SGW Gorssel 2017

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Re: SGW Gorssel 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 22:16

Ik start L voor de gelderse kampioenschappen



Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 07:08

De startlijst staat online. Ik heb gelukkig fijne tijden

Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Re: SGW Gorssel 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 07:03

Ik ben nummer 43 in de L op zaterdag. Ik ga vandaag al verkennen want dat red ik morgen tussendoor niet

Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Re: SGW Gorssel 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 19:35

Ik twijfel nog behoorlijk. Cross is geweldig mooi maar bodem is op stukken gewoon slecht. En ik weet niet of de wolkbreuk waarin ik bij Deventer reed ook nog daar gevallen is

Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Re: SGW Gorssel 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 22:56

Ik heb mezelf afgemeld. Ik durf het niet aan. Super zonde want het is echt een cross die ik graag had willen rijden zo mooi als het gebouwd staat

Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 18:25

Ik denk dat de bodem vandaag beter was dan zaterdag. Het heeft een tijdje kunnen drogen.

Ja de slechte stukken daar zijn hindernissen weg gehaald maar daar was zaterdagochtend om 7 uur niks van bekend. Dat is het moment dat ik kies of ik mijn paard inlaadt of niet. Toen moest ik het doen met de cross gaat door en waren er geen aanpassingen

Ik had gorssel vandaag graag gereden maar gisteren niet

Het is erg jammer voor de organisatie want er stond een prachtige cross maar ik snap heel goed dat mensen hun paard verkiezen boven een wedstrijd. Iedereen die dacht mijn paard kan dit aan, is gestart. Iedereen die dacht het risico is voor mijn paard te groot niet. Beide een doordachte keuze dus laten we alsjeblieft dat vooral respecteren en niet roepen dat mensen die een andere keuze gemaakt hebben dan jij een sport niet mogen beoefenen

Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 19:54

Ik zal voor mezelf spreken maar ik heb vrijdag verkend. 2x zelfs en de tweede keer was de bodem al slechter dan het eerste rondje. Ik reed terug in een wolkbreuk en het is die nacht niet gestopt met regenen.

Toen het zaterdag droog werd dacht ik zal ik me nog aanmelden voor zondag want nu wordt de bodem beter. En dat blijkt ook. Maar zoals al eerder gezegd ik vertrouwde de bodem zaterdag voor geen cent

En als je de uitslag van gelderland klasse L bekijkt zijn er 16 ruiters aan de start gekomen (de rest had zich dus al afgemeld). Van die 16 die ter plekke waren, hebben er nog 2 gekozen om niet te starten. Daar kunnen natuurlijk vele redenen voor zijn maar bodemgesteldheid lijkt me een hoofdverdachte.

Maar goed het is zonde voor gorssel (al denk ik dat deze optie qua kosten wel heel goed uitkan maar zij wilden vast ook een mooie wedstrijd ) en zonde voor het kampioenschap


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Doedatje en 39 bezoekers