weer goed verder. Weigering voor het water doordat ik niet genoeg aanreed, opnieuw wel weer goed en toen ging hij zo door naar de finish. Wat een ongelooflijk baal moment, nog nooit gehad in alle jaren dat ik met hem cross. Gelukkig niks ernstigs wat wel vele dachten, maar bij de dierenarts gelukkig helemaal rad. Een dag om snel te vergeten, wel ongelooflijk gebaald. Hij ging zo top, dit verdiende hij niet.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34597
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 18:06

O was jij dat. Dochter en ik dachten echt dat je ging vallen maar dat gebeurde gelukkig niet. Dacht dat hij last van beestjes had of zo. Volgende keer tape gebruiken?

Cioccolato

Berichten: 6600
Geregistreerd: 13-12-11

Re: SGW Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 18:09

Oh dat is echt super vervelend! Ik heb het gelukkig nog nooit gehad en gebruik ook geen tape. Maar het is wel iets waar ik over na denk.. Vervelend voor paard.

_BlingBling_

Berichten: 981
Geregistreerd: 25-07-06
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 19:20

Ik ook weer thuis van de oefencross. 1e rondje hard werken. Wat onstabiel. Slingeren.
2e rondje ging super! Echt heel blij mee!

Amber_

Berichten: 10134
Geregistreerd: 21-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 19:57

*\o/* Hier ook eindelijk thuis. Toch 2.5 uur enkele reis. Maar het was het waard! Met springen pruts ik echt nog teveel haha..... terwijl hij het prima kan. Uiteindelijk 1 balk op 5.

De cross vond ik gelijk goed beginnen haha. Helaas wist ik niet dat er een verplichte doorgang was na 14.... zonde daardoor moest ik een stuk terug. Gelukkig werd het naar mij geroepen!! _/-\o_ Met lopen gisteren was mij dit niet opgevallen.

Uiteindelijk heerlijk foutloze cross maar wel 40sec buiten tijd. Uiteindelijk een 16de plek. Jeeeeej *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

Sabertje

Berichten: 965
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Well

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 20:07

SusanH schreef:
O was jij dat. Dochter en ik dachten echt dat je ging vallen maar dat gebeurde gelukkig niet. Dacht dat hij last van beestjes had of zo. Volgende keer tape gebruiken?


Ik was zelf wel even verbaasd toen ik voor het zadel zat, echt zo van: hé wat gebeurt hier nou.
Wat betreft de achterkap, ik denk zelf dat ik 'm niet strak genoeg heb aangetrokken. Meestal trek ik nog een keer na en realiseer me nu dat ik dat niet gedaan heb. Meestal doe ik dat als hij van de trailer af komt en een paar passen heeft gezet (en een paar keer heeft gestampt) Dom, dom, dom.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34597
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 21:11

Dat ga je niet nog eens vergeten dan. Foutje kan iedereen gebeuren gelukkig is het goed afgelopen allemaal.

_BlingBling_

Berichten: 981
Geregistreerd: 25-07-06
Woonplaats: Leusden

Re: SGW Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 21:44

Welke fotograaf zat er bij het “lange” water?
Beetje rond 15.00 uur

Kelan

Berichten: 1625
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 22:24

Wij hebben fijn gereden. Foutloos gesprongen, in de cross een weigering op de brug, maar verder heerlijk gereden. Hij begint het spelletje te snappen en zelf aan te trekken *D

Wel heel veel uitvallers in de B, in beide rubrieken een groot gedeelte niet aan de finish gekomen..

Amber, ik zag julie springen. Super knap. Wat een leuke Fjord heb je!

ulaantje

Berichten: 763
Geregistreerd: 17-09-08

Re: SGW Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 22:37

Wij hadden niet helemaal onze dag. Springen wel oke, hadden een balkje op 4. Cross al meteen een stop op 2 en daarna nog op 3 en 5. Daarna ging het knopje om en ging meneer als.een speer, nergens twijfel of iets.

Hij moet echt nog gaan leren om bij de rest weg te gaan.


Amber; ik had jou ook nog zien gaan, wat een stoere fjord en wat gingen jullie netjes! Mijn moeder was helemaal fan van je fjord.

Prisjee91
Berichten: 1350
Geregistreerd: 24-03-11
Woonplaats: Zoelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-18 23:15

Hier was Renswoude ook niet helemaal onze cross. Vrijdags dressuur en mijn CAP vergeten. %) Uiteindelijk goed gekomen en 198,5 punten gereden.
Zaterdags springen en cross. Tijdens het springen was hij een beetje erg heet waardoor hij vaak wat vlakker gaat springen; helaas 2 balkjes. Daarna nog de cross: vond het echt geen gemakkelijke cross. Best dik en technisch! Maar alle moeilijke stukken deed hij SUPER! Alleen 2 stomme weigeringen op eigenlijk makkelijke hindernissen. _-:(
Zó stom!! Ik moet bij ELKE hindernis scherp blijven, niet alleen bij de “moeilijkere” stukjes. Goed leermomentje weer voor mijzelf! :)*

Cioccolato

Berichten: 6600
Geregistreerd: 13-12-11

Re: SGW Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 23:28

Dat leerpunt herken ik. En ook als ik denk dat het goed zit: scherp blijven.

Prisjee91
Berichten: 1350
Geregistreerd: 24-03-11
Woonplaats: Zoelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-18 23:56

Cioccolato schreef:
Dat leerpunt herken ik. En ook als ik denk dat het goed zit: scherp blijven.


Zó lastig is dat! :')

Prisjee91
Berichten: 1350
Geregistreerd: 24-03-11
Woonplaats: Zoelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-18 23:57

Voor degene die het leuk vinden; mijn helmcamera filmpje! :D