SGW Vlietlanden Leidschendam 2017

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
M_Vainqueur

Berichten: 2127
Geregistreerd: 10-07-07
Woonplaats: Ede

Re: SGW Vlietlanden Leidschendam 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 11:11

Klinkt goed Sabertje! Gefeliciteerd met je prijs!

De organisatie heeft heel snel op mijn mail geantwoord en na even nakijken hebben ze zich gister even verkeken en is mijn foutief parcours aangepast naar vrijwillig verlaten. Gister hadden ze ook alles al snel hangen, te merken dat ze hun zaakjes netjes op orde hebben! Mag ook eens gezegd worden!

Vainqueur(Paddox x Zodiak): Dressuur B+10 L1+9 Springen B+37 L+22 Naar Limburg
Conquest(Con air(v. Contender) x Peter Pan): Dres: B+15 L1+15 L2+11 M1+11 M2+1 Spr: B+17 L+16 M+1 SGW: B+13 L+17 M+17 Z+1
Miss Lana(Iglesias D.V. x Metall)


Tiahastrona

Berichten: 1532
Geregistreerd: 03-06-09
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 12:12

Kan iemand een foto maken van de uitslag B paarden?

Paardloos

ramaskri

Berichten: 345
Geregistreerd: 15-08-11

Re: SGW Vlietlanden Leidschendam 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 12:59

Alle foto's van gisteren staan nu online op Eventing Photo :D

annikavolder

Berichten: 752
Geregistreerd: 13-06-07
Woonplaats: Amsterdam

Re: SGW Vlietlanden Leidschendam 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 15:26

Hier na een teleurstellend Ede vorige week (val in het springen) zat het nu weer niet mee.....
3 weigeringen in het springen dus weer naar huis zonder te crossen :-(
1 stop op 4, dat paste niet en 2x op nr 9 en toen was het weer over.

Hopelijk in renswoude weer een beetje de smaak te pakken met springen

Quick: Met pre-pensioen. Dressuur ZZ-licht +2 , Springen B+30, L -3 ,SGW B +36, Endurance BB en jachtpaard.
Gaudi: Allround clown. ZZ-L dressuur, B springen, B SGW en voor de kar beleerd

Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 17:28

Ook ik had weinig geluk. Ze liep fantastisch tot het puntje. Ze deed hem helaas echt niet

maad_dfhhl
Berichten: 89
Geregistreerd: 03-12-13

Re: SGW Vlietlanden Leidschendam 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 18:50

Ik ben zo trots op fury!! Vandaag voor het eerst meegedaan en voor ik ging starten helaas effe pech... eerst met opzadelen blijkt het borsttuig kleiner te moeten maar daar waren te weinig gaatjes voor, dus dan maar zonden (nieuwe singel maar nog nooit mee gereden)... daarna toen k laarzen aan deed scheurde mn rits kapot, gelukkig ducktape kunnen lenen en door de stress stiften vergeten... ik was nog op de parkeerplaat en mn moeder regelde dat ik later kon, toen snel stiften ingedraaid en toen foutloos bij het springen!! Alleen 1 keer don bokken bij 5 xD
Daarna de cross, 1 weigering op 1, 1 weigerig op 4 en een weigering op 15... en bij de waterbak wilde hij niet dus gelijk naar alternatief gegaan! Super goede eerste ervaring!! Echt super blij
Helaas wel te veel weigeringen maar het ging veel beter dan verwacht. Echt trots op mn paardje <3

Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 20:43

maad_dfhhl schreef:
Ik ben zo trots op fury!! Vandaag voor het eerst meegedaan en voor ik ging starten helaas effe pech... eerst met opzadelen blijkt het borsttuig kleiner te moeten maar daar waren te weinig gaatjes voor, dus dan maar zonden (nieuwe singel maar nog nooit mee gereden)... daarna toen k laarzen aan deed scheurde mn rits kapot, gelukkig ducktape kunnen lenen en door de stress stiften vergeten... ik was nog op de parkeerplaat en mn moeder regelde dat ik later kon, toen snel stiften ingedraaid en toen foutloos bij het springen!! Alleen 1 keer don bokken bij 5 xD
Daarna de cross, 1 weigering op 1, 1 weigerig op 4 en een weigering op 15... en bij de waterbak wilde hij niet dus gelijk naar alternatief gegaan! Super goede eerste ervaring!! Echt super blij
Helaas wel te veel weigeringen maar het ging veel beter dan verwacht. Echt trots op mn paardje <3

Ben blij dat m'n ducktape geluk heeft gebracht! :D

Prisjee91
Berichten: 1350
Geregistreerd: 24-03-11
Woonplaats: Zoelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 20:47

Hier helaas 1 weigering in het springen (laatste hindernis). Cross foutloos, wel wat twijfels op het water en half door het riet... maar dat mag de pret niet drukken. _O-
Wel rustig aan gereden, was af en toe best glad.

