SGW Beesd / Mariënwaerdt 2017

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FCSA

Berichten: 6379
Geregistreerd: 30-10-01

Re: SGW Beesd / Mariënwaerdt 2017

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-17 10:03

Veel dank Oedi!

DoretteK

Berichten: 844
Geregistreerd: 12-04-15

Re: SGW Beesd / Mariënwaerdt 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 10:38

Ik was nummer 53 :D

Oedi

Berichten: 770
Geregistreerd: 17-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 10:53

Prisjee91 schreef:
Ik ook!! Nummer 14 *\o/*
Mail adres eventueel prisjee91@hotmail.com :D


Ik heb aardig wat foto's van je! Ben ze nu aan het uploaden, ben erachter gekomen dat het natuurlijk ook via de Bokt uploader kan dus je krijgt ze zo via pb.

Dorette ik vrees dat ik al naar huis was toen jij moest, maar zal het nog even goed voor je nakijken!

streep

Berichten: 428
Geregistreerd: 25-02-05
Woonplaats: hilversum

Re: SGW Beesd / Mariënwaerdt 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 10:58

Ik was nummer 47 heb je daar ook foto's van?

Prisjee91
Berichten: 1350
Geregistreerd: 24-03-11
Woonplaats: Zoelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 10:58

Oedi schreef:
Prisjee91 schreef:
Ik ook!! Nummer 14 *\o/*
Mail adres eventueel prisjee91@hotmail.com :D


Ik heb aardig wat foto's van je! Ben ze nu aan het uploaden, ben erachter gekomen dat het natuurlijk ook via de Bokt uploader kan dus je krijgt ze zo via pb.

Dorette ik vrees dat ik al naar huis was toen jij moest, maar zal het nog even goed voor je nakijken!


Jeeeej leuk!! Zit met smart te wachten *\o/* *\%/*

Oedi

Berichten: 770
Geregistreerd: 17-10-09

Re: SGW Beesd / Mariënwaerdt 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 11:03

Nee sorry, nummer 47 en 53 heb ik helaas niet :(

cassini
Berichten: 331
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 11:06

Weer gave foto's Maarten! :)

@ Oedi ja dat was de houten hindernis naast het springterrein. We hebben inderdaad een heleboel geleerd want als ik naga wat er allemaal 'mis' is gegaan gisteren.. niet te geloven :+ Maar gelukkig kunnen er er nog om lachen. Ik besef me dat we allebei echt heel veel geluk hebben gehad dat we niks kapot hebben en alleen maar flinke blauwe plekken. Ik ben benieuwd naar je foto's! :)

@ Natasja hadden ze van het B uiteindelijk maar 1 ring? Ik sta er helemaal niet op namelijk.. was wel benieuwd wat ik voor de stijl had. We hebben niet gewacht omdat we allebei flink pijn hadden dus we zijn meteen naar huis gegaan. Of ze hebben degene die de cross niet uit hebben gereden eraf gehaald?

DoretteK

Berichten: 844
Geregistreerd: 12-04-15

Re: SGW Beesd / Mariënwaerdt 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 11:12

Jammer Oedi!

Ze hadden idd maar een ring! En iedereen die gediskwalificeerd was stond er niet op. Toen ik mijn naam niet zag staan, dacht ik eerst ook dat de andere ring nog moest komen omdat er op die lijst maar 28 mensen stonden, terwijl er 46 op de startlijst stonden. Maar blijkt dus dat iedereen die de cross niet heeft gestart of niet uitgereden er af was gehaald :\
Had dat maar even gezegd van je stijl, dan had ik je coupons meegenomen!

_Natasja_

Berichten: 4207
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: Erichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 11:21

cassini schreef:
Weer gave foto's Maarten! :)

@ Oedi ja dat was de houten hindernis naast het springterrein. We hebben inderdaad een heleboel geleerd want als ik naga wat er allemaal 'mis' is gegaan gisteren.. niet te geloven :+ Maar gelukkig kunnen er er nog om lachen. Ik besef me dat we allebei echt heel veel geluk hebben gehad dat we niks kapot hebben en alleen maar flinke blauwe plekken. Ik ben benieuwd naar je foto's! :)

@ Natasja hadden ze van het B uiteindelijk maar 1 ring? Ik sta er helemaal niet op namelijk.. was wel benieuwd wat ik voor de stijl had. We hebben niet gewacht omdat we allebei flink pijn hadden dus we zijn meteen naar huis gegaan. Of ze hebben degene die de cross niet uit hebben gereden eraf gehaald?



Dit was de enige lijst die er hing.

Maar m’n zusje stond er ook niet meer op.
Die heeft ook de cross niet gefinishd.

Prisjee91
Berichten: 1350
Geregistreerd: 24-03-11
Woonplaats: Zoelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 11:26

Héél erg bedankt Oedi, vind ze echt heel gaaf! :+:

streep

Berichten: 428
Geregistreerd: 25-02-05
Woonplaats: hilversum

Re: SGW Beesd / Mariënwaerdt 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 11:30

maar dat is raar want ik sta er niet op de uitslagen van de B en ik heb de cross foutloos uitgereden.

Danique1990

Berichten: 2227
Geregistreerd: 23-01-07
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 11:35

Ik was nummer 73

DoretteK

Berichten: 844
Geregistreerd: 12-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 11:38

streep schreef:
maar dat is raar want ik sta er niet op de uitslagen van de B en ik heb de cross foutloos uitgereden.


Dat had ik dus ook... Misschien hebben ze dezelfde fout bij jou gemaakt als bij mij? :(
Misschien hebben ze wel een volledige lijst bij de uitslagen, maar die zie ik nog niet op startlijsten staan...

streep

Berichten: 428
Geregistreerd: 25-02-05
Woonplaats: hilversum

Re: SGW Beesd / Mariënwaerdt 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 11:39

ik wacht wel even. Heb een top cross gereden en dat is wat telt.

Oedi

Berichten: 770
Geregistreerd: 17-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 11:41

Ik heb het even nagekeken: van het springen heb ik nummer 1 t/m 25, van de dressuur heb ik de volgende nummers:
26
30
41
24
25
en iemand met 21 of 31 gok ik? Pony met zwart oornetje met roze rand, ruiter had een donkerblauwe jas aan.

Dus kennen jullie nog mensen, stuur me dan een berichtje :) Van de andere nummers heb ik dus helaas geen foto's!

Monri

Berichten: 82
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 11:55

Je hebt een pb van mij , oedi :)

DoretteK

Berichten: 844
Geregistreerd: 12-04-15

Re: SGW Beesd / Mariënwaerdt 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 13:46

De uitslagen staan op startijsten.nl
Met iedereen die uitgesloten is. Echter sta ik daar nog steeds bij, zal nog maar eens een mail erachter gaan gooien want hopelijk geven ze het wel goed door aan de KNHS dat ik gewoon 2 wp krijg :=

cassini
Berichten: 331
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 14:02

DoretteK schreef:
Jammer Oedi!

Ze hadden idd maar een ring! En iedereen die gediskwalificeerd was stond er niet op. Toen ik mijn naam niet zag staan, dacht ik eerst ook dat de andere ring nog moest komen omdat er op die lijst maar 28 mensen stonden, terwijl er 46 op de startlijst stonden. Maar blijkt dus dat iedereen die de cross niet heeft gestart of niet uitgereden er af was gehaald :\
Had dat maar even gezegd van je stijl, dan had ik je coupons meegenomen!


De lijst staat er nu op! :)
Ik heb gelukkig wel een vrij hoge stijl vergeleken de rest van mijn ring dus zo slecht zag het er nog niet uit :+ Ik heb eerlijk gezegd ook geen flauw idee waar de jury's zaten...

In het vervolg gooi ik inderdaad even op bokt of iemand een fototje van mijn coupons kan maken. Is altijd wel leerzaam wat ze erop zetten! :) Nog een leermomentje van gisteren :')

cassini
Berichten: 331
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Limburg

Re: SGW Beesd / Mariënwaerdt 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 14:06

Ik schrik er eerlijk gezegd wel van hoeveel ruiters de cross niet hebben uitgereden gisteren! Zou het dan toch met de bodem te maken hebben gehad? Want de cross aanzich vond ik niet heel moeilijk.

odD_Fotos

Berichten: 506
Geregistreerd: 22-03-15
Woonplaats: Roggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 14:31

cassini schreef:
Ik schrik er eerlijk gezegd wel van hoeveel ruiters de cross niet hebben uitgereden gisteren! Zou het dan toch met de bodem te maken hebben gehad? Want de cross aanzich vond ik niet heel moeilijk.

Het was toch wel erg glad vond ik. Denk dat dat wel het groottste probleem was. En de regen en wind natuurlijk, wat later op de dag...

DoretteK

Berichten: 844
Geregistreerd: 12-04-15

Re: SGW Beesd / Mariënwaerdt 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 14:42

Op mijn stijlcoupons staat dat de jury's bij hindernis 7/8 en 10/11 zaten! Daar stonden ook op allebei de plaatsen auto's in het parcours :)

cassini
Berichten: 331
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 14:44

DoretteK schreef:
Op mijn stijlcoupons staat dat de jury's bij hindernis 7/8 en 10/11 zaten! Daar stonden ook op allebei de plaatsen auto's in het parcours :)


Ah dankje! Ik heb onderweg nooit tijd om op zoiets te letten. Ik ben ook altijd verbaasd dat mensen onderweg kunnen zwaaien naar de fotograaf :')

odD_Fotos schreef:
cassini schreef:
Ik schrik er eerlijk gezegd wel van hoeveel ruiters de cross niet hebben uitgereden gisteren! Zou het dan toch met de bodem te maken hebben gehad? Want de cross aanzich vond ik niet heel moeilijk.

Het was toch wel erg glad vond ik. Denk dat dat wel het groottste probleem was. En de regen en wind natuurlijk, wat later op de dag...


Ik denk het ookwel.. die bodem was daar ook verraderlijk glad. Daardoor rij je onbewust ook anders dan normaal...

DoretteK

Berichten: 844
Geregistreerd: 12-04-15

Re: SGW Beesd / Mariënwaerdt 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 14:53

Ik had serieus naar Maarten willen zwaaien want ik zag hem al staan in de verte, maar toen was ik er alweer voorbij :')

Het was inderdaad erg glad! De toegestane tijd was er wel al op aangepast, maar je wordt ook zelf voorzichtiger...

FCSA

Berichten: 6379
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-17 15:10

Ik hoop inderdaad dat het met de bodem te maken had. Heb nog nooit zo'n slechte cross & springparcours gereden... (Terwijl het heel fair gebouwd was.)

odD_Fotos

Berichten: 506
Geregistreerd: 22-03-15
Woonplaats: Roggel

Re: SGW Beesd / Mariënwaerdt 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 16:20

Dat zwaaien snap ik ook niks van! :') _O-