Military Boekelo 2018

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Re: Military Boekelo 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 19:24

Het is 3,7 kilometer lopen naar de parkeerplaats. Dat is korter dan de cross. Mocht het weer gez**k worden met die pendelbussen.



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 12:42

Ik heb altijd sch**t aan de dresscode. Ik vind dat zo’n poppenkast. Een vriendin van me doet altijd haar houten klompen aan, die draagt ze graag en dat vindt ze het meest praktisch in de modder. Ben benieuwd wat ze dit jaar doet. Ik ga morgen op m’n sneakers en ik doe wat luchtigs aan. En ik ga zo nog even dressuur kijken in m’n spijkerbroek met shirtje. 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 08:13


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 17:52

Er lag natuurlijk een mooie kans voor Tim. Er ontbraken grote namen door de wereldruiterspelen, er waren niet zoveel deelnemers als andere jaren. Maar hij reed ook gewoon verschrikkelijk goed. Keurige dressuur en een nette cross. Echt balen voor hem, dit..

Anoniem

Re: Military Boekelo 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 17:54

Maar wie zegt dat het spanning was?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 18:00

SusanH schreef:
Dat is wat hier genoemd wordt. Ik weet de echte reden ook niet hoor dat weet alleen degene die op het paard zat. Maar als spanning als reden genoemd wordt kun je het ook omdraaien imo.


Maar als we niet weten wat het was, heeft het toch ook geen zin om allerlei aannames te doen over gebrek aan skills? Lijkt me zo zinloos dan.

Anoniem

Re: Military Boekelo 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 20:29



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 4 bezoekers