Voorbespreking SGW Ysselsteyn.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Re: Voorbespreking SGW Ysselsteyn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 19:48

Ik doe weer mee! Rij normaal L maar vond hem vorig jaar erg dik staan en mijn paard is soms nog wat onzeker dus fijn een rondje B voor het vertrouwen


kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Re: Voorbespreking SGW Ysselsteyn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 09:55

Nou ik neem aan dat ze voor de B paarden de tijden nog gaan aanpassen ik heb tussen dressuur en springen nog geen 3 kwartier en iemand anders zelfs maar 20 min.. Is niet te doen lijkt me, ik moet m'n paard nog opzadelen en mezelf ook nog omkleden

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 12:26

esje01 schreef:
Ik ben heel tevreden met de tijden.
Zaterdag de hele dag als controleur in het bos en zondag na dat dichter heeft gereden nog een paar uurtjes voor het M bij een hindernis.

Stuur even een mailtje over de tijd kikkerdril. Heb dit jaar niet meegekeken bij het maken van de lijsten maar een foutje is er zo ingeslopen.
Het is echt een heel gepuzzel.

Snap dat het een heel gepuzzel is maar geloof dat heel de B dat soort tijden heeft. Zal er een mailtje aan wagen misschien hoort alles een uur later

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 19:04

Kris schreef:
Heb jij al een mailtje gestuurd? Ben erg benieuwd of het springen en crossen voor de B dan later is, dan weet ik ook of ik zaterdag al moet gaan lopen of niet. Het klopt idd dat hoe later je start, hoe korter de tijd er tussen is. De laatste ruiters hebben nog maar 20 minuten, dat kan en mag niet dacht ik.


Ik heb gemaild maar kreeg niet echt een zinnig antwoord.. Ze zei dat het inderdaad krap was (in mijn ogen onmogelijk, zeker die 20 min inderdaad), maar dat ze gingen kijken of er iets van extra tijd bij kon en dat ze mij naar voren kon plaatsen omdat er een paar afmeldingen waren.. Heb terug gestuurd dat het gewoonweg niet kan en dat het dus niet alleen voor mij geldt dus geen idee wat ze hier nu mee gaan doen eigenlijk. Ik ga sowieso zaterdag maar lopen want ben bang dat het, ongeacht of ik verschoven word of niet, wel heel erg vroeg gaat zijn als ik daarvoor nog moet lopen etc

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 21:24

Kris schreef:
Ik ben naar achteren geplaatst, maar heb nu dus ook maar een half uur tussen dressuur en springen. Dat is voor mijn jonge paard die voor de eerste keer mee gaat echt to much. Die moet nu in een uur dressuur, springen en crossen. Heb al even gezocht, maar kan niks vinden over een minimale tijd tussen dressuur en springen in de reglementen. Daarnaast is 30 minuten ook niet haalbaar met omzadelen, omkleden en losspringen imo. Ben dus ook heel erg benieuwd of ze daar nog iets mee gaan doen!


Nee precies het is ook echt onhaalbaar, heb jij ook nog gemaild? Ik had 3 kwartier maar dat vind ik nog steeds onhaalbaar, zo snel kan ik echt niet omzadelen, omkleden en inspringen

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 21:27

Kris schreef:
Ik wacht even de definitieve lijst af tot ik weer een mail stuur. Misschien hebben ze het al aangepast!

Ik hoop het maar ja. Hoop ook wel een beetje dat ze het voor volgend jaar vast in het achterhoofd houden want nu moet ik tot het laatst wachten om te weten waar ik aan toe ben.
Ik ben echt niet zo'n zeur en snap dat het veel werk is maar ze hadden ook wel kunnen zien dat het niet te doen is die tijd ertussen %)

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 20:24

xMaika schreef:
Ze had mij gemaild dat ze inderdaad al veel klachten had gehad. Mij ging ze iets naar voren zetten :)

edit: ik snap niet dat ze niet een ring meer gebruiken voor de dressuur. Dan kunnen ze de crosstijden hetzelfde houden, maar de dressuur eerder af laten lopen.

Ja was ook mijn idee inderdaad een extra ring.
Klachten konden ze helaas verwachten, hadden ze voor kunnen zijn..

Al 2 jaar achter elkaar met plezier hier gereden en het probleem nog nooit gehad eigenlijk


kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 18:33

Ik weet niet wat de reden is maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat deelnemers de dupe ervan zijn. Ik betaal er geld voor (en voor mij als student is dat toch best veel) en rij er heel wat km voor, dus dan mag je best verwachten dat ze van de organisatie ook hun best doen om een haalbare wedstrijd te organiseren toch?

Ben onderhand wel heel benieuwd wat voor oplossing ze gevonden hebben en wat de startlijst is geworden

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Re: Voorbespreking SGW Ysselsteyn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 21:13

Nieuwe startlijsten staan erop, inmiddels is het voor mij nu nachtwerk aan het worden... 4.15 opstaan, dat gaat pijnlijk worden :+

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 21:56

ho ho, ik denk dat het allemaal ietsje erger op jullie over komt dan ik bedoelde (lastig zo via internet). Ik organiseer ook zelf dingen en weet dat dit veel tijd en moeite kost. Zeg ook niet dat ze niet hun best doen oid, heb over mijn tijden gewoon netjes mailtjes gestuurd en in mijn ogen geen kwade bedoelingen gehad en zo word ik nu wel afgeschilderd wat ik erg jammer vind... De eerste startlijst was gewoon niet haalbaar en dat weten jullie zelf ook denk ik, zal misschien een fout zijn geweest en die is netjes opgelost door overal extra tijd tussen te zetten dus daar zeg ik helemaal niks over.
Ik hou verder mijn mond maar geloof ik want word nu als iemand afgeschilderd hoe ik helemaal niet ben, jammer

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 22:12

sfranken schreef:
kikkerdril4 schreef:
ho ho, ik denk dat het allemaal ietsje erger op jullie over komt dan ik bedoelde (lastig zo via internet). Ik organiseer ook zelf dingen en weet dat dit veel tijd en moeite kost. Zeg ook niet dat ze niet hun best doen oid, heb over mijn tijden gewoon netjes mailtjes gestuurd en in mijn ogen geen kwade bedoelingen gehad en zo word ik nu wel afgeschilderd wat ik erg jammer vind... De eerste startlijst was gewoon niet haalbaar en dat weten jullie zelf ook denk ik, zal misschien een fout zijn geweest en die is netjes opgelost door overal extra tijd tussen te zetten dus daar zeg ik helemaal niks over.
Ik hou verder mijn mond maar geloof ik want word nu als iemand afgeschilderd hoe ik helemaal niet ben, jammer


Gelukkig een fijne PB van je gehad, waarmee het ook weer goed is hoor! Laten we daar t onderwerp maar me afsluiten in dit topic en het weer over de voorbespreking gaan hebben.
Ik hoop dat je zondag lekker kunt rijden!


Fijn dat je hem gelezen hebt. Tot zondag, ik hoop ook op een fijn ritje. Was nooit mijn bedoeling het zo over te laten komen.

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 22:34

Kan je trouwens ook voor t springen keuren of alleen na het springen? En waar zijn de routes te vinden? :)

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 10:14

Zamero schreef:
kikkerdril4 schreef:
Nieuwe startlijsten staan erop, inmiddels is het voor mij nu nachtwerk aan het worden... 4.15 opstaan, dat gaat pijnlijk worden :+

Ik moet om 4.45 vertrekken en 3.45 paard klaar maken en 3.15 mijn bed uit.
Dus je bent niet de enige.
Dat is wel vaker bij een cross, dat weet ik.
Heb er geen problemen mee (dan maar wat vroeger naar bed :) ) en heb er zin in :):)
Heb het over voor deze geweldige sport.

Iedereen die vandaag en morgen moet veel plezier en succes!

Ik start morgen met mijn haf en was er vorig jaar ook :D
Mijn starttijden zondag zijn:
Startnummer 202 dressuur 8.06 springen 10.04 en cross 10.24

Dat is ook aardig vroeg ja haha. Ik heb er zelf niet zoveel problemen mee, maar meer mijn staleigenaar en mijn ouders die mee moeten. Is iets lastiger als ik daarmee ook andere mensen met mijn hobby moet "vervelen"
Overigens zorg ik dat vandaag al alles klaarstaat inclusief paard geknot anders werd het voor mij ook zo vroeg, maar er zitten grenzen voor mij aan opstaan en zeker aan hoelaat ik op stal kan zijn

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 12:06

Hier een stout paard met de dressuur, maar met springen en cross een erg fijn enthousiast paard en dus beide foutloos gereden. Erg blij mee :) Helaas heeft ze in de cross op haar eigen voet gesprongen waardoor er nu een scheur in haar hoef zit en ze helaas afgekeurd werd bij de dierenarts. We hadden anders in de prijzen gezeten, maar goed er had ook iets ergers kunnen gebeuren dus het is niet anders! Hiermee dus wel het seizoen 1 wedstrijd vroeger afgesloten dan bedoelt, maar wel fijn gereden dus dat houden we maar in het achterhoofd

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 11:54

Anoniem schreef:
Op 1 oktober reed ik de B paarden. Aan de finish stond rond 11u een fotograaf (mannelijk). Maar ik kan nergens de foto's vinden.. Iemand enig idee wie dit geweest kan zijn?

Richard de Groot, even opzoeken op facebook


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 60 bezoekers