Eventing Leende (SGW)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Re: Eventing Leende (SGW)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 11:04

Ik doe mee in het L paarden :) Ben benieuwd!


kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Re: Eventing Leende (SGW)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 17:11

Ik ben benieuwd of er van tevoren nog wat foto's oid online komen, toch wel leuk om vast iets te zien aangezien het helemaal een nieuwe cross is :)

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 18:38

MarChak schreef:
kikkerdril4 schreef:
Ik ben benieuwd of er van tevoren nog wat foto's oid online komen, toch wel leuk om vast iets te zien aangezien het helemaal een nieuwe cross is :)

Daar wordt aan gewerkt, zowel aan de hindernissen als aan foto's daarvan *D

Leuk! :j

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Re: Eventing Leende (SGW)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 09:43

Voorlopige startlijsten en routes staan erop!

@MarChak hoever is alles lopen en waar is het Parkeren etc?


kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 10:00

Moonlight17 schreef:
Ik zag ze ook, stond alleen niet op de lijst.
Inschrijving bij de KNHS is definitief en ik heb dezelfde dag nog betaald.
Mailtje naar het secretariaat gedaan, want ik zit vrijdag in het vliegtuig voor een lang weekend weg. Hopelijk kan het van te voren opgelost worden.

Komt vast goed! Volgens mij zitten ze nog niet vol

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 19:38

MarChak schreef:
kikkerdril4 schreef:
Voorlopige startlijsten en routes staan erop!

@MarChak hoever is alles lopen en waar is het Parkeren etc?


Parkeren trailers en vrachtwagens is volgens mij achter de dressuurringen, achterin.
Springring, losrijringen voor springen en cross liggen daar weer voor, daar vlakbij is ook de vetcheck dus dat ligt allemaal vrij dicht bij elkaar. Daar is ook de finish van de cross.
De start van de cross ligt een stukje verderop in het bos, wijst zichzelf.

Voor foto's en info kun je het beste fb in de gaten houden, en de website, zie in de OP de link naar Eventing Leende. Daar staan inmiddels ook de routes op.

Mochten hier nog potentiƫle vrijwilligers meelezen, dan graag even mailen naar de organisatie, vele handen maken licht werk ;)

Yes ik lees al mee op fb en had de routes ook al gezien :) Dacht inderdaad al dat het zo ingedeeld zou worden (ken het terrein wel), voor de rest zie ik het volgende week wel! Maar gewoon gezonde nieuwsgierigheid aangezien het een nieuwe cross is haha

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Re: Eventing Leende (SGW)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 22:11

Hier op zich prima tijden, loop m'n cross wel voor de dressuur want heb niet mega veel tijd ertussen maar ach er zijn ergere dingen in het leven!

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Re: Eventing Leende (SGW)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 21:06


kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Re: Eventing Leende (SGW)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 18:44

Hier nr 92 en start om 13.06 in de cross :) In het oranje of lichtblauw

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 10:25

A_nouk schreef:
Ik heb met jullie te doen. Zo vroeg weg. Mijn god dan ben je midden in de nacht op stal :+

Verwacht geen foto technische hoogstandjes van mij trouwens. Ben nog een beginneling :')

Alle foto's zijn leuk meegenomen en voor jou leuk om te oefenen :D

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 07:30

Anoniem schreef:
Hoe vonden jullie de organisatie dit jaar?

Op zich prima, maar toch een paar kleine puntjes:
- De tweede verplichte doorgang voor de L paarden was redelijk verstopt en moest er echt naar zoeken (hinderniscontroleurs wisten ook niet waar hij was), was handiger geweest als die bij de ingang naar het andere veld stond ipv halverwege.
- De plattegrondjes die bij de rugnummers zaten waren niet up to date waardoor ik een paar keer mensen heb moeten vragen hoe het zat.
- De protocollen lieten erg lang op zich wachten, die hadden makkelijk al voor de prijsuitreiking klaar kunnen liggen. Want het aantal punten had ergens opgeschreven kunnen worden voor het eindresultaat en daar zijn niet de hele protocollen al voor nodig.
- Dressuur van mijn ring liep 40 min uit en daar was niet echt over gecommuniceerd (moest het van een vriendin horen) en daardoor zat ik voor de dressuur een uur op mijn paard en moest ik daarna gelijk om gaan zadelen voor het springen/crossen.

Maar voor een beginnende organisatie zijn er natuurlijk altijd wat puntjes en dat is ook zeker niet erg, volgens mij heeft iedereen hun best gedaan er een leuke wedstrijd van te maken! Verder leuk wedstrijdje met veel verschillende bodems :) Misschien dat er volgend jaar wat uitdagender gebouwd kan worden nu het terrein wat bekender is voor de bouwers?

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Re: Eventing Leende (SGW)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 11:03

De watervoorziening vond ik inderdaad ook erg fijn geregeld! :D

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 15:24

madelene schreef:
ik vond het een leuke wedstrijd, alleen de lijn van 5 naar 6 en 9 naar 10 in het L paarden vond ik niet fijn. Na 5 heb ik dus een volte naar rechts gedraaid, en de hindernisjury zat daar redelijk vlakbij. heb dus tussen een boom en de jury gedraaid...niet echt veilig.

de persoon die je naar de start stuurde??? heb ik niet gezien??

vooral helemaal top, het opstapkrukje bij de DA!!!!

overall heb ik genoten

5 naar 6 was inderdaad een tricky bochtje, je moest over 5 al draaien naar 6 maar verder was het parcours niet heel erg moeilijk dus op zich wel leuk dat ze er wat pittige stukjes in hebben proberen te stoppen. Van 9 naar 10 vond ik goed te doen, over 9 had je ook rechtdoor het water uit kunnen rijden ipv naar rechts, dan heb je een grotere bocht naar 10.
De persoon voor de start zat bij het inrij terreintje met crosshindernissen, naast het veldje van de finish :)

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 15:35

madelene schreef:
ik heb een paard van 1.75+ met een mega galopsprong...meteen draaien naar 6 was voor mij niet mogelijk := := :D :D waar hij lande was al voorbij het draaipunt
en van 9 naar 10 vond ik gewoon niet fijn vloeiend

5 naar 6 snap ik goed hoor, was ook even bang dat ik die niet zou halen haha, maar ging tot mijn verbazing best nog vloeiend

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 08:34

A_nouk schreef:
Zo foto's op de computer gezet :D
Roep even als je een van deze startnummers hebt (of je de persoon kent en die de foto's wel wil hebben) dan stuur ik ze toe :)

41- 45-46-47-48-50-51-52-53-54-56-58-59-60-62-63-64-65-66-67-69-71-72-73-75-77-78-79-80-81-83-84-85-86-87-89-90-92-93-94-97-99-100-101

Moonlight, ik stuur je straks al even een PB met de foto's va jouw weet ik het startnummer :)

92 :D


kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 21:04

A_nouk schreef:
Haha ik heb het overleefd!
Jullie nog een idee hoe ik de andere mensen kan bereiken waarvan ik foto's heb?

als je facebook hebt, even delen in het evenement/bij de vereniging die het organiseerde


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 bezoekers

cron