Zijn de sgw-doelen van 2013 behaald?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Zijn de sgw-doelen van 2013 behaald?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-13 11:22

Nu de laatste cross van dit jaar geweest is ben ik benieuwd of de doelen voor 2013 behaald zijn.

Voor iedereens doelen zie [SGW] [SGW]doelen voor 2013


Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-13 12:33

Citaat:
Mijn doelen zijn:
dressuur: z1 met winst worden
springen: het vertrouwen terug krijgen zodat we allebei zonder stress of vechten een parcours door kunnen komen. En als dat weer lukt nog wat winstpunten halen in de B
sgw: vooral veel kilometers maken zodat we iedere keer fijn rond kunnen komen. Mocht dit heel goed gaan en het springen ook dan misschien de overstap naar het L maken


Dressuur heb ik niet behaald door een blessure een langzaam opbouwen voor ze weer in de oprichting mocht lopen heb ik na januari geen dressuurwedstrijd meer gestart

Springen gaat wel steeds beter. We beginnen weer vertrouwen in elkaar te krijgen en de eerste rondjes zonder stress en vechten hebben we ook al gemaakt. Voor de B moeten we nog even wat meer van zulke rondjes maken, maar we zijn weer op de terugweg

SGW heb ik door mijn problemen in het springen niet zoveel gestart als ik gehoopt had vorig jaar. Maar toch 3 foutloze crossen, 1 met een weigering en 1 met 2 weigeringen. Dus over de crossen die we gereden hebben heel tevreden

Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Re: Zijn de sgw-doelen van 2013 behaald?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-13 20:28

Anne wat ontzettend balen dat de blessure terug is gekomen en dat dit het is


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 bezoekers