SGW Kronenberg.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
fresley

Berichten: 2291
Geregistreerd: 25-04-10
Woonplaats: Noord-brabant

Re: SGW Kronenberg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 16:26

Helaas voor ons geen goed begin van het seizoen. 197 dressuur, foutloos springen maar in de cross ben ik gevallen bij de opsprong. Vorig jaar ging deze heel goed en de rest van de cross ging vlekkeloos tot de opsprong..
Volgende x beter!


MS_eventing

Berichten: 1187
Geregistreerd: 24-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 17:22

Hier naar huis met een super 1e plaats in het L! Dressuur 215, springen en cross foutloos! Ik vond het echt een hele gave cross met leuke technische lijntjes *\o/* .

Wel was ik veel te snel... alles ging te soepel haha.. heb vanaf de waterbak tot de laatste hindernis in een heerlijk sukkeldrafje gedraafd :+ . Uiteindelijk alsnog 12 seconden voor de tijd binnen. :')

Ik zal straks het gopro fimpje plaatsen!

Cioccolato

Berichten: 6548
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 18:00

Volgens mij viel jij voor mijn neus. Bah. Gaat het weer goed?


ulaantje

Berichten: 763
Geregistreerd: 17-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 18:39

@fresley, balen dat je gevallen bent. Verder wel alles goed?

@lovecortana, Echt super weer! Jullie gaan als een speer!!

Hier ook tevreden thuis.
Dressuur heel fijn en 209 punten, springen 1 balkje en cross helaas een weigering op 3A. Verder liep hij wel fijn foutloos rond.
Hij moet echt gaan leren om weg te gaan bij de rest. Nu ook weer wat problemen toen ik richting starthok wou gaan en dit was dus ook het probleem bij 3. In de bocht kwam hij al helemaal terug en dan blokkeert hij net teveel.

Ons rondje:

fresley

Berichten: 2291
Geregistreerd: 25-04-10
Woonplaats: Noord-brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 19:02

Cioccolato schreef:
Volgens mij viel jij voor mijn neus. Bah. Gaat het weer goed?


Heb jij mijn paard gevangen? Of was jij dat meisje met dat flesje water? :')
In beide gevallen, bedankt voor je hulp.

Ik mis een aantal seconden van mijn val, dus heel even ben ik denk ik weg geweest. Ik heb wel veel last van hoofdpijn en aantal jaar geleden heb ik een scheurtje in mijn bekken opgelopen. Blijft een beetje beurs, dus dat doet nu wel weer gruwelijk veel zeer..
Komt goed, we nemen de tijd om nu het vertrouwen weer te vinden in elkaar en om de volgende cross weer te knallen.

Cioccolato

Berichten: 6548
Geregistreerd: 13-12-11

Re: SGW Kronenberg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 19:06

Ik was met het water _O-
Beterschap! Lekker je tijd nemen!


fresley

Berichten: 2291
Geregistreerd: 25-04-10
Woonplaats: Noord-brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 19:10

Cioccolato schreef:
Ik was met het water _O-
Beterschap! Lekker je tijd nemen!


Hahaha, nou bedankt voor het aanbieden. :')
Volgens mij kwam er echt geen woord uit mijn mond ik was flabbergasted van de hele situatie :')

cassini
Berichten: 331
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 19:28

fresley schreef:
Cioccolato schreef:
Volgens mij viel jij voor mijn neus. Bah. Gaat het weer goed?


Heb jij mijn paard gevangen? Of was jij dat meisje met dat flesje water? :')
In beide gevallen, bedankt voor je hulp.

Ik mis een aantal seconden van mijn val, dus heel even ben ik denk ik weg geweest. Ik heb wel veel last van hoofdpijn en aantal jaar geleden heb ik een scheurtje in mijn bekken opgelopen. Blijft een beetje beurs, dus dat doet nu wel weer gruwelijk veel zeer..
Komt goed, we nemen de tijd om nu het vertrouwen weer te vinden in elkaar en om de volgende cross weer te knallen.


Was jij nummer 150? Zo ja dan heeft een vriendin van mij jou paard gevangen. Ze was onderweg om mij te filmen, maar kwam onderweg een paard tegen ;) Hopelijk ben je snel weer in orde!

Ik heb vandaag heerlijk gereden (startnummer 151). 208,5 pnt met dressuur, foutloos gesprongen en foutloos gecrost. Helaas wel 2,8 strafpunten voor de tijd (was te vroeg binnen). De cross werd bij mij bij hindernis 4 stilgelegd omdat degene voor mij eraf was gevallen. Helaas had ik daardoor niet meer precies de tijd op mijn horloge staan. Gelukkig had ik wel een hele fijne hinderniscontroleur die mij weer ruim de tijd gaf om weer opnieuw op te starten. Echt fijn als mensen daarin meedenken :) Al met al een erg mooie dag gehad en een vierde prijs mee naar huis mogen nemen :).

