[HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 

LuffB

Berichten: 1298
Geregistreerd: 07-02-08
Woonplaats: nabij Utrecht

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 23:40

Hallo leuke enthousiaste eventers ik kom me hier ook graag melden :D

Mijn pony en ik hebben onze 4de crossles er ondertussen op zitten er we hebben nog 3 lessen en een oefencross in ons lessenpakket zitten. Ik kan elke keer niet wachten tot we weer mogen.
Maandag hebben we voor het eerst een coffin en een baby trakhener gedaan en zonder blikken of blozen sprong hij er overheen. Ik ben echt super trots!


Hier een foto van onze eerste les
Afbeelding

Kentucky van Equi Center
Yes we Ken


LuffB

Berichten: 1298
Geregistreerd: 07-02-08
Woonplaats: nabij Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 15:13

Ik ga dit jaar niet naar Renswoude. Wel een aantal jaar gegroomed voor Belgische eventers daar, maar ben dit jaar verhinderd door mijn werk. Het is wel altijd zo’n mooie wedstrijd! Veel plezier voor iedereen die wel gaat.

Wel leuk nieuws, ik ga zondag een weekje naar Karin Donckers met de pony :D

Wat betreft beschermers, ik gebruik de le mieux, voornamelijk wegens een wat kleiner budget. Ben er erg tevreden over. Zakken en schuiven/ draaien bij mij niet, maar ik trek ze ook wel goed stevig aan.

Kentucky van Equi Center
Yes we Ken

LuffB

Berichten: 1298
Geregistreerd: 07-02-08
Woonplaats: nabij Utrecht

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 13:19

De planning vindt ik ook nog wel lastig, zeker omdat ik graag mijn debuut wil gaan maken in de B paarden met mijn 5 jarige D pony (ben zelf 18+ ;)) we volgen nu 1x in de 2 weken crossles tot half juli, wil eind september de B in Moordrecht gaan doen. Nu is er begin september oefencross in Renswoude die ik dan wil gaan doen, maar is het slim om daar tussen nog een crossles in te plannen? Of is het voor zo’n jonge pony al een behoorlijke belasting om iets 2x in de maand te doen? Hoe zouden jullie dit aanpakken?

Kentucky van Equi Center
Yes we Ken

LuffB

Berichten: 1298
Geregistreerd: 07-02-08
Woonplaats: nabij Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 19:33

Super leuke filmpjes Sanne! Lekker dier ook zeg!


Fijn dat je training bij Jan goed is gegaan. Je paard heeft in ieder geval weer veel geleerd en wie weet snapt hij het spelletje de volgende keer wat beter.

Ik denk dat de oefencross alleen misschien wel genoeg gaat zijn. Heb vandaag wat cross hindernisjes kunnen springen met hulp van Karin en hij doet het eigenlijk echt super goed. Zelfs een beste boomstam op een heuvel (das eigenlijk een soort afsprong maar dan met glooiende landing) deed hij super goed. Hij wil er graag genoeg over heen.

Kentucky van Equi Center
Yes we Ken

LuffB

Berichten: 1298
Geregistreerd: 07-02-08
Woonplaats: nabij Utrecht

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 13:34

Ohh Suzan wat een ontzettend verdrietig en klote nieuws zeg! Om je vriendje op deze manier afscheid te moeten laten nemen van de sport is gewoon afschuwelijk!

Kentucky van Equi Center
Yes we Ken

LuffB

Berichten: 1298
Geregistreerd: 07-02-08
Woonplaats: nabij Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 23:11

Ik meld me ook weer na veel te lang niks van me gehoord te laten hebben.

Ik lees veel mooie wedstrijdverslagen. Zelfs iemand die met een mooie 1ste plaats naar huis is gegaan!
Ik vindt het ook super fijn dat jullie zoveel over de wedstrijden en de crossen vertellen. Dat helpt mij enorm om keuzes te kunnen maken en om jullie daar om raad te kunnen vragen.

Hoe gaat het met je blessure ondertussen susan?

En met de blessure van het paardje met de strekpees?
Heel frustrerend dat door goede management je je paard blessure vrij houdt en je dan door zoiets stoms en plots alsnog met een geblesseerd paard zit. Gelukkig is de prognose goed!

Ik ben met Tuck, de 5 jarige pony die ik tussen de paarden ga starten naar de oefencross in Renswoude geweest. Eerst de groene route afgelegd met als enkele uitzondering de wateruitsprong niet (had geen ritme om er op aan te kunnen rijden en wilde hem niet voor een oneerlijke taak zetten) en een sprong die ik alvast blauw sprong omdat het vanuit een lange lijn gereden kon worden. We hadden enkel een langslopen op de dubbel. Het B onderdeel was een smallere hindernis en hij trok er niet op aan. Ik had daar me tempo wat langzamer kunnen hebben om hem te helpen de hindernis goed te zien.

Tweede rondje voorgenomen om iig 1 t/m 4 L te pakken en te zien hoe hij dat zou aanpakken en dan per hindernis zou kijken. Zo kon ik elk moment beslissen of hij goed genoeg voelde voor de uitdagendere hindernis of voor een fijn vertrouwd hindernisje. Dit zorgde ervoor dat ik bijna de hele L route heb gereden!! Niet de L dubbel, L waterinsprong, L wateruitsprong (maar i.p.v. daarvan wel de B uitsprong) en nog ergens een hoge hindernis die ik iets te vond gedaan, maar hij voelde zoooo gaaf.
Grote thrakener, diepe afsprong (bij de piano/ het fort) wijde coffin het vond alles prima en wist wat hij ermee moest doen!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kentucky van Equi Center
Yes we Ken

LuffB

Berichten: 1298
Geregistreerd: 07-02-08
Woonplaats: nabij Utrecht

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 10:06

Balen van je val kansel! Zeker als je juist voor een vertrouwensrondje ging voor je debuut in de L. Maar het zit vaker vast in ons hoofd dan in die van de paarden, dus blijf je paard lekker positief rijden en dan komt het vast alsnog goed!

Texel zou mij door de afstand en de boot idd niet zo trekken als cross als er ook een dichterbij is. Tenzij de cross op Texel dan weer veel gunstiger zou zijn icm de africhtingsgraad.

Bedankt voor de complimentjes over Tuck. Hij is echt geweldig! Ben in mijn enthousiasme en zijn manier van aanpakken wel iets te enthousiast geweest op Renswoude voor me gevoel. Zijn pezen zijn hard zoals altijd, maar hij lijkt sinds die dag licht wat gallen te ontwikkelen (ze trekken gelukkig nog wel droog nadat hij in het land is geweest en worden niet warmen/ dikker/ gevulder na training). Hij bood het wel allemaal aan, maar het is mijn taak om hem te beschermen tegen teveel belasting en realiseer me nu dat sommige L sprongen met een pony van 1.44 misschien iets te vroeg is geweest. Dus dat ga ik in de volgende training zeker meenemen om mezelf daar ook in te remmen.

Kentucky van Equi Center
Yes we Ken

LuffB

Berichten: 1298
Geregistreerd: 07-02-08
Woonplaats: nabij Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 17:33

Cioccolato schreef:
Het is wel slim om dat op te bouwen, gezien het natuurlijk voor zijn formaat M niveau is :j
Maar goed, ik ken wel heel veel paarden die gallen ontwikkelen. Dat zou voor mij nog niet een heel groot probleem zijn.


Ja, pittig zat dus voor hem. Wel heel gaaf dat hij het allemaal kan en wil, maar was wel weer even een reality check.

Gallen zijn idd niet de grootste problemen, maar hij heeft echt altijd super droog/ strak beenwerk, dus dit was wel een eerste symptoom van overbelasting van zijn kant. Dus even een seintje dat het lichaam nog wat meer tijd nodig heeft hier en daar haha.



Wie van jullie werkt er met een hartslag meter tijdens de trainingen/ crossen?

Kentucky van Equi Center
Yes we Ken

LuffB

Berichten: 1298
Geregistreerd: 07-02-08
Woonplaats: nabij Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 22:51

M_Vainqueur schreef:
Ik werk ongeveer iedere training met hartslagmeter (behalve als ik haast heb).


Wat ik me dan afvroeg, doe je dan ook soms speciale conditie trainingen met gebruik van de hartslag meter of is het meer een handig hulpmiddel om naderhand te kijken hoe snel de hartslag is gezakt of gestegen of waar de piek momenten in je training lagen? wat is het waar je naar kijkt/ zoekt als je de gegevens daarna afleest zeg maar.

Wil graag zo veel mogelijk weten :D

Kentucky van Equi Center
Yes we Ken

LuffB

Berichten: 1298
Geregistreerd: 07-02-08
Woonplaats: nabij Utrecht

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 13:47

Wat komen er fijne verslagen langs! Altijd leuk om te lezen en te horen hoe het anderen vergaat!

Qua handschoenen rijdt ik ook met roeckl. Die hebben door alle verschillende maten en materialen altijd wel iets dat fijn om je hand zit (had bij vorige handschoenen altijd te lossen vingers om strakke handbeentjes, daar ben ik nu van af.)
Kwaliteit is erg goed! Houden ook sterke paarden lang vol ;)

Even een vraagje; hoe ervaren jullie bathem als cross? En dan vooral de B paarden? Vriendelijk/ technisch/ beginner/ gevorderd?
Op de helm camera beelden ziet het er wel te doen uit, maar kan soms toch tegenvallen..

Kentucky van Equi Center
Yes we Ken

LuffB

Berichten: 1298
Geregistreerd: 07-02-08
Woonplaats: nabij Utrecht

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 00:16

Xsensibel. Gaaf dat je ook in Moordrecht was!! Troost je wat dat eerste rondje betreft aan het feit dat er maar 6 combinaties van de 14 zonder hindernisfouten door de B cross zijn gekomen eerder die ochtend. En fijn he, om dan zo'n tweede rondje te kunnen doen!


Ik was er zelf in de ochtend tijdens de B paarden. Kleine Kentucky mocht zijn eerste cross gaan lopen (en het was ook mijn debuut haha)! We hadden zaterdag 214,5 punt voor de dressuur en 1 tijdfout tijdens het springen, waardoor we 3de stonden in het tussenklassement. Springen ging ook echt heel fijn, alleen hij landde af en toe in contra waardoor de snelheid uit het parcours ging.

Vandaag de cross en zoals gezegd veel mensen weigeringen. Toen ik moest was er nog niemand foutloos geweest... gaf me toch wel wat zenuwen maar wilde toch echt van onze kracht uit gaan en dat is het vertrouwen tussen ons.
In de cross zelf was het hard werken. Tuck was behoorlijk onder de indruk van bepaalde hindernissen en was niet helemaal aan het been op bepaalde stukken. Het zorgde voor een aantal ongelukkig getimde sprongen (waar ik hem kon overtuigen toch te springen terwijl hij met de rem erop naar de hindernis toe ging) en een keer een afstand waar ik hem wilde laten wachten en hij al ging maar ik niet met de beweging mee was, waardoor we haast over de hindernis gleden ipv sprongen. Gelukkig niet bezeerd en verder kunnen rijden en uiteindelijk geen hindernisfouten!!!
Helaas had ik iets niet begrepen qua toegestane tijd waardoor ik dacht dat deze rond 5.00 lag terwijl het 3.16 was... tja dat leverde dus heel erg veel tijdfouten op. Dat overkomt me niet weer!

Kentucky van Equi Center
Yes we Ken

LuffB

Berichten: 1298
Geregistreerd: 07-02-08
Woonplaats: nabij Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 00:42

Cioccolato schreef:
Ik heb daae vorig jaar B gereden met een jonkie. Was wel leuk hoor! Zou niet gelijk zeggen makkelijk, maar zou ook niet zeggen niet doen


En als je kijkt naar diepenheim? Welke zou je dan als vriendelijker/ meer beginnend omschrijven?
Hij springt echt alles heeft hij vandaag bewezen, maar krijgen dan veel ingewikkelde sprongen en ik wil graag dat hij in een mooi vlot ritme het parcours door komt (vandaag hadden we hier en daar wat onregelmatigheden in ritme omdat ie niet altijd raad wist met de sprong, dan deed ie het toch omdat ik het vroeg, maar verdiende niet de schoonheidsprijs)

Kentucky van Equi Center
Yes we Ken

LuffB

Berichten: 1298
Geregistreerd: 07-02-08
Woonplaats: nabij Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 15:05

Bedankt voor jullie visies dames, ga dan denk ik toch kijken voor diepenheim. Het binnen losspringen buiten rijden hadden we afgelopen weekend ook en gaat wel goed, al sluit hij zich wel wat voor mijn hulpen af tijdens de overgang van binnen naar buiten.


Edit; diepenheim zit al vol.. Dan gaat het toch bathmen worden.. Denk ik.

Kentucky van Equi Center
Yes we Ken

LuffB

Berichten: 1298
Geregistreerd: 07-02-08
Woonplaats: nabij Utrecht

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 01:00

Het lastige is vooral dat ik Diepenheim of bathmen niet in mijn oorspronkelijke planning had zitten en daardoor met werk geen vrij heb kunnen regelen. Ben dus nu afhankelijk van het feit dat collega’s mijn dienst over moeten willen nemen. Dan wil ik wel graag een startplekje hebben voordat ik een vrije dag regel. Mocht Bathmen al vol zitten is het gewoon niet de bedoeling en ga ik gewoon nog wat trainingen / oefencrossjes meerijden

Is het niet gek dat de regionale eigenlijk helemaal niet zon spannende cross is? Bij regiokampioenschappen verwacht ik toch haast automatisch dat het wat moeilijker moet zijn om het kampioenschap interessantere te maken...

Kentucky van Equi Center
Yes we Ken

LuffB

Berichten: 1298
Geregistreerd: 07-02-08
Woonplaats: nabij Utrecht

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 00:40

Mooie resultaten nog van afgelopen weekend voor de bokkers! Zelfs een aantal met eerste prijzen, erg gaaf!

En wat leuk show white dat we jou in Canada kunnen gaan volgen!

Susan, nog steeds zoveel last van je knie na je val? Wat hebben de dokters er over gezegd?

Wat betreft beugels, ik rij met lichtgewicht RvS beugels met zon lichte flexibele/ buigzame verbinding er tussen en heb de beugelblokjes vervangen door beugelplaatsjes met nopjes. Ben daar erg tevreden over. Mijn spaardoel is een andere zadel voor de pony.

Kentucky van Equi Center
Yes we Ken

LuffB

Berichten: 1298
Geregistreerd: 07-02-08
Woonplaats: nabij Utrecht

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 22:10

Dat is een heftige blessure Susan! De tijd die het nodig heeft gaat je ook niet helpen om er weer makkelijker op te stappen. Zonde, maar misschien helpt het dat je man het paard straks iig al beter kent en je kan helpen die eerste paar keren.
En is het mogelijk om misschien de eerste keer na de blessure als je weer op een paard klimt op een brave goedzak te kunnen? Zodat je iig kan voelen hoe je knie is op een paardenrug voordat er van alles onder je gebeurd?


Ik rij op een enkel gebroken D trens en zonder martingaal. Een instructrice raadde mij aan om de martingaal weg te laten zodat de pony (die erg snel nageeft) wat meer zijn neus eruit kan houden en D hindernissen beter kan zien/ inschatten.


Ook de mijne is geschoren vandaag. Morgen training in Renswoude (zin in!) en de afgelopen week was hij dressuurmatig al telkens gewoon veels te nat. Nu is ie weer in sport model hahah

Kentucky van Equi Center
Yes we Ken

LuffB

Berichten: 1298
Geregistreerd: 07-02-08
Woonplaats: nabij Utrecht

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 23:11

Ik had de training om 11.30. Heb ik je onbewust gezien of was je er toen nog niet?
Slim om het zo te regelen Susan, daar hebben jullie al goed over nagedacht.

Hattem zag er gaaf uit van de foto’s, vond het veel open/ luchtige hindernissen wat ik best wel lastig zou vinden, heb hem er voor hetnseizoen van 2019 nog niet opstaan zeg maar, hahaha.

Training ging echt super!! Hij pakt elke keer weer lekkerder aan, maakt echt super ontwikkelingen! Alles heel simpel gesprongen en op het eind een rondje over de baan gedaan waarbij ik me had voorgenomen alles vanuit een verlichte zit te springen en hem bijna nergens echt voor op te vangen/ voor te berijden omdat hij dat volgens de instructeur eigenlijk helemaal niet nodig heeft. En dat pakte hij echt super super aan! Hij mag zelfs tussendoor nog wat voorwaartser, zeker op de lange stukken, maar ik was al super blij met dit.

Kentucky van Equi Center
Yes we Ken

LuffB

Berichten: 1298
Geregistreerd: 07-02-08
Woonplaats: nabij Utrecht

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 11:12

Jullie waren inderdaad niet te missen geweest, wie weet dat een volgende keer onze wegen wel kruisen ;)

We hebben na de training ook nog heerlijk mogen zwemmen! De rest van de paarden in het groepje waren wat onzeker erover en die gekke pony van mij ging al half snorkelend met het water spelend steeds verder en verder en zelfs van de andere paarden weg. Voor ik het wist waren we gewoon al echt aan het zwemmen. Heel gaaf om gedaan te hebben!

Kentucky van Equi Center
Yes we Ken

LuffB

Berichten: 1298
Geregistreerd: 07-02-08
Woonplaats: nabij Utrecht

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 10:42

Wat een avontuur snow white! Ook echt super moeilijke combinaties om te overwinnen met een groen paard. Hopelijk gaat de schrik en de spierpijn snel weer weg en kunnen jullie weer nieuwe avonturen beleven!
Wel een super leuk ding zeg!

Kentucky van Equi Center
Yes we Ken

LuffB

Berichten: 1298
Geregistreerd: 07-02-08
Woonplaats: nabij Utrecht

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 20:05

Heftige blessure kansel! Veel beterschap en een spoedige revalidatie gewenst.

Welkom liekec! Leuk een extra gezicht in het topic :)

Ik zag wat fototopics voorbij komen die ik zo nog ga bekijken.
Ook ik hoop, net als fsca, veel van jullie tegen te komen komend seizoen.

Leuk dier bravo! Wat betreft terreinen ging ik als beginner vaak naar Moordrecht, dat is complete zandbodem en veel (haast alles) op instap niveau. Ik vind Renswoude ook zeer goed te doen voor een groenere combinatie, al is het alleen al om lekker een rondje over de baan te gaan en tempo en ritme te kunnen voelen. Vooral jezelf niet overschatten en het bij de simpele dingen houden daar.
Ik ben ook op zoek naar locaties waar op zand getraind kan worden, kwam daarmee op hernen uit en ook bij de vijfsprong in Lunteren. Iemand ervaring met de laatste?


Tuck heeft afgelopen weekend goed gepresteerd! We hebben zaterdag gesprongen bb 90 en we zijn gewoon 1ste geworden! Hij sprong gewoon zooo krachtig en met zoveel techniek. Helemaal opnieuw verliefd op hem. Zondag dressuur en ook daar 1ste geworden in de L2. Dus nu nog even de cross tempo erin krijgen (tijdsfouten haal je snel op een niet al te hete pony die wel paardentempo zou moeten aanhouden) en wie weet wat we dan volgend seizoen kunnen gaan doen!

Kentucky van Equi Center
Yes we Ken

LuffB

Berichten: 1298
Geregistreerd: 07-02-08
Woonplaats: nabij Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 21:22

SusanH schreef:
Vijfsprong is toch vooral gras hoor. Laatste keer dat ik het heb gezien was het erg verouderd maar dat is alweer een paar jaar terug volgens mij is er wel flink onderhoud geweest in de tussentijd.


Zonde, ze promoten het als grasbodem!

Ga nu volgende week maar Aerdenhout/ marienwaert voor een training. Wil graag 1x in de maand toch nog iets van een cross dingetje meenemen om de ervaring van de pony te vergroten en ook mijn eigen oog en gevoel voor ritme te blijven ontwikkelen

Kentucky van Equi Center
Yes we Ken

LuffB

Berichten: 1298
Geregistreerd: 07-02-08
Woonplaats: nabij Utrecht

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 22:21

Ja heb les van Justus zondag.

Ik heb de juiste trainer/ster die perfect bij me past nog niet gevonden. Kan misschien ook zijn omdat ik nog geen privé les heb genomen..
Vond bobbie bary wel erg fijn, ze heeft mij tot noch toe de beste tip gegeven om het martingaal stuk van het borsttuig af te nemen zodat hij meer kan zien en de hindernissen beter kan inschatten. Dat is top geweest voor zijn ontwikkeling.

Wil zeker in jan of feb naar Rob Jansen gaan. Daar hoor ik zoveel goede verhalen over. Had ook een afspraak met roxana staan voor Lelystad maar toen was de bodem te nat :(

Voor mij geen veiligheidsbeugels.. heb ijzeren plaatsjes in de beugels voor de grip en thats it.

Kentucky van Equi Center
Yes we Ken

LuffB

Berichten: 1298
Geregistreerd: 07-02-08
Woonplaats: nabij Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 20:10

Ik ben over het algemeen niet te lastig qua instructeuren, maar wil wel graag er een die ook het hoe en waarom verteld.
Door mijn stageperiode die ik ooit bij Karin Donckers heb gehas ga ik af en toe voor wat training en gezelligheid daarheen. Zij heeft ook een dressuurinstructrice in dienst waar ik het goed mee kan vinden. Dan rij ik of privé of in een duo afhankelijk hoeveel tijd er beschikbaar is.

Verder rij ik privé dressuur, ben ik op zoek naar een spring instructie en heb ik dus nog niet de juiste klik met de eventing instructie gevonden. Ohh en ik ben ook op zoek naar meer tijd in een dag, hahaha!


Qua stal ben ik aan het proberen om samen met een aantal andere pensioners om veranderingen aan te vragen. Meerdere voermomenten en ook eerst kuil en dan krachtvoer bijv.
Qua buiten komen is het heel schaars.. 3 paddock voor 80 paarden geeft niet veel mogelijkheden... gelukkig kan mijn pony vriend met veel andere buiten staan als speelmaatje waardoor hij zo'n 3x per dag er 30 min tot een uur uit Komt (naast het rijden) nog steeds te weinig, maar beter dan niks... en vind het zelf beter dat het dan nu verdeeld over de dag wordt ipv 1,5 uur in 1x

Kentucky van Equi Center
Yes we Ken

LuffB

Berichten: 1298
Geregistreerd: 07-02-08
Woonplaats: nabij Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 23:58

Cioccolato schreef:
Haha! Herkenbaar. Ik ben vaak in Biddinghuizen. Heeten met jonge paarden. Ede ook wel eens geweest. Lelystad laatst ook maar ik vind dat zo onwijs volgebouwd dat ik daar niet fijn kan rijden, voor af en toe wel eens maar niet regelmatig.
Voor de rest ben ik nergens geweest om te trainen. Wel Renswoude de westrijd, dat is wel een leuk terrein



Bedankt Voor de info!
Ik heb een lessenpakket vanuit regio utrecht gedaan waardoor ik 2x in Ermelo ben geweest 2x in Renswoude, in ede. Lunteren stond ook in die planning maar toen kon ik zelf niet.
Moordrecht was heel fijn met mijn jonge pony (training voor het lessenpakket begon een een training na het lessenpakket. Merkte dat ik na de lessen veel meer al aan kon)
Ben in minderhout geweest met Karin. Begin van de week wat sprongetjes op het terrein gedaan onder haar begeleidong en watertraining en eind van de week meegereden met een oefencross die daar werd gehouden. Dat is wel een heel gaaf en groot terrein, maar weet niet wat daar "normaal gesproken" van open is.

Biddenhuizen is Alice toch? Les je dan ook bij haar?

Kentucky van Equi Center
Yes we Ken

LuffB

Berichten: 1298
Geregistreerd: 07-02-08
Woonplaats: nabij Utrecht

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 00:35

Ik ga qua indoor naar de training in Bathmen om hem weer even wat cross hindernisjes te laten zien. Had midden november een cross training gepland staan in marienweardt bij Justin valk, maar door wat hoesten van de pony een ander paard mee genomen. Dus wordt voor de pony weer de 1ste keer cross hindernissen zien sinds oktober.

Zit verder te denken aan oudkarspel de 13de (is maar een uur rijden) en/ of Ermelo de 26ste (anderhalf uur rijden), beide goed te doen dus qua reistijd. Maar omdat de training ook al 6 januari is weet ik nog niet precies wat ik ga doen..

Verder wil ik middenbeemster en Maarsbergen graag mee pakken!

Zie ook ambt delden staan... iemand daar al eens geweest?

Kentucky van Equi Center
Yes we Ken


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers