[HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DreamGuide

Berichten: 2015
Geregistreerd: 10-08-14

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 12:51

Nou, ik zit in het Gooi heel centraal, maar moet toch vaak zat super ver rijden hoor. :')

kamsel
Berichten: 3410
Geregistreerd: 12-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 13:19

Ik zit in Gelderland, probeer de afstand wel te beperken tot max 1,5 uur rijden. Zit gelukkig wel redelijk snel op een snelweg.
Ga bijna altijd alleen en dan is het lang zat rijden, zeker de terugweg..

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 13:35

Wij zitten in Groningen, dan is bijna alles ver _O- _O-

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 15:58

Ik heb voor mezelf de max op.ongeveer 100 km zitten. Paard staat ook omgeving Gooi dus centraal. Maar moet zelf rijden, en merk dat vooral de terugweg best pittig is na een hele dag en vooral als je heel vroeg weg moet.

Norg morgen is echter 156 km enkele reis :+

shirleyp

Berichten: 2782
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Hengelo

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 16:47

Wauw zeg! Ik start alleen B en rijd niet langer dan een uur, geen zin in. Maar kan genoeg starten vanuit Twente: Gelselaar, Markelo, Diepenheim, Gorssel, Vasse, Bathmen, Barchem, Winterswijk, Rekken, Varsseveld, niks te klagen hier! :D

kamsel
Berichten: 3410
Geregistreerd: 12-07-08

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 17:10

Winterswijk was dit jaar niet. Varsseveld is mijn doel ooit.. Rest is ook mijn rij afstand

DreamGuide

Berichten: 2015
Geregistreerd: 10-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 17:12

liekec schreef:
Ik heb voor mezelf de max op.ongeveer 100 km zitten. Paard staat ook omgeving Gooi dus centraal. Maar moet zelf rijden, en merk dat vooral de terugweg best pittig is na een hele dag en vooral als je heel vroeg weg moet.

Norg morgen is echter 156 km enkele reis :+


Haha, vandaar dat ik niet Norg ga. Ik vind het echt wel super ver. Waar sta jij als ik vragen mag?

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 18:08

DreamGuide schreef:
liekec schreef:
Ik heb voor mezelf de max op.ongeveer 100 km zitten. Paard staat ook omgeving Gooi dus centraal. Maar moet zelf rijden, en merk dat vooral de terugweg best pittig is na een hele dag en vooral als je heel vroeg weg moet.

Norg morgen is echter 156 km enkele reis :+


Haha, vandaar dat ik niet Norg ga. Ik vind het echt wel super ver. Waar sta jij als ik vragen mag?

Ik ook! Doe het normaal niet. Behalve Kronenberg was ook zoiets.

Paard staat in Soest, tegen Baarn aan :)

nummie

Berichten: 410
Geregistreerd: 28-11-11
Woonplaats: Twente

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 19:15

Is er nog iemand die vanavond of morgen de L cross gaat lopen en alvast foto’s van de route wil delen? Heb al wel wat op fb gezien maar niet met kleurtjes en goede volgorde *\o/*

Cioccolato

Berichten: 6605
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 13:40

En wie is er allemaal in Norg? :))

_Elke

Berichten: 1740
Geregistreerd: 03-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 16:08

Cioccolato schreef:
En wie is er allemaal in Norg? :))


Ik morgen, hoe ging het vandaag?

nummie

Berichten: 410
Geregistreerd: 28-11-11
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 17:28

nummie schreef:
Is er nog iemand die vanavond of morgen de L cross gaat lopen en alvast foto’s van de route wil delen? Heb al wel wat op fb gezien maar niet met kleurtjes en goede volgorde *\o/*


Niemand nog gelopen? Wij starten ook morgen.

Cioccolato

Berichten: 6605
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 17:41

Oh ja ik was vandaag in de B. Heb geen foto's gemaakt van het parcour. Hij was erg unfair opgebouwd voor de B. Maar het ging wel goed! Reed voor de tweede keer B en had 1 stop op hindernis 1 in de cross :+

Moonlight17
Berichten: 2344
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Venray

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 19:00

Hier vandaag na de vakantie stop een crosstraining en oefencross meegenomen bij grandorse als opwarmertje voor oss/geffen. Op wat misafstanden na echt super kunnen rijden aan paardlief. Een paar L lijntjes meegepakt die ook lukte. Moet alleen nog een beetje oefenen op het aanrijden van die lijntjes. We gaan weer hard werken aan de dressuur.

Bonnelover

Berichten: 1535
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 19:25

Cioccolato schreef:
Oh ja ik was vandaag in de B. Heb geen foto's gemaakt van het parcour. Hij was erg unfair opgebouwd voor de B. Maar het ging wel goed! Reed voor de tweede keer B en had 1 stop op hindernis 1 in de cross :+


Hoe bedoel je unfair?
Moesten wel heeeeeel lang wachten op punten van springen en cross. Dochter was al 3 uur klaar met cross en toen kwamen er pas ook punten. Maar geen tussenstand. Volgend jaar hopen ze NK te organiseren, hoop dat dit dan wel beter is. Zeker als dan de dressuurringen verder weg zijn.
En weet iemand welke fotografen er vandaag waren?
Laatst bijgewerkt door Bonnelover op 24-08-19 19:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Cioccolato

Berichten: 6605
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 19:27

Dikke bak als hindernis 1. Gelijk spoorbomen als hindernis 2. Dan nog hindernis 5, dacht serieus op de foto van fb dat ie voor het L was. Geen alternatief, moeilijk geplaatst en in het begin van de cross. Daarna weeer perfect en heerlijk gebouwd voor de B. Dus eigenlijk van lastig naar makkelijker te rijden. Ipv makkelijker inkomen en opbouwen qua moeilijkheidsgraad, zoals het normaal gebouwd wordt.
Meestal even lekker beginnen om in te komen, piek en even rustig afbouwen. Dit was piek, rustig afbouwen zeg maar

Bonnelover

Berichten: 1535
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 19:29

Cioccolato schreef:
Dikke bak als hindernis 1. Gelijk spoorbomen als hindernis 2. Dan nog hindernis 5, dacht serieus op de foto van fb dat ie voor het L was. Geen alternatief, moeilijk geplaatst en in het begin van de cross. Daarna weeer perfect en heerlijk gebouwd voor de B. Dus eigenlijk van lastig naar makkelijker te rijden. Ipv makkelijker inkomen en opbouwen qua moeilijkheidsgraad, zoals het normaal gebouwd wordt.
Meestal even lekker beginnen om in te komen, piek en even rustig afbouwen. Dit was piek, rustig afbouwen zeg maar

Ja dan snap ik je, mee eens!!

Cioccolato

Berichten: 6605
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 23:10

Foto's van odd en Esveo staan al online.
Dat waren de enigen denk ik?

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 00:47

Ik vond Norg niet heel top.
Dat vermoeden werd bevestigd toen ik een appje van Carola kreeg dat de uitslagen er hingen (ga niet wachten op de prijsuitreiking als ik een dag van 7 sochtends tot 7 savonds heb) en mijn crosstijd niet geregistreerd is |o was foutloos in springen, foutloos in cross en dressuur 189 dus nog best kans op een top5 plek. Maar moment van bezwaar maken wel gemist, dus dikke kans dat ik nu kan zwaaien naar mijn klassering (prijzengeld hoef ik niet, gaat om de eer in mijnKNHS := )
Maar wordt morgen gebeld, hoop dat ze nog iets kunnen doen voor mij.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34629
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 08:22

Wat slordig zeg.

Iemand ervaring met Vasse? Wellicht dat mijn man nog een crossje meepakt eind van het seizoen en vroeg me af of dat wat is. Anders wordt het Beesd, wat niet meer in Beesd is begreep ik.

Cioccolato

Berichten: 6605
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 08:25

Vasse is wel leuk hoor! Ik heb daar een keer B gereden. Toegankelijke cross was het toen :j

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 12:27

Nou, ik ben net super netjes gebeld en de klassering wordt gerectificeerd en krijg zelfs mijn prijzengeld overgemaakt!!

Echt helemaal top.

Bonnelover

Berichten: 1535
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 12:31

liekec schreef:
Nou, ik ben net super netjes gebeld en de klassering wordt gerectificeerd en krijg zelfs mijn prijzengeld overgemaakt!!

Echt helemaal top.


Netjes gereden!! Hoeveelste ben je geworden? Waren veel protesten begreep ik. Bij de D/E pony's ook 2 waardoor de uitslag daarbij ook lang op zich liet wachten.

Voor de liefhebbers 30 november en 1 december is er weer indoor/outdoor cross in Exloo.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34629
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 12:46

Dat is dan wel weer netjes Lieke :j

shirleyp

Berichten: 2782
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Hengelo

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 13:20

Vasse is inderdaad leuk! Paar jaar geleden stond ie nog niet zo goed bekend, rare aanrijlijnen enzo. Maar de laatste jaren zetten ze een fijne en toegankelijke cross neer. Terrein voor springen en dressuur is er ook prima en alles ligt mooi dicht bij elkaar.