Impuls SGW dag van het paard buurse

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ikheetesmee

Berichten: 1195
Geregistreerd: 04-08-13

Re: Impuls SGW dag van het paard buurse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 10:43

Ik kom er al een aantal jaren en het was niet echt een cross die je hoeft te verkennen.
Is vergelijkbaar met de tripalon van Laren qua niveau.

Ik doe dit jaar ook mee maar alleen met dressuur en springen. Ze zijn me echter vergeten op de lijst te zetten met springen dus hopelijk is dat gauw gefikst

Fanatiek in het te fanatiek zijn [o]


ikheetesmee

Berichten: 1195
Geregistreerd: 04-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 12:44

Shelly21 schreef:
ikheetesmee schreef:
Ik kom er al een aantal jaren en het was niet echt een cross die je hoeft te verkennen.
Is vergelijkbaar met de tripalon van Laren qua niveau.

Ik doe dit jaar ook mee maar alleen met dressuur en springen. Ze zijn me echter vergeten op de lijst te zetten met springen dus hopelijk is dat gauw gefikst

Ah oké, dus staat wel goed aangegeven waar je naar toe moet?

Hopelijk sta je er snel bij op!


Ja de route spreekt helemaal voor zich vind ik. Overal staat het wel aangegeven met lint. Ik kan niet garanderen dat dat dit jaar weer zo is en dat er nu ook geen moeilijke lijnen inzitten maar in 2014 en 2015 is dat zeker weten wel zo geweest. Vorig jaar ben ik niet geweest.

Fanatiek in het te fanatiek zijn [o]

ikheetesmee

Berichten: 1195
Geregistreerd: 04-08-13

Re: Impuls SGW dag van het paard buurse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 20:46

Het is nog best een eindje lopen ja. Veel smalle paadjes met modder wat ik me van een paar naar geleden herinner dus houdt rekening met schoeisel. Zeker als t nu de komende dagen regenachtig blijft.

Ik heb nog steeds niks gehoord, wel dat ze er mee bezig gingen maar verder niks. Hoop dat ze t gewoon netjes oplossen. Ik ben nogal van het plannen dus zou wel fijn zijn als vandaag of morgen de veranderingen er op komen te staan :o :D

Fanatiek in het te fanatiek zijn [o]

ikheetesmee

Berichten: 1195
Geregistreerd: 04-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 13:09

Ik hoop dat de bodem een beetje goed blijft met dit weer :brr: mijn paard heeft geen ijzers onder dus als het te nat is word het een grote glijpartij..

Inmiddels sta in gelukkig wel op de lijst, Carolien heet echter wel ineens binky maar Hey ik sta er wel op :D :')

Fanatiek in het te fanatiek zijn [o]

ikheetesmee

Berichten: 1195
Geregistreerd: 04-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 08:41

annelieke92 schreef:
Pfff wat een water is er gevallen zeg. Hier in de buurt worden alle wedstrijden afgelast. Ben benieuwd wat ze gaan doen. Mocht het wel doorgaan gaan we vanavond sowieso kijken of we het wel verantwoord vinden..


Zelfde hier, ik start met mijn 23 jarige merrie en daar wil ik toch wel een beetje voorzichtig mee doen. Dus waarschijnlijk vanavond even die kant op om te kijken hoe t er uit ziet als t doorgaat

Fanatiek in het te fanatiek zijn [o]

ikheetesmee

Berichten: 1195
Geregistreerd: 04-08-13

Re: Impuls SGW dag van het paard buurse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 08:56

Vanaf 4 uur word t minder las ik.. maar of dat genoeg is om t terrein een beetje oké te krijgen vraag ik me af

Fanatiek in het te fanatiek zijn [o]

ikheetesmee

Berichten: 1195
Geregistreerd: 04-08-13

Re: Impuls SGW dag van het paard buurse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 18:28

Laten jullie even weten hoe de bodem was?

Fanatiek in het te fanatiek zijn [o]

ikheetesmee

Berichten: 1195
Geregistreerd: 04-08-13

Re: Impuls SGW dag van het paard buurse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 20:18

Super! Heb er zin in. Hoop dat paard morgen dr kop ook goed heeft staan Vandaag even een beetje losgewerkt. Niet echt getraind gewoon simpel rondje links rechts gestuurd maar ze was fijn en heeeel ontspannen. Hopelijk kunnen we morgen dat gevoel voortzetten

Fanatiek in het te fanatiek zijn [o]

ikheetesmee

Berichten: 1195
Geregistreerd: 04-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 22:22

Ik ben degene met de mega hete donkerbruine merrie met half opgegeten staart nog van dr veulen :')
Waarschijnlijk gaan we met een aardig tempo her springpacours rond.

Shelly heb ik al eens eerder gezien, die heb ik voorgelezen met de tripalon! Hopelijk kan ik je show zien! Ben erg benieuwd

Fanatiek in het te fanatiek zijn [o]

ikheetesmee

Berichten: 1195
Geregistreerd: 04-08-13

Re: Impuls SGW dag van het paard buurse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 22:25

Er staat trouwens niks in de regelementen van de knhs wbt bescherming voor en achter in de cross. Dus volgens mij mag je gewoon zonder starten

Fanatiek in het te fanatiek zijn [o]

ikheetesmee

Berichten: 1195
Geregistreerd: 04-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 19:12

Heerlijk gereden vandaag! Dressuur was fijn maar durfte niet te veel dr aan te rijden omdat het gras nog een beetje nat was. Daardoor liep ze twee keer de ring uit maar wel hele stukken lekker ontspannen. Dat is voor mijn paard al echt een hele prestatie. Uiteindelijk 178,5 punten.

Springen was super, met losrijden even een par keer streng moeten zijn omdat ze vervelend was. Heeft goed geholpen want in het parcours hadden we een super fijn ritme en kon ik er echt aan rijden zoals ik wou. 76 stijlpunten maar helaas 1,5 sec buiten tijd omdat ik alle bochten heel ruim genomen heb zodat ik lekker kon rond rijden en focussen op ritme.

Heb sowieso 1 fotograaf gezien dus hopelijk heeft die nog leuke foto's van ons. Ben ook erg benieuwd naar de totale einduitslag.

Hoe gingen jullie?
Shelly heb ik gezien bij de start van de cross. Dat was nog een best spektakel met die man die je wilde helpen en viel. Gelukkig allemaal goed gegaan en uiteindelijk de hindernissen gesprongen!

Fanatiek in het te fanatiek zijn [o]

ikheetesmee

Berichten: 1195
Geregistreerd: 04-08-13

Re: Impuls SGW dag van het paard buurse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 22:28

Ah dan heb ik jou ook zien rijden en lopen denk ik! Is Gerard jouw vriend? Die kom ik regelmatig op concours tegen als ik mee ga als groom! Start veel in de zelfde kring als wij

Fanatiek in het te fanatiek zijn [o]

ikheetesmee

Berichten: 1195
Geregistreerd: 04-08-13

Re: Impuls SGW dag van het paard buurse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 08:46

Foto de brug heeft helaas geen foto's van mij maar er heeft een man foto's gemaakt bij zowel het losrijden als het springen terwijl ik daar reed. Ben ook heel benieuwd wie dat is!

Fanatiek in het te fanatiek zijn [o]

ikheetesmee

Berichten: 1195
Geregistreerd: 04-08-13

Re: Impuls SGW dag van het paard buurse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 17:35

Ik start misschien nog de tripalon van Laren. Voor de rest gaan wij ons vooral even richten op springen en dressuur! Zo lang het nog kan lekker genieten met Mn oudje

Fanatiek in het te fanatiek zijn [o]


ikheetesmee

Berichten: 1195
Geregistreerd: 04-08-13

Re: Impuls SGW dag van het paard buurse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 17:32

Ik heb de foto's die van mij gemaakt zijn helaas nog steeds niet gevonden.. ben dr ook bang voor :(

Wat grappig, je ziet mij op het begin van je filmpje staan! En ook nog een keer vlak voordat die man je over de eerste hindernis helpt

Fanatiek in het te fanatiek zijn [o]

ikheetesmee

Berichten: 1195
Geregistreerd: 04-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 10:07

De uitslagen staan er op, alleen ik snap er echt vrij weinig van :’)

Fanatiek in het te fanatiek zijn [o]

ikheetesmee

Berichten: 1195
Geregistreerd: 04-08-13

Re: Impuls SGW dag van het paard buurse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 12:24

Ik heb inmiddels met de vereniging gemaild en snap nu ongeveer hoe ze het bedoelen. Had het overzichtelijker gevonden als ze de uitslag op de zelfde manier verwerkt hadden als de startlijst en niet het springen en dressuur door elkaar bijv. Op deze uitslag lijkt het namelijk alsof ik eerste was met springen maar dit was uiteindelijk niet zo omdat ze het springen samenvoegen met cross (dit mailde de organisatie mij terug) en die heb ik niet gereden. Echter kan je dit niet makkelijk terug vinden in de uitslagen.

Fanatiek in het te fanatiek zijn [o]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers