Voorbespreking SGW Ysselsteyn.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Kris

Berichten: 10098
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: NYMEGEN

Re: Voorbespreking SGW Ysselsteyn.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-17 21:22

Ik ben naar achteren geplaatst, maar heb nu dus ook maar een half uur tussen dressuur en springen. Dat is voor mijn jonge paard die voor de eerste keer mee gaat echt to much. Die moet nu in een uur dressuur, springen en crossen. Heb al even gezocht, maar kan niks vinden over een minimale tijd tussen dressuur en springen in de reglementen. Daarnaast is 30 minuten ook niet haalbaar met omzadelen, omkleden en losspringen imo. Ben dus ook heel erg benieuwd of ze daar nog iets mee gaan doen!


kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 21:24

Kris schreef:
Ik ben naar achteren geplaatst, maar heb nu dus ook maar een half uur tussen dressuur en springen. Dat is voor mijn jonge paard die voor de eerste keer mee gaat echt to much. Die moet nu in een uur dressuur, springen en crossen. Heb al even gezocht, maar kan niks vinden over een minimale tijd tussen dressuur en springen in de reglementen. Daarnaast is 30 minuten ook niet haalbaar met omzadelen, omkleden en losspringen imo. Ben dus ook heel erg benieuwd of ze daar nog iets mee gaan doen!


Nee precies het is ook echt onhaalbaar, heb jij ook nog gemaild? Ik had 3 kwartier maar dat vind ik nog steeds onhaalbaar, zo snel kan ik echt niet omzadelen, omkleden en inspringen

Kris

Berichten: 10098
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: NYMEGEN

Re: Voorbespreking SGW Ysselsteyn.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-17 21:25

Ik wacht even de definitieve lijst af tot ik weer een mail stuur. Misschien hebben ze het al aangepast!

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 21:27

Kris schreef:
Ik wacht even de definitieve lijst af tot ik weer een mail stuur. Misschien hebben ze het al aangepast!

Ik hoop het maar ja. Hoop ook wel een beetje dat ze het voor volgend jaar vast in het achterhoofd houden want nu moet ik tot het laatst wachten om te weten waar ik aan toe ben.
Ik ben echt niet zo'n zeur en snap dat het veel werk is maar ze hadden ook wel kunnen zien dat het niet te doen is die tijd ertussen %)

xMaika

Berichten: 173
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 20:10

Ze had mij gemaild dat ze inderdaad al veel klachten had gehad. Mij ging ze iets naar voren zetten :)

edit: ik snap niet dat ze niet een ring meer gebruiken voor de dressuur. Dan kunnen ze de crosstijden hetzelfde houden, maar de dressuur eerder af laten lopen.

Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel
Follow me on Instagram /3 :)F

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 20:24

xMaika schreef:
Ze had mij gemaild dat ze inderdaad al veel klachten had gehad. Mij ging ze iets naar voren zetten :)

edit: ik snap niet dat ze niet een ring meer gebruiken voor de dressuur. Dan kunnen ze de crosstijden hetzelfde houden, maar de dressuur eerder af laten lopen.

Ja was ook mijn idee inderdaad een extra ring.
Klachten konden ze helaas verwachten, hadden ze voor kunnen zijn..

Al 2 jaar achter elkaar met plezier hier gereden en het probleem nog nooit gehad eigenlijk

Renske_W

Berichten: 13842
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: Voorbespreking SGW Ysselsteyn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 22:21

Ik ga zaterdag kijken bij een oud leerling van mij.
Wat ik begreep is dat de starttijden zo rot zijn ivm het NK?

Olivia van 't Vöske, Matcho van de bosrand × Windspiel
On top fan it Resihof, Amazing star van Beauvoorde × Matcho van de Bosrand

Moonlight17
Berichten: 2344
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Venray

Re: Voorbespreking SGW Ysselsteyn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 22:57

NK is op zaterdag. Dus daar zou de zondag geen last van mogen hebben.

