SGW Heerjansdam

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MS_eventing

Berichten: 1187
Geregistreerd: 24-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 11:10

Hier ook klasse L! Tweede keer dat we L starten en eerste keer Heerjansdam :D



MS_eventing

Berichten: 1187
Geregistreerd: 24-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 13:37

Startlijsten staan erop *\o/* . Hier super tijden! Als een na laatste van de ring. Heel erg blij mee omdat het een flink eind rijden is voor ons :D

MS_eventing

Berichten: 1187
Geregistreerd: 24-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 16:55

Hier ook heel tevreden! Na de dressuur stonden we 1 maar springen was een ramp. Paard was veel te blij want hij wilde crossen en ik hield dan weer te veel in en daardoor geen ritme etc etc etc :+ . De rit nog kunnen beperken tot 2 balken.

Cross was geweldig! Dit was onze 2e L cross maar met wat een overtuiging sprong mijn paard het! Mega blij met hem! We waren ook ruim binnen de tijd dus nog flink rustig kunnen galopperen op het einde!

Uiteindelijk toch nog een 2e plaats mee naar huis mogen nemen! Onverwachts na die balken maar heel erg blij mee *\o/*

MS_eventing

Berichten: 1187
Geregistreerd: 24-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 10:14

Voor de liefhebbers hier wat filmpjes van mijn rit! Nogmaals het was een erg leuke cross en goede organisatie! Ook sommige technische lijntjes vond ik erg leuk om te rijden :D .



GoPro filmpje is vanaf hindernis 2... Was hem vergeten aan te zetten dus in de lijn van 1 naar 2 nog even snel gedaan :')

MS_eventing

Berichten: 1187
Geregistreerd: 24-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 19:28

Weten jullie welke fotografen er naast odd nog meer waren? :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 bezoekers