& ik had de helmcamera verkeerd in het houdertje gedaan dus ik kon hem niet aanzetten.. ;(

Soraya - (New Pleasure VDL x Carolus II) - D-OC
† Armstrong - (Clint Eastwood x Kennedy)

maad_dfhhl
Berichten: 89
Geregistreerd: 03-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 20:58

Nann__ schreef:
maad_dfhhl schreef:
Ik ben zo trots op fury!! Vandaag voor het eerst meegedaan en voor ik ging starten helaas effe pech... eerst met opzadelen blijkt het borsttuig kleiner te moeten maar daar waren te weinig gaatjes voor, dus dan maar zonden (nieuwe singel maar nog nooit mee gereden)... daarna toen k laarzen aan deed scheurde mn rits kapot, gelukkig ducktape kunnen lenen en door de stress stiften vergeten... ik was nog op de parkeerplaat en mn moeder regelde dat ik later kon, toen snel stiften ingedraaid en toen foutloos bij het springen!! Alleen 1 keer don bokken bij 5 xD
Daarna de cross, 1 weigering op 1, 1 weigerig op 4 en een weigering op 15... en bij de waterbak wilde hij niet dus gelijk naar alternatief gegaan! Super goede eerste ervaring!! Echt super blij
Helaas wel te veel weigeringen maar het ging veel beter dan verwacht. Echt trots op mn paardje <3

Ben blij dat m'n ducktape geluk heeft gebracht! :D[/quote]

hahah echt heel fijn dat jullie het bij hadden!! Anders had k wss niet kunnen starten, heel erg bedankt nogmaals

Veulen84

Berichten: 10877
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Re: SGW Vlietlanden Leidschendam 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 21:52

Ik was er de afgelopen dagen met een verkoopstand. Super genoten van jullie en jullie paarden. Paar mooie sprongen gezien :)

Te koop traditioneel model dressuurzadel met kort draagvlak. 17/17,5 inch en boommaat 33. Pb voor foto's en info.


xMaika

Berichten: 173
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 22:04

Gefeliciteerd Sabertje!! En natuurlijk de rest die de finish heeft gehaald!

Hier kleine update:
Vanochtend met veel hoofdpijn wakker geworden, na nog even slapen met wat Ibuprofen op werd het gelukkig minder, verder flink stijf in mijn bovenrug en schouders. Vandaag ook naar paardlief geweest om te kijken hoe het met hem ging. Gelukkig hebben wij een dierenarts op stal staan die ook nog chiropractie en dergelijk doet, dus die heb ik meteen verteld wat er was gebeurd met de vraag of ze tijd had om hem even te checken. Zo gezegd zo gedaan. Hij liep heel soepel en gewoon goed. Verder had hij wat dingetjes in zijn nek en hals en een klein dingetje in zijn bekken, hals is ook meteen gelaserd. Dus dat staat nu allemaal weer helemaal op zijn plek. Misschien dat ik ook nog een massage voor hem plan bij de sportmasseur, dat heeft hij wel verdiend. Ik heb van 1 van de fotografen die de val op de foto heeft de foto's al gekregen, en ben tot de conclusie gekomen dat ik echt het allerbeste paard van de wereld heb. Nog voor hij 4 benen op de grond heeft, heeft hij al zijn volledige aandacht op mij gericht. Als ik er niet had gelegen had hij niet hoeven te vallen, maar je ziet hem met zijn aandacht op mij alles op alles zetten om zijn lijf naar rechts te krijgen om mij maar niet te raken. Foto's ga ik verder niet delen want het ziet er heel naar uit :+

Na de behandeling mocht meneer lekker met zijn grote vriendin nog een paar uur de wei op en daar heeft hij toch even flink gerend en gebokt om te laten zien dat er echt niks met m aan de hand is gelukkig *\o/* Filmpje van een gekke Anders in de wei

Zelf dus wel besloten vandaag niet meer mijn jonge paardje te gaan rijden, ook omdat ik gewoon veel te horen kreeg dat het misschien niet zo slim was. Daarnaast best moe en ook heel stijf plus in gedachten dat het niet eerlijk is tegenover mijn jonkie om niet fit op haar rug te stappen vooral omdat ze het nog best spannend vind allemaal. Dus in Renswoude gaan we gewoon knallen +:)+

In ieder geval kuddos voor het secretariaat / ehbo / hinderniscontroleurs / andere betrokkenen. Echt top hoe ik ben verzorgd en hoe er zelfs nog zaterdag avond voor me werd geregeld dat als ik fit genoeg zou zijn om te starten ik zelfs nog BB kon rijden in plaats van B. Echt wat een toppers!!
Laatst bijgewerkt door xMaika op 25-06-17 22:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel
Follow me on Instagram /3 :)F

odD_Fotos

Berichten: 506
Geregistreerd: 22-03-15
Woonplaats: Roggel

Re: SGW Vlietlanden Leidschendam 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 22:09

xMaika: Fijn om te horen dat alles (redelijk) goed is afgelopen met jullie. Nog even rustig aandoen met je hoofdpijn!
Foto's van de 2e dag: www.oddfotografie.nl

Maarten /3 /3 /3 /3 /3
--> Internet/Facebook: http://www.oddfotografie.nl, https://www.facebook.com/oddfotografie en http://www.odd-ict.nl
--> Mail: contact @ oddfotografie.nl Tel.: 06-20067112

Cioccolato

Berichten: 6598
Geregistreerd: 13-12-11

Re: SGW Vlietlanden Leidschendam 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 07:37

Weet iemand of er zaterdag bij hindernis 12 iemand zat rond nummer 96?


xMaika

Berichten: 173
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 08:30

Cioccolato schreef:
Weet iemand of er zaterdag bij hindernis 12 iemand zat rond nummer 96?


Bedoel je fotograaf? Ik weet niet wat hindernis 12 was in je klasse (L?).
Maar dit zijn de fotografen die op de Facebook voorbijkwamen:

odD Fotografie
Eventing Photo
Jeroen Tibbe Fotografie
Arista Fotografie
Victor Krijt
ESVEO fotografie
Jan10fotografie

Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel
Follow me on Instagram /3 :)F

Cioccolato

Berichten: 6598
Geregistreerd: 13-12-11

Re: SGW Vlietlanden Leidschendam 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 08:47

Oh ja. Woord fotograaf vergeten _O-
Ben al die fotografen al af geweest. Maar weet niet goed of io iemand heb zien zitten. Vage beelden, erg geconcentreers tijdrns het rijden _O-


JustFenna

Berichten: 169
Geregistreerd: 21-10-11
Woonplaats: Oldebroek

Re: SGW Vlietlanden Leidschendam 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 10:30

xmaika Ben heel benieuwd naar de foto's van je val nu!

xMaika

Berichten: 173
Geregistreerd: 10-05-13

Re: SGW Vlietlanden Leidschendam 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 10:58

Als je vaker op eventingwedstrijden komt, moet je me maar even aantikken. Dan wil ik ze best laten zien. ;).

Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel
Follow me on Instagram /3 :)F

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 12:44

Iemand die foto's heeft van nummer 173 van de Zaterdag BB? :) Is een stalgenootje, zonder bokt, maar foto's zou ze geweldig vinden. Ze deed voor het eerst mee :)

cornalijn

Berichten: 307
Geregistreerd: 09-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 17:06

wat een super dag gister . Onze pony deed het super voor de 1e keer.
wat te langzaam door wat twijfel door het water met super gave foto's van carmen fotografie.
Wie heeft er foto's van 152 een palominopony?

[color=#FF0000]Cornalijn en Morion nu samen zie die mooie sterren aan hemel !
Burberry L+10

LisaLounda
Berichten: 54
Geregistreerd: 06-03-14

Re: SGW Vlietlanden Leidschendam 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 21:35

Op facebook zouden de mensen die nog foto's zoeken kunnen kijken bij Tikvah's Fotografie, zij heeft ook een heleboel foto's gemaakt, wie weet zit de juiste er tussen!

maximiliano

Berichten: 2906
Geregistreerd: 15-04-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 13:21

Op de FB van de Vlietlanden (eventing Zuid Holland) zelf staat een overzicht van alle aanwezige fotografen!

Dior Lagetta Spirit Upgrade x Guidam dressuur L1+11 springen Z+3 eventing Z+4/CIC*

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: SGW Vlietlanden Leidschendam 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 19:58

Thanks! Heb alle linkjes doorgestuurd :)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers