Indoor cross peelbergen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DoretteK

Berichten: 843
Geregistreerd: 12-04-15

Re: Indoor cross peelbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 11:34

Ik wist dat het georganiseerd ging worden, maar had niet mee gekregen wanneer de inschrijvingen waren, dus de inschrijvingen zaten al vol toen ik er achter kwam. Maar deze zomer wel buiten geweest en dat was mooi!

@kikkerdril4, helaas zijn de prijzen voor een niet-officiële indoorcross niet lager dan voor officiële outdoorcrossen...



DoretteK

Berichten: 843
Geregistreerd: 12-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 12:14

Ik heb zelf alleen ervaring met De Mortel, maar dat is €30 dit jaar, dus inderdaad wel iets goedkoper. Dat is dan wel met dressuur, maar ook als het niet doorgaat blijft het inschrijfgeld gelijk. Maar je haalt überhaupt geen winstpunten indoor hé, ook niet met dressuur. :Y)

En het zijn wel 3 (geloof ik?) bakken *\o/

Oh het is verschillend voor klasses zie ik in de Mortel. B is €25, M is €35.

DoretteK

Berichten: 843
Geregistreerd: 12-04-15

Re: Indoor cross peelbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 12:49

Ik haalde dat er niet helemaal uit op, maar dan is het goed haha! Ja, ik verbaas me ook vaak over dat outdoor B zonder dressuur amper goedkoper is, of als de dressuur wordt afgelast.

Zeker! Ik hoor ook graag de verhalen, dan ga ik volgend jaar (als het voor een 2de keer georganiseerd wordt), zeker meedoen!

Bedacht me wel net dat het dezelfde organisatie als (denk ik?) als Geffen/Oss dit jaar, en daar moesten ze nog veel verbeteren. Maar indoor is natuurlijk organisatorisch ook anders en hopelijk hebben ze er al van geleerd O:)

DoretteK

Berichten: 843
Geregistreerd: 12-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 22:19

Miefje schreef:
Scum schreef:
Ik zag dat als je komt kijken, je 15 Euro entree moet betalen?! Da's jammer, anders was ik graag eens gaan kijken om te beslissen of we volgend jaar ook meedoen.


Wow... echt? :wow: ook voor grooms?



Dat is volgens de site voor de zaterdagavond?

Op zaterdag avond 1 december 2018 wordt er bij Equestrian Centre de Peelbergen de CIX Arena - Internationaal Indoor Eventing verreden. Tijdens deze avond zullen een 30 tal top ruiters uit verschillende landen deelnemen aan deze rubriek.
Er zal een spectaculair internationaal indoor eventing parcours gebouwd worden in de drie aaneengesloten hallen. Er zijn diverse op/af sprongen en watercombinaties. Sport op het hoogste niveau.

Deze rubriek zal om 18:30 uur van start gaan.

Voor deze rubriek dienen entree tickets gekocht te worden. De prijs voor een ticket in de voorverkoop is €15,- per persoon. Aan de deur kosten de tickets €25,- per persoon.
Voor tickets stuur een mail naar info@brabanthorsetrials.eu

Na afloop van deze rubriek die ongeveer 2 uur duurt is er een feest met live muziek in het restaurant van de Peelbergen. Toegang tot het feest is inbegrepen bij de ticket prijs.

**Elke deelnemer van de indoor eventingwedstrijd op 1 of 2 december krijgt één gratis entree ticket voor de CIX Arena - Internationaal Indoor Eventing**


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers