Military Boekelo 2018

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
hanneke32xx

Berichten: 370
Geregistreerd: 26-01-14
Woonplaats: Almelo

Re: Military Boekelo 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 05:41

Ik ga ook zaterdag naar de cross kijken, ben benieuwd want tot nu toe heb ik het alleen via rtv-oost gekeken. Maar nu ben ik meegevraagd door iemand die kaartjes had gekregen. Wij gaan met het OV er naar toe. Eerst met de trein en dan lopen er als het goed pendelbussen naar de hoofdingang.

[o]
22 jaartjes oud
opleiding: Social work



hanneke32xx

Berichten: 370
Geregistreerd: 26-01-14
Woonplaats: Almelo

Re: Military Boekelo 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 07:36

Er rijden zaterdag om de 10 minuten pendelbussen vanaf het station dus ik verwacht dat het wel vlot zal verlopen. En anders hebben we pech, het OV leek mij een betere optie dan met de auto want vanaf het parkeerterrein moet je ook nog met een pendelbus naar de hoofdingang + dat het waarschijnlijk mega druk is op de weg naar de military.

[o]
22 jaartjes oud
opleiding: Social work

hanneke32xx

Berichten: 370
Geregistreerd: 26-01-14
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 17:33

Sjaco schreef:
Chasey schreef:
Morgen wordt het 27 graden, ik denk niet dat je snel modder tegen komt :P

Ik woon hemelsbreed nog geen 2 kilometer van de Military af, maar ben er nog nooit geweest :')
Wordt wel een keer tijd denk ik, maar dit jaar niet.

Is las trouwens ook nog aanvullende informatie over die bussen, dat moest zoveel mogelijk gedeeld worden. Ik zoek het even terug...

edit.
Aanstaande zaterdag wordt in Boekelo wederom de Military verreden. Mede door het weer, verwacht men veel bezoekers. Door Syntus zal het vervoer worden geregeld tussen het Centraal station en de Military. Daarvoor is een pendeldienst met normale bussen beschikbaar. Deze stopt bij de ingang van de Military.

VOOR DE REIZIGER VAN BOEKELO EN USSELO RIJDEN WE GEWOON DE OP ZATERDAG GELDENDE LIJNDIENST DIE U VAN DE BUURTBUS VERENIGING BOEKELO GEWENT BENT.

Graag dit bericht zoveel mogelijk delen



Om welk Centraal Station gaat het?


Enschede

[o]
22 jaartjes oud
opleiding: Social work

hanneke32xx

Berichten: 370
Geregistreerd: 26-01-14
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 07:23

x_Jeanine_x schreef:
Wij zijn eral weer bijna :D


Vroege vogel, wij nemen om half 10 de trein vanaf Almelo

[o]
22 jaartjes oud
opleiding: Social work

hanneke32xx

Berichten: 370
Geregistreerd: 26-01-14
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 16:06

Ik ben ondertussen ook weer terug. Met de trein vanaf Almelo gegaan en daarna met pendelbussen naar de hoofdingang. Ging perfect, geen problemen gehad zowel op de heen als terugweg. Ging lekker vlot. Wel erg druk op het terrein maar wij hebben een leuke dag gehad. Hebben alleen de laatste 6 niet meer kunnen zien, we stonden bij het hoofdterrein en daar liep het zo vast dat we gewoon wat eerder weg zijn gegaan. Wie staat er nu bovenaan na de cross?

[o]
22 jaartjes oud
opleiding: Social work

hanneke32xx

Berichten: 370
Geregistreerd: 26-01-14
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 16:37

Cioccolato schreef:
Tim!
Nice! Dan heeft toch niemand hem meer in kunnen halen

[o]
22 jaartjes oud
opleiding: Social work


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers