SGW Gorssel 2017

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
martinev

Berichten: 2584
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: Soest

Re: SGW Gorssel 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 22:24

Ik mag net zoals de rest van het jaar weer eens midden in de nacht mijn bed uit....

Ik vraag me wel heel erg af of het doorgaat en vrees met name voor de zondag, al wordt het voor zaterdag ook wel moeilijk. Er gaat zo ontzettend veel regen vallen... Ik duim dat het allemaal mee gaat vallen!

streep

Berichten: 428
Geregistreerd: 25-02-05
Woonplaats: hilversum

Re: SGW Gorssel 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 09:34

Arme Martine.... ik zie een carrière switch voor Fay aankomen :-). Maar ik ben ook benieuwd of het doorgaat vrijdag 11 tot 20 mm regen dat is echt heeeeeel veel.

joyceberends

Berichten: 367
Geregistreerd: 03-03-13
Woonplaats: Eefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 11:01

ElineHoff schreef:
Ook ik start in de B paarden zondag, ook wel fijne tijden! Dressuur om 10:54, maar voor ons is het een kwartiertje rijden, dus ideaal :j
Zaterdag ben ik samen met een vriendin ook nog de hele dag hinderniscontroleur, dus misschien zie ik sommige van jullie nog wel voorbij scheuren! Nu duimen voor niet teveel regen 8-)


Ik ben de pineut die zaterdag de hele dag met Eline zit.. Ik hoop toch echt dat het weer om slaat want van deze vooruitzichten word ik toch wel bang

FCSA

Berichten: 6379
Geregistreerd: 30-10-01

Re: SGW Gorssel 2017

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-17 11:19

Fingers crossed!

shirleyp

Berichten: 2782
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Hengelo

Re: SGW Gorssel 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 22:50

Ik heb me helaas moeten afmelden... Mijn paard is vernageld en dus niet goed genoeg om de training op te pakken richting zondag. Wel heel jammer, Gorssel is een mooie cross! Maar wil geen risico lopen, paardlief gaat voor.

Wens jullie veel plezier en succes! En hoop idd dat het weer meevalt...

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: SGW Gorssel 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 23:16

Die voorspelling van veel regen zit mij ook dwars. Zeker ook omdat kind met de pony pas laat moet starten zondag en er dan al een boel paarden overheen gestampt zijn.

Marleen_S

Berichten: 55
Geregistreerd: 31-10-08
Woonplaats: VARSSELDER

Re: SGW Gorssel 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 23:28

Wij zijn er ook bij. B paard met dressuur, nr 361. Foto's zijn altijd welkom :)
Mijn ervaring is dat Gorssel een erg leuke cross is. Nu maar hopen dat de regen een beetje weg blijft!

Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Re: SGW Gorssel 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 07:03

Ik ben nummer 43 in de L op zaterdag. Ik ga vandaag al verkennen want dat red ik morgen tussendoor niet

kyrkelover
Blogger

Berichten: 9319
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Boxmeer

Re: SGW Gorssel 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 16:47

Hoe is het met regen in Gorssel?\
Hier op Horse Event echt heeeeeel veel modder.
Hoop dat de bodem het een beetje houdt we hebben geen ijzers..

Hofpa

Berichten: 84
Geregistreerd: 17-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 17:31

kyrkelover schreef:
Hoe is het met regen in Gorssel?\
Hier op Horse Event echt heeeeeel veel modder.
Hoop dat de bodem het een beetje houdt we hebben geen ijzers..


In Zutphen (ligt naast Gorssel) regent het al de hele dag en nu nog flink hard ook ;( Vanuit de organisatie nog niks gehoord, maar alle vrijwilligers hebben wel een mail gekregen dat ze de indeling van de cross wel aangepast hebben.

joyceberends

Berichten: 367
Geregistreerd: 03-03-13
Woonplaats: Eefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 17:51

kyrkelover schreef:
Hoe is het met regen in Gorssel?\
Hier op Horse Event echt heeeeeel veel modder.
Hoop dat de bodem het een beetje houdt we hebben geen ijzers..



Afbeelding
Thja wat zal ik zeggen...
Denk echt dat het afwachten is

Anne_Esto
Berichten: 16
Geregistreerd: 02-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 18:48

Ik ben vanmiddag geweest om de cross te bekijken. Wil toch graag jullie mening erover horen. Er is heel veel regen gevallen in Gorssel en de bodem is erg slecht. De stukken op het gras vond ik nog wel gaan, alleen de bospaden en het maisveld waren erg glad.

Ben nu toch wel aan het twijfelen om te gaan. De L cross is wel gaaf maar staat pittig.

Ik heb foto's van de hele cross maar hier een aantal voor een beeld voor jullie die nog niet zijn geweest.

Anne_Esto
Berichten: 16
Geregistreerd: 02-05-16

Re: SGW Gorssel 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 18:57

Afbeelding

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 19:26

Anne_Esto schreef:
Ik ben vanmiddag geweest om de cross te bekijken. Wil toch graag jullie mening erover horen. Er is heel veel regen gevallen in Gorssel en de bodem is erg slecht. De stukken op het gras vond ik nog wel gaan, alleen de bospaden en het maisveld waren erg glad.

Ben nu toch wel aan het twijfelen om te gaan. De L cross is wel gaaf maar staat pittig.

Ik heb foto's van de hele cross maar hier een aantal voor een beeld voor jullie die nog niet zijn geweest.


Het gras is nu mss nog aardig, maar als er straks wat combinaties overheen zijn gegaan niet meer. Daarnaast moet je eerst nog springen en dat terrein wordt echt heel erg snel slecht met dit weer. Een paar combinaties en het is bagger. Risico op blessures is echt enorm groot. En zo belangrijk is het kampioenschap nou ook weer niet om je paard te riskeren.
Daarnaast vind ik de bodem op jouw foto nog wel een van de betere stukken met wat ik heb gezien op andere foto's, maar ik weet dat het echt bagger is nu daar en spekglad.

martinev

Berichten: 2584
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 19:32

Net geweest om te lopen, ik heb afgemeld. Ik vind het echt bizar dat ze het niet afgelasten. Het is vragen om problemen, hier gaan echt ongelukken en blessures van komen... Ik zal straks wat foto's posten.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door martinev op 08-09-17 19:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Re: SGW Gorssel 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 19:35

Ik twijfel nog behoorlijk. Cross is geweldig mooi maar bodem is op stukken gewoon slecht. En ik weet niet of de wolkbreuk waarin ik bij Deventer reed ook nog daar gevallen is

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 19:36

Joki schreef:
Ik twijfel nog behoorlijk. Cross is geweldig mooi maar bodem is op stukken gewoon slecht. En ik weet niet of de wolkbreuk waarin ik bij Deventer reed ook nog daar gevallen is


Plus dat het nog lekker door blijft regenen vanavond, vannacht en morgen. Je hebt net je paard weer op de rit na een blessure Barbara, zou toch geen risico nemen....

martinev

Berichten: 2584
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: Soest

Re: SGW Gorssel 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 19:40

Ja, die wolkbreuk is ook in Gorssel gevallen, en hij duurde heel lang... Het probleem is dat het niet alleen modder is, het is een spekglad laagje modder op een keiharde ondergrond. Ik ben zelf een paar keer bijna onderuit gegaan. Vind het echt heel jammer, het is absoluut een prachtige cross, maar het niet waard om mijn paard (en mezelf) te riskeren...

Hofpa

Berichten: 84
Geregistreerd: 17-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 19:57

martinev schreef:
Net geweest om te lopen, ik heb afgemeld. Ik vind het echt bizar dat ze het niet afgelasten. Het is vragen om problemen, hier gaan echt ongelukken en blessures van komen... Ik zal straks wat foto's posten.


[ [url=m/fkzyyx.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/zWXFdx.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/sZomvs.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/iIquC6.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/tOtPEy.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/YlCtK1.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wow dat ziet er inderdaad echt al heel slecht uit.. En dan te bedenken dat er nog genoeg water gaat vallen. Ga morgen de cross lopen, maar als ik dat zo zie dan ga ik zondag niet starten. En mag ik eigenlijk hopen dat iedereen aan zijn/haar paard denkt :D

DameX
Berichten: 58
Geregistreerd: 16-04-13

Re: SGW Gorssel 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 20:13

Wie weet wachten ze de nacht nog even af en hakken ze morgen de knoop door.... zo'n beslissing is niet niks, de organisatie heeft een hoop werk verricht en kosten gemaakt.
Fingers crossed op niet nog meer regen

Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Re: SGW Gorssel 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 22:56

Ik heb mezelf afgemeld. Ik durf het niet aan. Super zonde want het is echt een cross die ik graag had willen rijden zo mooi als het gebouwd staat

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 23:04

:\ :wow: dat ziet er echt slecht uit...

ulaantje

Berichten: 763
Geregistreerd: 17-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 23:08

Pff wat ziet het eruit op de foto's.
Ook ik ga afmelden, twijfelde al of het terrein het aan kon maar na het zien van deze foto's weer ik genoeg.

Erg jammer want vind gorssel ook altijd een hele mooie cross, maar veiligheid voor alles. Vind dit niet verantwoord. Ik moet ook pas aan het einde van de dag.

Sunnevalover

Berichten: 121
Geregistreerd: 07-07-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 06:55

Ik kreeg net van de organisatie te horen dat de wedstrijd gewoon doorgaat... Ik heb daarentegen zelf besloten niet te starten vandaag, aangezien ik het onverantwoord vind om te starten in deze omstandigheden. Erg jammer, aangezien dit mijn laatste GK bij de pony's zou zijn geweest.. :(

kyrkelover
Blogger

Berichten: 9319
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 06:56

Ik beslis vanavond of ik pony morgen wel of niet mee neem.