Moonlight drs: L2+10 spr: L+9 cross: B+5 Met pensioen
Vita drs: B+10 spr: L+2 Naar Italië
Diva drs: B +14 spr B +1 cross B +2

Kris

Berichten: 10098
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: NYMEGEN

Re: Voorbespreking SGW Ysselsteyn.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-17 16:57

Jawel, want nu alle B op zondag ivm NK op zaterdag en inderdaad een ring te weinig, maar daar geen jury meer voor kunnen regelen nu. Ook teveel deelnemers toegelaten ivm lange wachtlijst. Ik wordt iig niet bij van het rijden van alle 3 de onderdelen in 1 uur.

Moonlight17
Berichten: 2344
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 17:23

Kris schreef:
Jawel, want nu alle B op zondag ivm NK op zaterdag en inderdaad een ring te weinig, maar daar geen jury meer voor kunnen regelen nu. Ook teveel deelnemers toegelaten ivm lange wachtlijst. Ik wordt iig niet bij van het rijden van alle 3 de onderdelen in 1 uur.


Ik rij toch echt B paarden op zaterdag en meer mensen. Zie de startlijst van Zaterdag. ;)

Moonlight drs: L2+10 spr: L+9 cross: B+5 Met pensioen
Vita drs: B+10 spr: L+2 Naar Italië
Diva drs: B +14 spr B +1 cross B +2

Kris

Berichten: 10098
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: NYMEGEN

Re: Voorbespreking SGW Ysselsteyn.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-17 18:19

Bedoel de B met dressuur. Althans, mij is zo uitgelegd dat dat de reden is.

Moonlight17
Berichten: 2344
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 18:30

Kris schreef:
Bedoel de B met dressuur. Althans, mij is zo uitgelegd dat dat de reden is.


Wij hebben op zaterdag ook gewoon dressuur. Dat maakt het verschil ook niet. Of ik snap je reactie gewoon niet goed

Moonlight drs: L2+10 spr: L+9 cross: B+5 Met pensioen
Vita drs: B+10 spr: L+2 Naar Italië
Diva drs: B +14 spr B +1 cross B +2

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 18:33

Ik weet niet wat de reden is maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat deelnemers de dupe ervan zijn. Ik betaal er geld voor (en voor mij als student is dat toch best veel) en rij er heel wat km voor, dus dan mag je best verwachten dat ze van de organisatie ook hun best doen om een haalbare wedstrijd te organiseren toch?

Ben onderhand wel heel benieuwd wat voor oplossing ze gevonden hebben en wat de startlijst is geworden

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Re: Voorbespreking SGW Ysselsteyn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 21:13

Nieuwe startlijsten staan erop, inmiddels is het voor mij nu nachtwerk aan het worden... 4.15 opstaan, dat gaat pijnlijk worden :+

Kris

Berichten: 10098
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: NYMEGEN

Re: Voorbespreking SGW Ysselsteyn.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-17 21:30

Echter nu wel voor iedereen nu minimaal 50 minuten tussen dressuur en springen. Heel erg fijn dat ze daar nog even flink gepuzzeld hebben. Ik heb nu ook 60 minuten om paard even op adem te laten komen (inclusief mezelf ;) )

sfranken

Berichten: 872
Geregistreerd: 07-02-06
Woonplaats: Ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 21:33

Kikkerdril, mag ik je er als wedstrijdleider van SGW Ysselsteyn op wijzen dat de organisatie van deze SGW gedaan wordt door vrijwilligers. Deze vrijwilligers besteden vele uren (nemen hier zelfs vakantie dagen voor op) om jou je sport te kunnen laten uitoefenen. Deze vrijwilligers doen hun best om er een hele mooie wedstrijd neer te zetten voor jou en worden verdrietig van opmerkingen als " daar betaal ik voor " en mailtjes waarin eerst gezeurd wordt dat er te weinig tijd zit tussen de dressuur en t springen. Als dit dan OP VERZOEK veranderd is durf je ook nog te mailen dat het te vroeg is omdat je niet vroeg op wil staan.
Ik word daar zelfs een beetje boos van. WIJ STAAN DE HELE WEEK VROEG OP,GAAN LAAT NAAR BED EN WERKEN ONS UIT DE NAAD!!!!!! Voor jou ☺
We zijn een bestuur met 5 SGW ruiters, waarvan er 4 internationaal gereden hebben, we weten dus echt wel wat mag en wat niet en wat wel en niet verantwoord is voor de paarden.
Ik zou je graag uitnodigen om een SGW mee te organiseren, dan zou je met een doos chocolade aan t secretariaat gaan staan in plaats van je ongenoegens online te uiten!, Dat zou ook meer gepast zijn.

Anoniem

Re: Voorbespreking SGW Ysselsteyn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 21:37

ik ben blij met mijn starttijden :) kwartiertje extra tussen dressuur en springen, is alleen maar fijn :).
Jammer dat er deelnemers nu al ontevreden zijn.. Je rijd voor je plezier en als je denkt dat dat niet gaat lukken omdat de starttijden je niet aanstaan dan kun je beter afmelden. Waarschijnlijk staan er nog genoeg op de wachtlijst die met alle plezier jou plekje krijgen..

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Re: Voorbespreking SGW Ysselsteyn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 21:40

Mooi gezegd Sabine!

Kris

Berichten: 10098
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: NYMEGEN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-17 21:44

sfranken schreef:
Kikkerdril, mag ik je er als wedstrijdleider van SGW Ysselsteyn op wijzen dat de organisatie van deze SGW gedaan wordt door vrijwilligers. Deze vrijwilligers besteden vele uren (nemen hier zelfs vakantie dagen voor op) om jou je sport te kunnen laten uitoefenen. Deze vrijwilligers doen hun best om er een hele mooie wedstrijd neer te zetten voor jou en worden verdrietig van opmerkingen als " daar betaal ik voor " en mailtjes waarin eerst gezeurd wordt dat er te weinig tijd zit tussen de dressuur en t springen. Als dit dan OP VERZOEK veranderd is durf je ook nog te mailen dat het te vroeg is omdat je niet vroeg op wil staan.
Ik word daar zelfs een beetje boos van. WIJ STAAN DE HELE WEEK VROEG OP,GAAN LAAT NAAR BED EN WERKEN ONS UIT DE NAAD!!!!!! Voor jou ☺
We zijn een bestuur met 5 SGW ruiters, waarvan er 4 internationaal gereden hebben, we weten dus echt wel wat mag en wat niet en wat wel en niet verantwoord is voor de paarden.
Ik zou je graag uitnodigen om een SGW mee te organiseren, dan zou je met een doos chocolade aan t secretariaat gaan staan in plaats van je ongenoegens online te uiten!, Dat zou ook meer gepast zijn.


Amen.

Sabertje

Berichten: 965
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Well

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 21:45

Goed gesproken Sabine.
Blij dat jullie een mooie wedstrijd organiseren! Ik weet wat er komt kijken bij het organiseren van een CH, dat is al veel, laat staan bij een cross. We moeten met z'n allen blij zijn dat er vrijwilligers zijn die dit willen doen.

Rudolf B Dres. Z2+8, Spr. L+40 (en meer), Sgw. M+4, we beginnen goed. Weinig dressuur meer voor ons. Top is bereikt. Lekker springen en crossen!
Sinds 25-09-2011 trotse mama van Xander!
Sinds 21-01-2014 troste mama van Lisanne!

sfranken

Berichten: 872
Geregistreerd: 07-02-06
Woonplaats: Ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 21:46

Thanks! Ik vond t ook echt nodig. Op deze manier raken we gewoon hele goede vrijwilligers en commissieleden kwijt... dat kan de bedoeling niet zijn, mag ik hopen. Iedereen leest toch ff na wat er over de wedstrijd wordt geschreven.

