[HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Moderators: Apple, Coby, petraaken, C_arola, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 19:02

Leuk, ik meld me ook!

Ik ben Tamara, 22 jaar en rijd mijn AV ruin Noah el Nadir nu in de B dressuur, BB90 springen en BB sgw tussen de paarden. Noah is niet zo dapper en heeft vaak een flinke dosis overtuiging nodig. We zijn in 2012 eens als grapje op puppycross geweest, en dat sloeg eigenlijk wel aan! We hebben in oktober dat jaar de broekelo boscross gereden. Door een blessure kort daarna lang niet meer gesprongen, en het dit jaar weer opgepakt. In het buitenseizoen gaan we B springen starten om in de herfst een lichte B cross te hopen meedoen. En de Arabissimo in Renswoude :D

Volgende week zaterdag rijden we de instructie bij de indoorcross in de Meern mee :D

♡ A.R. Noah el Nadir ♡
Dressuur L2+3 Springen B+7
Belle Chance
Dressuur B+22

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 21:12

Ik wil dit jaar ook een paar losse lessen doen bij de Schalm, heb zelf geen trailer dus regelmatig daar lessen lukt niet. Heb een aantal wedstrijden gekeken daar, prachtig terrein!! Misschien dat we vanuit onze vereniging een paar lessen kunnen regelen. Kunnen we mooi met zn allen met de vrachtwagen :Y)

_M_arieke schreef:
Hee tamara! :wave:

Hee Mariek! :))

♡ A.R. Noah el Nadir ♡
Belle Chance
Dressuur B+22

Tammy_

Re: Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 11:48

Het probleem van weinig trainings mogelijkheden heb ik hier niet, maar ik heb geen trailer dus ik kan niet zo vaak, ben afhankelijk van een crossend stalgenootje voor vervoer naar trainingen :) dus ik hoop dat we vanuit de vereniging een paar lessen kunnen regelen bij de Schalm!

Mijn doel is om minimaal 4x te lessen en minimaal 1 oefencross mee te rijden komend seizoen :D

♡ A.R. Noah el Nadir ♡
Belle Chance
Dressuur B+22

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 16:50

QueenE schreef:
Mag ik me hier ook melden?? Ik rijd met mijn pony tussen de paarden en vorig jaar voor het eerst ook een paar keer springen en SGW gestart, alleen wil hij nog wel eens stoppen dus gaat dat niet altijd vlekkeloos :P Nu hebben we al een tijdje niet meer gesprongen maar wil het wel heel graag weer gaan oppakken om van 't zomer weer een paar (oefen)crossen te rijden en zou ook graag wat meer instructie willen :)

Leuk, ik rijd ook met mn pony tussen de paarden! En ik heb ook een twijfel/weigerpoown :+

Gisteren oefenparcours gereden in het 90, de laatste tijd regent het balken met ons! En dan niet 1 of 2 maar gewoon 3-4 balken in 1 parcours... liever een balk dan een stop maar toch -O-

♡ A.R. Noah el Nadir ♡
Belle Chance
Dressuur B+22

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie