Belgische Eventers op bokt?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daaphh

Berichten: 3440
Geregistreerd: 22-12-09
Woonplaats: Limburg , België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-17 14:46

Medische problemen, zwijg me er maar van. Op dit moment gaat het hier goed *hout vast nemen*.

Hier wel een DA die foto’s kan nemen op stal. Foto’s zijn ook heel zuiver, ik als leek kan alles duidelijk herkennen.
Maar helaas betaal je er ook genoeg voor dan..


Vandaag met blits op jumping geweest. Het ging vrij goed, hij was rustig, tot de 6, toen sloeg hem toe -:(- eens tussengepakt en bij het opnieuw aanrijden ging het beter, nog wel twijfel en goed been eraan maar beter. Het drafpasje wat hij normaal doet heeft hem “maar” 2 keer gedaan. Normaal doet hem het veel vaker dus das al een verbetering.


Afbeelding

Voor de liefhebbers, ik heb ook nog wel een filmke

mila_furrie

Berichten: 1224
Geregistreerd: 26-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 08:41

raar he daaph dat hij zo uit het niets plots op de rem gaat :s je mag gerust het filmpje eens door sturen ben wel benieuwd :)

Ik had gisteren dressuur in waregem. Ik had deze week niet zoveel kunnen rijden als anders door het slechte weer. Ook minder zin om te rijden. Ze was heel fris in het inrijden. ik had me voorgenomen om ze echt goed door te rijden tijdens het inrijden. Khad ook de tip gekregen van als ze fris is en wilt lopen laat ze dan maar goed vooruit galoperen tijdens het losrijden. heb ik ook gedaan en ze werd inderdaad wel kalmer. In de proef zelf heb ik eigenlijk weinig opmerkingen. hier en daar kleine foutjes en sommige overgangen wat kort, het wijken aan 1 kant was ook niet al dat (ben daar ook nog niet zo lang meebezig) maar al bij al was ik eigenlijk te vreden van mijn proef. De jury daarentegen was daar niet zo mee akkoord :p punten waren weer niet zo slecht 64% ik was 10/13 wat niet goed is natuurlijk :p maar ja volgende keer beter. Deze week ga ik nog eens op springtraining en dan volgende week nog een laatste dressuur voor dit jaar. Van de proef heb ik ook een filmpje mocht er iemand intresse hebben.

PrietPraat
Berichten: 5110
Geregistreerd: 11-04-04

Re: Belgische Eventers op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 09:08

Idem hier MF, mijn proef was iets plattekes mr geen echte fouten eigenlijk. Had 65% wat ik nog ok vindt maar was maar 7de van de 12. Nu goed, het lag wel allemaal vrij dicht! Ik zag het dat ze frisjes was :D!

PrietPraat
Berichten: 5110
Geregistreerd: 11-04-04

Re: Belgische Eventers op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 09:09

Dat is beu daphne :/. Je mag gerust filmpje sturen. Soms laat hij je toch in de steek :/.

mila_furrie

Berichten: 1224
Geregistreerd: 26-08-15

Re: Belgische Eventers op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 09:39

ik vind die van jou wel mooi lopen pp. ziet er een tof paard uit :)

florence123

Berichten: 1699
Geregistreerd: 12-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 10:08

Stuur maar filmpjes door :) We kunnen altijd leren van elkaar!

Hier gisteren voor het eerst naar VM geweest. Met Iskander ging het niet goed, dat is nochtans niet van zijn gewoonte. Het inspringen ging eigenlijk wel heel goed, eenmaal in het parcours verschoot hij in een korte bocht, waar erna een dikke oxer 1m05 kub stond. Natuurlijk uit ons ritme door het verschieten, een nog kortere lijn en afstand niet gezien en baf, we stonden stil. Het parcours was eigenlijk nog net wat te moeilijk voor hem, de hindernissen die ook in de barrage stonden, waren 1m05 en het waren ook vrij korte lijnen.
Colo ging daarentegen wel goed in 1.10 :) . Het stond opnieuw erg aan de maat, we kregen een balkje op de 2de van de dubbelsprong omdat we wat kort op hindernis A kwamen. Maar ik ben erg tevreden van hem. Volgend weekend nog eens 1m voor iskander en 1.10 voor Colo in M*oorsele. Normaal staat het daar altijd wat makkelijker en langere lijnen dus ik vermoed dat dat beter gaat zijn voor Iskander :). De week erna nog 1m15 voor Colo en de week daarna 1.20 als alles goed gaat tenminste.

Antonius

Berichten: 2319
Geregistreerd: 30-01-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 10:27

Ik ben ook wel benieuwd naar filmpjes!

Ik heb een stukje film gezien van de 90 van iemand die ik soms lesgeef, dat waren wel mooie lange lijnen vond ik.

Voor dressuur heb ik liever een jury die echt goeie punten durft geven voor de hele goeie stukken, maar dan ook durft 'afstraffen' voor fouten. Ik heb liever een protocol met cijfers van 8 tot 5 (ok, liever geen 5 :+ maar als het verdiend is, dan is het zo), dan een protocol van 6 en 6,5...

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 10:55

MF, ik wil uw filmpje anders wel eens zien :) Altijd tof om uit te leren inderdaad.
Ik ben zowat altijd alleen op stap dus nooit beeldmateriaal.

Daaphh, stom dat hij weer ineens alles toeslaat. Het ging toch goed de laatste tijd?

Florence, kan al eens gebeuren dat ze een mindere dag hebben. Wel goed op dreef precies voor Mechelen :)


Straks komt de TA voor de tandjes van de shet, part 2. Voor de rest ligt alles stil. Piste ligt af en toe "doenbaar" maar om zo met stukken en brokken te rijden/longeren? Heeft geen enkel nut voor mijn gevoel. Nu is het drukke periode tot half januari. Ga het beperken tot 1-2x/week buitenrit (als we dat al halen) en dan richting februari weer eens vanaf het begin terug opbouwen.

En voor volgend jaar toch echt al uitkijken naar een plek met binnenpiste.

Hanne_SP

Berichten: 2419
Geregistreerd: 28-02-08
Woonplaats: België

Re: Belgische Eventers op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 12:51

Ik ben ook benieuwd naar filmpjes!
Mo*orsele vind ik idd fijn om te rijden. 'k Zou er deze winter ook wel eens willen starten. :j

Ik ben helemaal eens met Antonius over de jury. De jury waar ik het fijnst gevoel bij had dit jaar is Co*ols. Hij gaf echt mooie punten bij goeie dingen. Maar strafte foutjes meteen af met een 4 bvb. :j

Zelf moet ik nog 2 weekjes geduld uitoefenen voor we weer op wedstrijd gaan. :P

florence123

Berichten: 1699
Geregistreerd: 12-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 13:50

Antonius: ik heb de 90 niet gezien dus kan niet vergelijken :) Ik vond het allessinds geen fijn parcours voor een jong paard.
Deze week moet ik met Iskander nog wat oefenen op onze galop, hij verruimd nog niet explosief genoeg en als hij dan verschiet en de hindernis komt sneller dan verwacht dan sta je daar dus. Ik heb nu al schrik omdat ik 1 stop heb gehad dat hij dat gaat onthouden voor in de toekomst :\

Daaph: Niet fijn dat hij je in de steek liet.

Verkaj: je vriend zijn oma is nog steeds stabiel?

MF: Je percentage is best goed! Alleen jammer van je totaalplaats

Antonius

Berichten: 2319
Geregistreerd: 30-01-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 14:33

Zou je dan niet beter volgende week terug rondje 90 doen voor het vertrouwen van jullie allebei?
Alé, ben nog blij dat ik niet ingeschreven had dan met mijn jonge.
Hoe groot is VM nu eigenlijk? Gelijk A.alter? Of toch nog groter?

Als het niet sneeuwt komend weekend ga ik eens naar Aa.lter, is van begin sept geleden dat Ny een wedstrijd gelopen heeft, ben eens benieuwd!
Met die sneeuw afgelopen weekend wel weinig kunnen doen, had graag wat cavaletti gelopen maar de piste lag bevroren, was bij ons echt behoorlijk veel sneeuw gevallen, wij hebben zaterdag zelfs de slee achter de jeep op de wei gehangen en rond gecrosst :+
Vanavond dan maar cavaletti...

winnie10

Berichten: 390
Geregistreerd: 23-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 14:34

Pff ik heb net zoiets engs meegemaakt... ik ging met Aruba op wandel en het was papier en karton dat buiten stond voor opgehaald te worden. Aruba durfde niet passeren en begon achteruit te wandelen en belande zo met haar achterbenen in een gracht en verloor haar evenwicht en viel op haar rug in de gracht, ik lag er onder, gelukkig m'n hoofd niet. Kben keihard beginnen roepen voor hulp want ik geraakte niet aan m'n gsm en ik zat helemaal vast. Er is dan een meneer gekomen en heeft wat aan Aruba haar hoofd getrokken en zo ben ik dan van onder haar geraakt. Maar zei geraakt niet uit die gracht en het heeft zeker 20 min geduurd tegen ze eruit was... met touwen hebben we zitten sleuren. Ze heeft nu veel pijn aan haar achterbeen. Dierenarts is geweest en heeft pijnstillers en ontstekingsremmers gegeven en nu is het beetje afwachten. Ik ben zo hard verschoten en ik hoop zo hard dat het nies ergs is want ik heb het nu echt wel gehad, ze was nu net zo goed aan het herstellen van haar pees. Ik heb overal pijn maar ik denk niets ernstig. Kben zo hard verschoten kmoet het eventjes kwijt.

Jessol

Berichten: 1985
Geregistreerd: 02-11-04
Woonplaats: Gavere, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 14:43

Ik heb het kunnen regelen op mijn werk, ik mag een voormiddag afwezig zijn als ik het later flexibel inhaal. _/-\o_ Zometeen bellen naar Merelbeke, mijn hoefsmid zal mij voeren, zodat als er iets scheelt, hij ook meteen op de hoogte is als hij aangepast beslag ofzo nodig heeft. Weet er iemand hoelang dat duurt? Ik kan natuurlijk geen ganse dag wegblijven. En zijn er mensen die een compleet onderzoek hebben gedaan en die de totaalprijs in pb willen delen? Ik kan al wat relativeren nu, het gaat nog altijd pijn doen als ik mijn ambities aan de kant moet schuiven maar onze band is zoveel beter al geworden de laatste maanden door ook op de grond met hem bezig te zijn, ik blijf dankbaar dat ik zo'n, in mijn ogen, geweldige pony heb. <3
Hij heeft dus wel totaal geen last onbelast, zaterdag heeft hij in de piste het beste van zichzelf gegeven, heeft zitten spelen met mij, dus enkel last onder het zadel, ik neem zoieso mijn tuig mee, elke dag wordt de knobbel in mijn maag wel een beetje groter.


Drukke wedstrijdweekends lees ik. Jammer Daaph en Florence dat het met Iskander en Blits niet zo goed ging, de volgende keer beter! Wat een hoogtes springen jullie, dat lijkt voor mij echt reusachtig. :')
Voor iedereen met een geslaagde wedstrijd, hup hup, op dat élan verder gaan! *\o/*

Varekaj: veel succes bij de tandarts! En wat zonde dat je het trainen op een laag pitje moet zitten buiten je eigen wil om!

Antonius: Veel succes volgende week! Ik denk dat het weer tot nu toe meevalt,als ik de weerberichten zo in het oog houd!

Winnie: Wauw, ik lees met open mond je verhaal. Moet verschrikkelijk eng zijn om eronder te liggen, gelukkig heeft iemand je snel gevonden! Maar ook om dan hulpeloos te moeten toekijken hoe ze er niet uitgeraakt. Doet me denken aan een verhaal van een meisje bij mij op stal, ze was alleen aan het rijden met haar paard en die is omgevallen en geraakte ook niet meer recht, ze heeft er zeker een halfuur onder gelegen, en het paard begon te trappelen, ze moest die hele tijd op haar gemak stellen zodat ze niet tegen haar hoofd sloeg. Moet vreselijk zijn.
Zij heeft heel veel last van haar spieren, die ook een heeeeeel slechte waarde hadden in haar bloed, waardoor ze dat toch extra moet opvolgen en bv spuiten moet krijgen omdat haar spieren gifstoffen uitscheiden. Ik zou het dus zeker in de gaten houden!


Ik heb gisteren Shadow zijn manen zo verpest. -O- Ik wou ze wat korter voor zijn hals aan te doen (die hij nu al 2 keer afgekregen heeft dus dat is ook genoeg geweest. {:)-:( ) in een rapke, wat een ramp. Hopelijk groeien ze snel, zodat hij voor de kerstfoto's er wat toonbaar uitziet. {:)

Antonius

Berichten: 2319
Geregistreerd: 30-01-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 15:37

Amai Winnie, das echt verschieten!!! Hopelijk komen jullie er alletwee met de schrik vanaf en is er verder geen schade.
Denk op zich dat je voor haar pees nu niet echt bang moet zijn, uiteindelijk heeft ze dat niet belast door in die gracht te liggen hé. Sowieso wel spierpijn en volg week mss eens osteo bij halen?

Heb het hier vorige week nog maar geschreven dat ik niet meer op wandeling durf gaan, sowieso niet alleen, maar in het algemeen liever niet meer op de weg, enkel nog zee of bos...

Jessol: goh, hoe lang de onderzoeken zullen duren is natuurlijk heel erg afhankelijk van hoe snel ze weten waar het probleem zit en welke RX'en of scans ze dan moeten nemen.
Ze beginnen om half 9 denk ik met onderzoeken, dus maak zeker een afspraak tegen half 9. Op zich kunnen ze nu wel veel doen op 2-3u hé, maar dan nog...
Op mijn halfjaarlijkse controle voor Fi haar tanden bleek overlaatst dat haar tand eruit moest. Daarvoor nemen ze een scan om te kijken hoe de wortel zit. Ik was er om half 9, tegen 9u10 was het onderzoek klaar en ging de DA mij erop zetten voor de scan. Er waren er toen nog zoveel voor mij dat het zeker na 12u zou worden. Aangezien ik de week erna dan toch terug moest voor de eigenlijke ingreep, heb ik dus die scan er ook maar de week erna laten opzetten, want 3u wachten was mij nu toch te lang.

Ze doen bij verschillende paarden tegelijk onderzoeken, de DA die eerst RX/scan aanvraagt, is natuurlijk eerst en al de anderen moeten aansluiten. En als er paarden moeten geopereerd worden die ook nog een RX of scan nodig hebben, of spoedgevallen, dan komt dat ertussen natuurlijk...
Heb je geen enkele verlofdag meer staan?

Prijs is onmogelijk te zeggen, want je hebt geen idee in welke richting ze moeten zoeken. RX is niet zo duur, scan alweer stuk duurder, als ze moeten uitverdoven is het ook weer betalen per spuit... Dat is echt niet te voorspellen.
Ik weet wel dat ze in goed overleg werken.
Ik ben eens met een paard gegaan die licht mank was rechtsvoor. Week laten rusten en niet meer mank, 1x gereden en terug mank... Naar Merelbeke gegaan, en manken was over toen ze de voet verdoofd hadden, dus probleem zat sowieso in de voet. Toen RX genomen maar niets abnormaal op te zien.
Toen zei de prof zelf (P.ille) dat we op dat moment 2 keuzes hadden: ofwel scan nemen die duur was en afhankelijk van resultaat dan verder kijken, ofwel paar weken ontstekingsremmer met complete rust en terugkomen als het toen nog niet opgelost zou zijn. Hij raadde zelf aan om te wachten, hebben we gedaan en probleem was inderdaad opgelost.
Ze gaan je paard écht niet zomaar voor honderden euro's onderzoeken als ze denken dat het met rust overgaat, of als ze zien dat het wijze van spreken niets meer kan toevoegen.

mila_furrie

Berichten: 1224
Geregistreerd: 26-08-15

Re: Belgische Eventers op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 16:07

wow winnie! dat moet serieus schrikken zijn! heb je jezelf geen pijn gedaan? hopelijk komt ze er met enkel wat spierpijn vanaf! Inderdaad mss de osteo eens laten komen om te controleren.
Hebben we ook gedaan toen jerko in de cross gevallen was.

jessol: ik denk ook dat het geval per geval moet bekeken worden en hoeveel testen ze willen doen. Toen mijn veulen in de kliniek stond heb ze mij ook verschillende keren gevraagd in hoever ik wil gaan qua budget. Ze houden er wel rekening mee hoor. Hij zal daar zeker in goede handen zijn! Ik duim zeker met je mee voor een positieve afloop!

winnie10

Berichten: 390
Geregistreerd: 23-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 17:10

Ik heb zelf wat pijn aan m'n rug en m'n hand doet ook wel pijn. Maar zal wel niets ergs zijn. Een foto van hoe ze er bij lag.. heb haar bit enzo uitgehaald en beetje bij beetje haar zadel losgemaakt en eraf gehaald. Afbeelding

Hanne_SP

Berichten: 2419
Geregistreerd: 28-02-08
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 17:33

Wowwwwwww Winnie dat moest idd zo hard schrikken zijn!!! :(:)

Ik duim ook op geen schade bij jullie beide!

PrietPraat
Berichten: 5110
Geregistreerd: 11-04-04

Re: Belgische Eventers op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 17:37

:oo :oo!!!!! Ik ben al blij te lezen dat jij er goed vanaf gekomen bent Winnie :oo! En hopelijk Aruba ook :oo! Zo een dikke gracht dan nog ook. Pfff paarden he, ze kunnen soms toch domme acties doen!

winnie10

Berichten: 390
Geregistreerd: 23-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 17:49

Kan Kben ook blij dat het enkel maar spierpijn is... kon veel erger. Moest ze ogen op haar rug hebben zou ze er wel nie ingelopen zijn want ze is al zo bang van grachten... zal er ook niet op verbeterd zijn nu in de cross. Khoop dat 2017 snel voorbij is want het is echt ons jaar niet... :(

Aldislamp2
Berichten: 179
Geregistreerd: 04-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 18:15

Wow Winnie dat ziet er idd heel eng uit. Zou toch voorzichtig zijn met rug en hand en check up laten doen. Soms voel je pas erna de pijn als de adrenaline weg is. Hopelijk zijn jullie beide snel terug de oude.

Spijtig van de mindere uitslag in dressuur en de stops in het springen. Maar er komen nog veel wedstrijden! Zie ook wel graag de filmpjes.

Jessol: idd dezelfde ervaring met Merelbeke dat ze altijd eerst overleggen voor ze onderzoeken doen.

Antonius; hier ook veel sneeuw, maar wel kunnen rijden gisteren. Moet wel zeggen met 2 kinderen is dat toch een organisatie. Wel al even met de jonge merrie kunnen rijden en het ging redelijk, echt een heel zacht en koel paard, groot verschil met mijn vorige die echt wel heet was. Ik moet er zelf nog aan wennen om terug meer been te geven.

Jessol

Berichten: 1985
Geregistreerd: 02-11-04
Woonplaats: Gavere, België

Re: Belgische Eventers op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 18:24

Pff Winnie, ik krijg er een beetje de krop in de keel van om dat te zien seg, ik zou het moeilijk hebben om rustig te blijven denk ik. Ik hoop dat jullie er allebei zonder al te veel pijn van afkomen.

Bedankt voor de adviezen! De afspraak ligt vast, donderdag om 8u15, denken jullie eens aan ons? Mijn hart ging nogal tekeer als ik de afspraak vast had gelegd. Ik ben heel benieuwd. Ik ga morgen een mooi overzicht maken met wat zijn geschiedenis nu is.
Antonius: Nee, geen verlofdagen voor mij, ik ben pas begonnen met werken in oktober en zit nu in een IBO traject, dus onbetaald verlof is ook niet zo handig. Ik heb nu de VDAB gecontacteerd of een dag onbetaald mogelijk is. Mijn baas is gelukkig wel begripvol en ik mag de uren ook gewoon inhalen als ik de voormiddag afwezig ben, dus 4 dagen een uurtje inhalen. Ik ben de enige vrouw in een IT bedrijf, en men collega's zitten echt in met Shadow zelf, dat vind ik echt superleuk!

Daaphh

Berichten: 3440
Geregistreerd: 22-12-09
Woonplaats: Limburg , België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-17 19:04

Woow Winnie dat is schrikken zeg! Jij er niets aan overgehouden omdat je vast lag?
Gelukkig dat die man gekomen was! Lag je er al lang?


Edit: Waaw winnie die foto!

Ohh jammer dat het bij jou ook minder was met iskander. Gelukkig ging de andere wel goed!

Ik kan je niet helpen met die prijzen van de kliniek. Beetje uit de richting.


Het filmke. Beetje mijn mening erover.
Op de drie deed hem zijn drafpasje, dan blijf ik gewoon drukken zodat hij gaat springen waardoor ik niet zo mee was.
In de lijn naar4 en 5 keek hem naar links daar stond de startplaat.
6a stond hem stil, 2de keer erover gepitst. 6b okk blijven druk zetten zodat hem sprong.
7deed hem weer zen drafpas.
En dan misschien wat kort op de 10 waardoor de balk af was.



Drafpas is al veel beter, vorig parcours deed hem het op 9vf 10 sprongen. In de springles trainen we er hard op, maar daar doet hij het ook. Volgende keer in de les, langere zweep en spoor en ga eens rijden met zo iets achter zijn ogen zodat hem wat minder kan kijken.

https://youtu.be/tFQiceZOMtM

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 22:27

Winnie, ik zou toch naar de HA gaan voor een check-up. Je voelt het niet altijd direct als er iets is. Mochten er toch klachten komen de volgende dagen, dan valt het wss wel onder de (aanvullende) verzekering van VLP als je die hebt. Je spieren hebben een fikse klap gehad, adrenaline, kou... onderschat het niet. En voor Aruba idd osteo erbij. Kan nooit kwaad.

Jessol, succes donderdag. Ik heb ook de ervaring dat ze meedenkend zijn in Merelbeke en absoluut niet op kosten willen jagen.

TA is geweest, 2 kiezen eruit, paar diastema's verbreed en paar opgevuld. Pony liet het allemaal heel goed doen. Vanaf nu dus wel op aangepast voer maw complete slobber zodat hij zeker altijd genoeg binnen krijgt. Ik mag wel altijd (zacht) hooi blijven aanbieden. Op zich is het genoeg om in januari nog eens te checken en dan weer jaarlijkse controle.

Oma heeft sinds vanmiddag een pijnpomp en is in subcomateuze toestand. Mijn agenda blijft dus nog even leeg...

mila_furrie

Berichten: 1224
Geregistreerd: 26-08-15

Re: Belgische Eventers op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 08:46

daaph: kan ook niet echt zeggen waar het zou kunnen aan liggen. volgens wat ik zie zat de afstand wel goed. Als je hem dan aanpakt na de stop is het met veel protest. Mss is het toch testen van is ze wel wakker en probeert hij het. Die pasjes draf tussen in zorgen natuurlijk wel voor een minder afstand en dan is het normaal dat je minder mee bent op de sprong. maar al bij al vind ik het parcours wel best oke gereden.

jessol: succes! ik duim mee in elk geval!

winnie: wat een enge foto :( hopelijk niks ernstig aan overgehouden van pijn of schrik voor jullie beiden.

varekaj: veel sterkte in elk geval :(

ik post vanavond mijn video :)

florence123

Berichten: 1699
Geregistreerd: 12-01-08

Re: Belgische Eventers op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 10:18

Ooooh Winnie waauw die foto! Jij lag er dan onder met je been?
Gelukkig was er iemand in de buurt, voor hetzelfde geld zat je net in een boerenwegel waar geen kat komt. Hopelijk zijn jullie oké. Wel een serieuze deuk in het vertrouwen lijkt me.


Daaph: ik vond dat echt een smerige stop van hem! Welke hoogte is dat trouwens? Voor de rest heeft hij wel een goede actieve galop maar je ziet dat hij inderdaad kijkerig is.

Antonius: ik zou idd graag eerst 90 doen maar in Moorsele ben je dan een hele dag weg voor 3 proeven omdat er telkens zoveel volk in 1 proef zit. In feite heeft hij op de jonge paarden genoeg 1m gesprongen. Maar toen was het eerste parcours 90-95 en het 2de 1m. Deze zomer in beginnelingen stond het ook 90-1m. Dus op zich heeft hij al wat ervaring op die hoogte.

Jessol: ik duim voor jullie!