MeMar

Berichten: 739
Geregistreerd: 21-11-05

Re: Voorbespreking SGW Ysselsteyn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 21:53

Ik als commissie lid sluit mij volledig aan bij Sabine. Soms zou ik willen dat we een simpele dressuurwedstrijd organiseren ipv van de sgw. Er gaat enorm vewl tijd in zitten. Maar het zien van het enthousiasme van alle ruiters en amazones als ze over ons wedstrijdterrein rijden, daar doe io het voor! Het is helaas niet simpel om een dergelijke wedstrijd in elkaar te zetten. Maar we willen allemaal het beste neer zetten voor iedereen

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 21:56

ho ho, ik denk dat het allemaal ietsje erger op jullie over komt dan ik bedoelde (lastig zo via internet). Ik organiseer ook zelf dingen en weet dat dit veel tijd en moeite kost. Zeg ook niet dat ze niet hun best doen oid, heb over mijn tijden gewoon netjes mailtjes gestuurd en in mijn ogen geen kwade bedoelingen gehad en zo word ik nu wel afgeschilderd wat ik erg jammer vind... De eerste startlijst was gewoon niet haalbaar en dat weten jullie zelf ook denk ik, zal misschien een fout zijn geweest en die is netjes opgelost door overal extra tijd tussen te zetten dus daar zeg ik helemaal niks over.
Ik hou verder mijn mond maar geloof ik want word nu als iemand afgeschilderd hoe ik helemaal niet ben, jammer

sfranken

Berichten: 872
Geregistreerd: 07-02-06
Woonplaats: Ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 22:12

kikkerdril4 schreef:
ho ho, ik denk dat het allemaal ietsje erger op jullie over komt dan ik bedoelde (lastig zo via internet). Ik organiseer ook zelf dingen en weet dat dit veel tijd en moeite kost. Zeg ook niet dat ze niet hun best doen oid, heb over mijn tijden gewoon netjes mailtjes gestuurd en in mijn ogen geen kwade bedoelingen gehad en zo word ik nu wel afgeschilderd wat ik erg jammer vind... De eerste startlijst was gewoon niet haalbaar en dat weten jullie zelf ook denk ik, zal misschien een fout zijn geweest en die is netjes opgelost door overal extra tijd tussen te zetten dus daar zeg ik helemaal niks over.
Ik hou verder mijn mond maar geloof ik want word nu als iemand afgeschilderd hoe ik helemaal niet ben, jammer


Gelukkig een fijne PB van je gehad, waarmee het ook weer goed is hoor! Laten we daar t onderwerp maar me afsluiten in dit topic en het weer over de voorbespreking gaan hebben.
Ik hoop dat je zondag lekker kunt rijden!

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 22:12

sfranken schreef:
kikkerdril4 schreef:
ho ho, ik denk dat het allemaal ietsje erger op jullie over komt dan ik bedoelde (lastig zo via internet). Ik organiseer ook zelf dingen en weet dat dit veel tijd en moeite kost. Zeg ook niet dat ze niet hun best doen oid, heb over mijn tijden gewoon netjes mailtjes gestuurd en in mijn ogen geen kwade bedoelingen gehad en zo word ik nu wel afgeschilderd wat ik erg jammer vind... De eerste startlijst was gewoon niet haalbaar en dat weten jullie zelf ook denk ik, zal misschien een fout zijn geweest en die is netjes opgelost door overal extra tijd tussen te zetten dus daar zeg ik helemaal niks over.
Ik hou verder mijn mond maar geloof ik want word nu als iemand afgeschilderd hoe ik helemaal niet ben, jammer


Gelukkig een fijne PB van je gehad, waarmee het ook weer goed is hoor! Laten we daar t onderwerp maar me afsluiten in dit topic en het weer over de voorbespreking gaan hebben.
Ik hoop dat je zondag lekker kunt rijden!


Fijn dat je hem gelezen hebt. Tot zondag, ik hoop ook op een fijn ritje. Was nooit mijn bedoeling het zo over te laten komen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers