SGW Diepenheim

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cioccolato

Berichten: 6597
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Sgw Diepenheim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 12:38

De cross is helemaal nieuw toch? Nieuwe route althans zonder die nare trakhener.

Vind sgw live ook super! Maar voor de regio is de spanning er misschien wel wat snel af :Y)

Heb super tijden! Eerst alles met t L paard en dan alles met het B paard. Met de luxe om tussendoor te verkennen!




Cioccolato

Berichten: 6597
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Sgw Diepenheim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 13:22

Oh leuk!


Cioccolato

Berichten: 6597
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Sgw Diepenheim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 17:41

Zo hadden wij onze dag even niet _O-
Dressuur slecht, soppige bodem, soppig losrijden. Dus nouja. Dont blaim her. Was ook gwn niet lekker te doen.
In het springen was ze zo heet, koste ons een balkje. Cross netjes foutloos en overal lekker alternatief getoured. Als dat dan toch kan in combinatie met slechte bodem _O-

Het jonge paard moest ook ploeteren met losrijden.. helaas. Die ring was nog wel prima te doen gelukkig.
Met springen was de overgang van binnen naar buiten te overweldigend. Vond ik trouwrns ook niet zo fijn, binnen losrijden en buiten springen.

Al met al wel een leuke dag. Ontzettend goed georganiseerd en altijd even gezellig. Puntjes voor verbetering zijn wel de dressuur, her parcour in de cross en het losrijden voor het springen.

Ook erg fijn dat er water was om af te spuiten :j
En natuurlijk super weer!


Cioccolato

Berichten: 6597
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Sgw Diepenheim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 19:18

Eventingphoto geloof ik


Cioccolato

Berichten: 6597
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Sgw Diepenheim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 21:37

Altijd leuk!


Cioccolato

Berichten: 6597
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Sgw Diepenheim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 00:25

Was inderdaad prima te doen met paard. Onderweg paard afgezadeld, spullen gelijk in trailer en keuren.


Cioccolato

Berichten: 6597
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Sgw Diepenheim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 09:32

Wim maakt leuke fotos! Ik heb daar het alternatief genomen. Blij ook.
Zo jammer dat de bodem niet optimaal was bij deze cross. En zo jammer dat ee eigenlijk overal alternatief was _O-


Cioccolato

Berichten: 6597
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 10:06

juf1986 schreef:
Cioccolato schreef:
Wim maakt leuke fotos! Ik heb daar het alternatief genomen. Blij ook.
Zo jammer dat de bodem niet optimaal was bij deze cross. En zo jammer dat ee eigenlijk overal alternatief was _O-



Haha ja idd... denk dat er dan best wat ruiters gestrand waren ;-) ik heb nergens alternatief genomen en
vond het zo'n kick om die geweldige watersprong te doen, wel 1x geweigerd maar ach zoiets kom je ook nergens anders tegen...
Zijn er veel via die wateropsprong gegaan of toch voor de makkelijke weg gekozen?


Ik ben meer van de pussy style als het niet hoeft zeg maar. Erg jammer, maar krijg de knop nog niet om bij mezelf. Als er geen alternatieven op zitten vlieg ik er nml wel gewoon over.....
Ik ben voor makkelijk gegaan in de waterbak. Ook omdat ik juist opsprong smalletje in combinatie leuker vind en vaker tegem kom. Dus voor ons handig om te oefenen.

Nee voor mij mogen alle alternatieven er wel uit in dat parcour. En veel meer uitdaging voor het M


Cioccolato

Berichten: 6597
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Sgw Diepenheim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 10:34

Precies wat hierboven staat!

Nee de M verschilde bijna niks. Alleen 8 was niet de optie voor de open sloot en 19 was het alternatief er geloof ik ook niet. Het was niet een noemenswaardige M cross vind ik persoonlijk.
Maar goed. Ik wil ook nog lang niet naar het M _O-


Cioccolato

Berichten: 6597
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Sgw Diepenheim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 11:48

Scheelt dat op de echt natte stukken in het land geen hindernis was en het pad breed genoeg om toch een redelijk begaanbare eigen weg te kiezen. Erg fijn :j



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 bezoekers