Sgw Diepenheim 20 & 21 oktober 2018

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DameX
Berichten: 58
Geregistreerd: 16-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 21:27

Cioccolato schreef:
Een paar posts hierboven staan al fotografen. Odd zet ze al online.

De route voor de L en de M paarden was vergeleken met vorig jaar al een stuk verbeterd. Sommige stukken duidelijk verschil in klasse, maar sommige stukken ooo niet. Valt nog wel winst uit te halen denk ik. Al met al een verbetering tov vorig jaar :j



Diepenheim is misschien niet de moeilijkste cross, maar de route is toch altijd wel prima? Wat ik het allerleukst aan deze wedstrijd vind is die watersprong voor M paarden... vorig jaar zat die er ook in voor het L... zoiets kom je nergens anders tegen :-)



DameX
Berichten: 58
Geregistreerd: 16-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 22:00

Cioccolato schreef:
Nee vorig jaar was de gehele route hetzelfde met voor e L enkel wat alternatieven.
Er moet verschik zitten tussen klasses. Daar is veel commentaar op geweest en zichtbaar werk van gemaakt. Ik denk daf ze op de goede weg zijn.

Tevens een gevaarlijke hindernis die er altijd in zat uit gehaald, vorige keer al. Dus wat ik zeg, er valt nog winst te halen maar zeker op de goede weg. Ik vond het dit jaar voor het eerst weer leuk :)


Aha ja dat had ik ook gehoord over L en M die bijna hetzelfde was... en gelukkig ben ik ook geen gevaarlijke hindernissen tegen gekomen ;-)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 bezoekers