Met de warmte vond ik het overigens goed te doen. Het was wel warm maar niet heel erg benauwd en geen hele felle zon.

Cioccolato

Berichten: 6548
Geregistreerd: 13-12-11

Re: SGW Kronenberg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 19:46

Wij hadden 199,5 En de rest foutloos. Alternatief i de cross genomen door eigen stress omdat het stil lag wegens et weer. Geen duidelijke tijden, toen om de anderhalve minuut starten. Dus voor mn eigen rust gekozen. Maar goed ook. Veel te snel, langzaam gegalopeerd laatste stuk en net mooie tijd gereden. Mooie 2e prijs.
Paard pakte zo aan qua tempo, eigenlijk iets teveel dus hertensprong op 16. Had groot gekund maar had eigenlijk nog een ophouding bij gemoeten. Maar goed. Niks meer aan te doen. Die fracties van seconden..


MS_eventing

Berichten: 1187
Geregistreerd: 24-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 19:54



Gefeliciteerd cassini !! Jij ook Cioccolato !! Echt top!! En beterschap fresley ... Hopelijk heb je er niet te veel aan over gehouden :(:)

odD_Fotos

Berichten: 506
Geregistreerd: 22-03-15
Woonplaats: Roggel

Re: SGW Kronenberg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 20:14


Maarten /3 /3 /3 /3 /3
--> Internet/Facebook: http://www.oddfotografie.nl, https://www.facebook.com/oddfotografie en http://www.odd-ict.nl
--> Mail: contact @ oddfotografie.nl Tel.: 06-20067112

Sue_

Berichten: 5041
Geregistreerd: 02-04-05
Woonplaats: Dedemsvaart

Re: SGW Kronenberg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 07:10

Fresley hoe gaat het nu? Hopelijk valt het mee.

Iedereen verder gefeliciteerd! top gereden!

Stond echt weer een mooie uitdagende cross voor de paarden. Hier ging het ook fijn en mijn schimmel pakte weer goed aan. Mooie 4e plek.

En nou wist ik toch zeker dat ik die borrel op het aanrecht had gezet. Maar waar ik ook keek, géén aanrecht! HF

Renske_NW

Berichten: 282
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 08:30

Gefeliciteerd iedereen! En beterschap fresley!

Dit zijn mijn filmpjes:




    Gina Barina Jazz x Florencio - Z2 dr - M SGW | Luna Barina Giovanni x Jazz

DoretteK

Berichten: 843
Geregistreerd: 12-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 09:08

Wat een goede resultaten allemaal! *\o/*

Weet iemand of er ergens uitslagen te vinden zijn?

_lautje_

Berichten: 9215
Geregistreerd: 23-03-05

Re: SGW Kronenberg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 09:09

online.equipe.com

DoretteK

Berichten: 843
Geregistreerd: 12-04-15

Re: SGW Kronenberg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 11:06

Daar kan ik ze niet op vinden... Kijk ik niet goed of staan ze er nog niet op?

Sue_

Berichten: 5041
Geregistreerd: 02-04-05
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 11:07


En nou wist ik toch zeker dat ik die borrel op het aanrecht had gezet. Maar waar ik ook keek, géén aanrecht! HF

DoretteK

Berichten: 843
Geregistreerd: 12-04-15

Re: SGW Kronenberg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 12:04

Dat eerste dus. Thanks!

fresley

Berichten: 2291
Geregistreerd: 25-04-10
Woonplaats: Noord-brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 14:16

Sue_ schreef:
Fresley hoe gaat het nu? Hopelijk valt het mee.

Iedereen verder gefeliciteerd! top gereden!

Stond echt weer een mooie uitdagende cross voor de paarden. Hier ging het ook fijn en mijn schimmel pakte weer goed aan. Mooie 4e plek.


Goed geslapen, vanmorgen geen hoofdpijn maar helaas komt het nu weer hard terug. Paard wel wat grotere schaafwonden opgelopen dan we in eerste instantie gezien hadden -O-
Verder wat spierpijn. Nogmaals dat gaat wel over. Ik heb de val op film, mochten jullie geïnteresseerd zijn. Het jammere was dat mijn beugel uit veiligheid van mijn zadel af ging. Anders had ik mezelf misschien nog wel kunnen opvangen. Maar ik had geen schijn van kans. :Y)


Kris

Berichten: 10098
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: NYMEGEN

Re: SGW Kronenberg.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-18 07:05

Op een valpartij na iedereen fijn gereden. Mooi!

Hier ook foutloos in het springen en foutloos in de cross en maar 6 seconden buiten de tijd door een ongeplande volte onderweg. Paard vrat alle hindernissen op. Heel erg blij mee!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker