Noordelijke eventers

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DonnaM94

Berichten: 83
Geregistreerd: 27-10-13

Noordelijke eventers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-18 12:16

Hallo allemaal,

Zijn er op Bokt ook eventers actief uit de noordelijke provincies?
Zelf kom ik uit voor Groningen en het lijkt me leuk om via deze weg in contact te komen met eventers uit de buurt.
Dus laat van je horen en wellicht komen we elkaar tegen komend seizoen!

Zelf start ik B-eventing, wellicht dat ik dit seizoen (opnieuw) de overstap naar het L ga maken.
Ik vorm een team met mijn 9-jarige merrie Ezrah Lalan (v. Up to Date x Kojak):

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Amber_

Berichten: 10134
Geregistreerd: 21-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 23:25

:wave: Heey!

Wat een mooi dier zeg! Ik ben eind vorig jaar naar Hoogezand verhuist voor het werk. Ik wil dit jaar ook eindelijk SGW oppakken :D met Gio zal ik bij Markelo ons debuut maken.

Overigens willen 2 collega s ook dit jaar gaan starten met de SGW! *D Samen beetje crosslessen volgen. Je mag mee, als je het leuk vind dan. Je bent veel verder dan ons haha

DonnaM94

Berichten: 83
Geregistreerd: 27-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-18 09:30

Amber_ schreef:
:wave: Heey!

Wat een mooi dier zeg! Ik ben eind vorig jaar naar Hoogezand verhuist voor het werk. Ik wil dit jaar ook eindelijk SGW oppakken :D met Gio zal ik bij Markelo ons debuut maken.

Overigens willen 2 collega s ook dit jaar gaan starten met de SGW! *D Samen beetje crosslessen volgen. Je mag mee, als je het leuk vind dan. Je bent veel verder dan ons haha


Hoi Amber,

Wat leuk dat je de SGW weer gaat oppakken! Ga je 24 maart niet naar Exloo? Die organiseren dit jaar voor het eerst een cross, en is ongeveer 40 minuten rijden vanaf Hoogezand, dus relatief dichtbij! Je kunt je t/m 16 maart inschrijven. Ze hebben 25 maart op datzelfde terrein ook crosstrainingen.

Heb je al een idee waar je crosstrainingen wilt gaan volgen? Zelf train ik wel eens in Grolloo/Vredenheim.