[HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 21:28

Oh wat leuk elke keer om die openingspost zo te lezen met de doelen en foto's erbij! Paard aan de wilgen van Moo is geweldig bedacht :D En Kris wat lijkt jouw paard gigantisch op die dressuurfoto!!

Bah Texelse dat is inderdaad een naar bericht :(:)
Bah SM, die mevrouw heeft niet echt een beroep waarin ze fouten kan permiteren. Misschien even een mailtje of belletje haar kant op om uit te leggen dat het echt fout was? Anders gaat het straks bij een ander misschien wel écht fout.


Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 07:16

Boh wat ben ik moe! :O

Karen wat jammer dat ze hem er nog steeds niet in krijgen. Hopelijk lukt het voor zaterdag toch nog en kan hij gaan zwemmen.
Ik lees van alles over scripties die niet goed gekeurd worden. Br... echt horror! Ik snap ook niet hoe dat kan. Hebben jullie geen begeleider die tussendoor commentaar geeft?

Ik heb trouwens nog steeds geen mail over Castenray wanneer de info-avond voor de vrijwilligers is. Hopen dat ik dan wel kan dus...

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 18:19

Kris leuke foto!
Noor wat een naar bericht... lau ook al. Sterkte!

Vies is dit weekend naar de kapper geweest en heeft weer een sportmodelletje. Volgens mij heeft hij dat gehoord want we gingen als Salinero door de bak! :):) Hij deed het gooeehoeeed! Ook de galop begint echt steeds beter te worden. We gaan nu wel nog voornamelijk hard, maar de rem is er in elk geval helemaal vanaf.
Heb ook weer een pasje wijken meegenomen in de draf en dat deed hij zomaar *\o/* Volgens mij hebben Vies en ik nog nooit een echte pas geweken in de draf. Haha. Hij had zijn brokjes dus wel verdiend.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 21:56

Vervelend voor jullie, maar stiekem vind ik het fijn om te lezen dat ik niet het enige paard heb dat nu zo vervelend is met het buitenrijden. Ik wil graag met Vies naar het bos, maar de laatste keren was hij zo vervelend, heet, schrikachtig, dat ik het niet aandurf. Ik zit eraan te denken om Rob te bellen voor een les, kan hij me mooi helpen want bij Rob op het terein is er genoeg engs waarvoor hij ook op zijn achterbenen om kan draaien, stil kan staan of gewoon dom kan doen. Moet alleen even bedenken of ik een intensieve crossles al slim vind met de pezen.

Lau wat jammer allemaal. Sterkte meid.
Danielle, lastig hoor! Ik heb er juist zo een nodig die een keertje vloekt op me, want ik ben echt veel te lui van mezelf.

Ik zit trouwens nog steeds met een glimlach omdat Vies zo lekker liep :D

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 10:53

Oeh BVW dat is schrikken! :oo Gelukkig redelijk goed gegaan en niet echt in je gezicht geraakt. brrr...
SM fijn dat de pony het zo goed deed!
Kris heeft gecrosst bij rob
moo is ziek :(:)
Leuke foto gezien van Lielle en Lielle zelf heeft het erg druk
Sanurie jammer van je les. Dat de paarden niet in het water in wilde en niet de afsprong af, komt misschien ook wel door het tempo van de les. Ik kan me voorstellen dat je een paard in de war brengt door enkel te stappen en dan hindernissen te moeten nemen die normaal in een hoger tempo genomen wordt. Als je enkel aan het stappen bent kun je ook niet makkelijk je paard echt aan het been maken.

Hier ook ziek :( Baal er goed van want ik vond dat ik mijn portie ziek wel gehad had! Ik was er al bang voor want was de hele week al iets niet lekker en steeds last van mijn buik. Nu echt van die koortsopvliegers waardoor ik steeds ramen open blijf doen, truien uit, om ze daarna weer snel aan te doen en alles weer dicht te trekken :+
Eigenlijk wilde ik ook Vies nog doen, maar dat moet ik nog maar zien. Ik heb eigenlijk ook nog college en moet vandaag een dossier ophalen. %)

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 16:25

Rosalie heeft een puppy! Lieeeef!
TG wat een goed nieuws! Als dat lukt, dan het zwembad vast ook!
Hilde fijn dat hij het zo goed deed zeg!
Kris heeft ook zo fijn gereden. Geen beeldmateriaal van zeker? :)

Ik zit uit te zieken thuis. Vanmiddag wel naar Vies gegaan toen ik me even wat beter voelde. Ik dacht mezelf niet teveel te laten werken, dus ik ben een klein rondje buiten gegaan. Mwoah.. niet zo'n goed idee. Meneer was super fris en het waait echt heel hard. Hij heeft steeds gedribbeld, ging in de draf natuurlijk veel te hard (maar ach, was stiekem wel lekker ;) ) en op de terugweg zag hij de hertjes en toen vond hij het nodig om te stijgere,n het land op te schieten en daarna als een arabier met de kin op de borst en dribbelend met de kont steeds van links naar rechts, terug naar huis te gaan. :roll: Stom beest af en toe!

Sussie, bedankt voor het meedenken. Ik laat het inderdaad nog even zitten en hoop in het najaar/eind zomervakantie een keer naar Rob te kunnen met Vies. Dan heb ik ook meer tijd om het rustig aan thuis op te voeren met het dressuren en de rest van de training.
Onze club heeft begin juni wedstrijd én oefenspringen. Ik zit een beetje te twijfelen om mee te doen met het oefenspringen en gewoon voor de leuk een parcours van 40cm te springen. Is Vies weer een keer op vreemd terein met gekke dingen, zonder dat er druk achter zit (vorig jaar enkel kamikaze-piloten gezien, dus een flater sla ik toch niet) en zo'n laag parcours lijkt me ook niet te belastend voor de pezen. Ik zou ook zondags mee kunnen dressuren, maar dan zit er meer druk achter en ik vind het lastig om in te schatten of ik niet een flater sla in de dressuurring. Deze week deed Vies het goed in de bak, maar het is allemaal nog niet bevestigd.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 16:34

TG :):) WOEHOEE! Heel fijn om te horen!

Kris, omdat ik het weer een beetje stom vind om zo laag te gaan springen, maar veel hoger wil ik ook weer niet voor de pezen. Ik zal eens met mijn juf overleggen en mijn mijn groom wat die ervan vinden :)

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 10:23

apart dat kindertjesboomverhaal. Ik dacht dat ze dat soort verhalen alleen maar 100 jaar geleden vertelden, alleen dan in de vorm van een ooienvaar. :+ Volgens mij hebben mijn ouders nooit gelogen over waar ik vandaan kom, zou ook niet weten waarom dat zou moeten.
Noor is uit haar broek gescheurd. Is mij gelukkig nog nooit overkomen, op de manege wel vaak gezien met het opstappen met strakke neplerenkontvlak. *krak* en dan moesten ze nog een uur lessen :D

En ik las moeilijke bezuiningspraat.

Ik ben nog steeds ziek en ben aan het twijfelen of ik ons etentje bij vrienden vanavond door moet laten gaan. Ik moet ook nog naar de uni om een dossier op te halen. Pff... dat zie ik niet zitten.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 14:53

Kort nekje, maar verder wel leuke pony Lau. Ik reed vroeger ook een new forestpony, super lief ding als je erop zat, maar oh wee als je zonder zweep de wei in durfde te komen! O:)
Bianca, veel plezier! :D
Noor wat voor wedstrijd heb je?

Ik heb bedacht Vies het komende jaar te dressuren ivbm zijn pezen en omdat het nu eigenlijk goed gaat. Na de zomer wil ik wel nog een keertje een crosstraining meepakken, maar ik ga nog even niet fanatiek springles nemen en springwedstrijden opgeven. Mensen om me heen zeggen dat het er zoveel beter uitziet dan voorheen en zo voelt het ook. Hij is voor mijn gevoel veel soepeler, meer op de achterhand en gewoon veel beter aan het werk. Voorheen deed ik het werk. :o Het is alleen allemaal nog niet bevestigd, dus daar ga ik het komende jaar voor zorgen.

Ik heb etentje maar afgezegd, voel me echt beroerd. Vies heb ik 10 minuten aan de lange lijnen gestapt en toen vond ik het weer tijd voor de bank.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 16:07

Heleboel negatieve verhalen gelezen over verhuizingen, wachten in de regen, vriendjes en dressuuruitslagen. :(:) Ik heb ook een heel lief vriendje. Ben niet de makkelijkste, zeurkous eerste klas, maar toch weet hij het al bijna een jaar vol te houden <3
sanurie vergeet bijna haar eigen verjaardag. Geloof ik niet, maar toch gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van.

Ook wat Totilaspraat gelezen. Ik vind het altijd net een circusact met die wapperende voorbenen. Niet mooi, maar om eerlijk te zijn vind ik hoge dressuur altijd maar gek om te zien...

Hier is het trouwens de hele dag al mooi weer, beetje drukkend, maar warm en voornamelijk droog. Ik verwacht wel onweer vanavond als het afkoelt. Zo'n drukkend weer is het.
Vies had een dagje vrij. Heb twee uur lesgegeven en kreeg toen weer wat hoofdpijn. Verder valt het ziek zijn gelukkig weer mee. Morgen kan Vies dus weer flink aan de bak, maar hij ook net als Totilas z'n pootjes lichten :')

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 16:28

Mootje schreef:
Haha Anne. Je zal gek opkijken als Vies ineens zo zou lopen :P

Dan zal ik zéker gek kijken! :)) Ik zou meteen denken dat er iets mis is met mijn paard! Haha

Caro had sjans!

Leli: ik zit eraan te denken om op suikerziekte te laten prikken. Ik ben vaak trillerig als ik gesnoept heb, of te laat gegeten, kan ineens ontzettend zweten, heb vaak hoofdpijn (maar kan ook uit mijn nek komen) en ben rond het eten altijd prikkelbaar. Ik had een jaar of 4 geleden ook een schildklier die niet helemaal werkte zoals hoorde en daar werd ik ook erg moe van en snel trillerig. Candida klinkt als iets engs :+

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 20:52

MM zien! Ben daar wel erg benieuwd naar! Lijkt me leuk om je kindje zo te kunnen zien.
Sann ohjee... jammer dat je gevallen bent en er nog last van hebt ook :(:)

Ik heb net met een vriendin een paardendagje afgesproken :D Ken haar nog niet zo gek lang, maar het is een hele gezellige meid en ze heeft ook twee paarden thuis. Volgens mij wel een hele andere paardenmeid dan ik, maar dat geeft niets. We gaan donderdag eerst naar Rob toe om naar een les te kijken, dan gaat zij kijken naar Vies (kan er nu al zenuwachtig voor worden := ) en dan heeft zij thuis les met haar Z-dressuurpaard, dus ga ik daar kijken en hopelijk wat van leren. Helemaal zin in!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 10:55

:oo Margreet! Wat een ontzettend naar bericht... Ik schrik er gewoon van.

Texelse knap dat ze haar proefje uit het hoofd reed. Ik heb dat 1x gedaan, maar ik had de neiging om alles af te raffelen omdat ik bang was dat ik anders niet meer wist waar ik heen moest :+ Ik probeer de proef altijd uit mijn hoofd te kennen, maar zoek op concours ltijd nog een voorlezer (heb die zelf nagenoeg nooit mee, mijn groom kan dat niet en vindt het veel te leuk om te kijken)

Sussie heeft teveel gedaan... balen zeg dat het toch nog niet lekker gaat. Duurt ook al best lang toch?

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 11:51

Texelse, neem aan dat je dan toch wel tevreden bent? :)

Ik voel me trouwens heel erg blond. Ik wil me opgeven voor een dressuurwedstrijd, maar ik snap niet waar ik dat opgaveformulier kan vinden :? En de kosten om mee te mogen doen zijn wel heul veel hoger dan vorig jaar zeg! Gewoon 10 euro voor de eerste proef, terwijl ik eerst hooguit 8 euro moest betalen. Maarja.. heb gisteren met mijn groom gesproken en ik wil eigenlijk toch weer 1x per maand op concours. Even routine krijgen en hopelijk wat opbouwend commentaar krijgen en wat winstpunten rijden.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 11:53

Leuke foto Evony! Ik vind het ook niet erg om als eerste te starten, juist leuk, kan ik de rest daarna ook nog kijken :D Jurynamen kijk ik eigenlijk nooit naar en onthoud ik dus ook niet. Vind ik ook niet belangrijk, ik kijk enkel naar mijn punten, het commentaar en het gevoel dat ik er zelf bij had.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 12:56

Caro laatste keer dat ik concours reed, betaalde ik 2x 7,50 als ik twee proeven wilde starten :+
Texelse mooi dat je tevreden bent
Leliaard, jij krijgt een pm, want ik denk dat mijn pc het niet wil doen. Ik zie op wedstrijdplatform wel iets bij een andere wedstrijd, maar kan het niet aanklikken.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 15:08

Moet ik me schamen dat ik Jorgen Rayman moest googlen voordat ik wist wie het was? :o

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 12:07

Jullie posten altijd zoveel in het weekend!

Moo liet een heel erg leuk filmpje zien van twee badderende paarden
Moo eet minder koolhydraten, ik vraag me altijd af wat je dan eet? In brood zitten toch ook veel koolhydraten? of haal ik mijn biologielessen nu door elkaar?
SM heeft een schoonmoeder die je graag uit het raam zou gooien
Mistid lakt veel haar nagels. Ik ook, heb wel 100 lakjes O:) maar ben nu al een week of 4 aan het laten herstellen. Ze waren helemaal gebladderd en geel van de remover. Nu zijn ze weer sterk.
Eef gaat van stal verhuizen. Klinkt goed!
Vief heeft Woll laten vliegen. Leuke foto's!
Lau balen van je essay...
Leli echt prachtige foto's weer! Wat een mooie natuurplaatjes zeg
Henny brrrr... fijn dat die van jou zo braaf was! Ik moet met Vies altijd stil staan als er een aanspanning langskomt, hij vindt dat doodeng. Hier rijdt ook een paardentram, maar als ik die in de verte zie draai ik mooi om!
Mistid balen van je enkel
Vief, als het niet voelt als samenwonen, dan zal dat wel komen doordat het zo vertrouwd voelt toch? :)

Viesje liep eergisteren als een trein en vond het gister natuurlijk veel te warm om te luisten. Vandaag mag hij lekker stappen. Ik ben gelukkig weer een stuk beter, hoewel ik me nog steeds kapot zweet om niets en slecht slaap (en dan wel pas weer om 11 uur uit bed komen natuurlijk) maar ach, gelukkig heb ik vakantie.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 13:03

Mootje schreef:
Anne, Als je een basecoat gebruikt heb je daar toch geen last van?
Ik eet hooguit één snee brood per dag en ik ben nog op zoek naar een speltbrood.... In brood zitten idd veel koolhydraten :j

ik gebruik altijd basecoat, dus helaas is dat ook niet heilig. Ik denk dat het door de nagellakremover komt en niet zozeer de lak zelf, maar weet het niet zeker.
Maar wat eet je verder naast brood dan? Ik ontbijt altijd met havermout, zit vast ook boordevol koolhydraten. :j Die pannenkoeken klinken lekker!

texelse, daarom zei ik het inderdaad :D Moest zelf ook aan het lied denken. Is niet van Rowen heze trouwens maar van de Sjonnies:

(ik heb geen geluid op deze pc, dus geen idee of het de goede is, maar vast wel)

Klinkt als een fijne dag Eef


Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 13:09

haha, wat doe jij dan bij die visboer aan zijn kraam? :P }>

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 15:27

Hoop rare namen gehoord hier. Mensen bedenken altijd zulke gekke dingen :+ Meisje uit mijn werkgroep heet Chayenne en dan uitgesproken als Sjaajennuh. Tja bij mij is Cheyenne toch echt iets als Kaajen hoor. Of zoals veel mannen hier in Brabant, die heten George, maar dat spreek je dan uit als Sjors. Snap ik niet.
Die omgedraaide Gerrit vind ik wel erg grappig. Maar of ik het ook mooi vind?

FE wat sneu :(:) Komt het wel weer goed met d'r?

Vief ik kan ook nooit kleren weggooien. Ik bedenk altijd dat ik ze nog wel aankan naar stal, of met schilderen, of ergens onderaan. Uiteraard gebeurd dat dan nooit.

Iets over een discussie las ik. Heb snel gekeken met wie en dat is niet zo verwonderlijk. Dat is een van de grote discussie-bokkers. Zat voorheen in elk RT topic wat een beetje uitmonde tot een goede en leerzame discussie. Ik heb nu niet gelezen waar het over gaat, maar ik kon me eerst altijd heel erg in haar berichten vinden.
Moderators ook geen probleem mee, nooit gehad ook en ben er vrij lang een geweest. Ik snap dat geschop tegen de moderators ook nooit zo moet ik eerlijk zeggen. Heb daar in mijn moderatortijd best moeite mee gehad, al die boze pm's die volgden op moderatoracties. Heb echt de meest vreemde complottheorieën in mijn pm-box staan.

Roos dat is inderdaad ook niet leuk. Niet netjes ook dat iemand zomaar beeldmateriaal van jou gebruikt in zoiets.

Vief leuk filmpje! Knap gedaan van die man

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 08:21

Voor mijn vakantie heel erg vroeg mijn bed uit, want ik ga zo met een vriendin beginnen aan ons paardendagje. We beginnen bij Kris haar crossles van Rob. :)

Mistid gave foto zo met die bloemen
TG zolang je niets hoort zal het ook niet echt veranderd zijn toch?
En ik zag twee mensen die ik niet kende :wave:

Gisteren trouwens weer les gehad met Vies en nog een beetje op de donder gehad van mijn juf. Ik heb teveel meegegeven en hij was weer minder voor het been. Ik ben dus flink afgebeuld en moet dit nu aanhouden. Zij vond het een goed idee om gewoon alvast te gaan starten. Denk ik dat ik het verprutst heb, tja, dan maar een verliespunt, of afgroeten voor de laatste oefening. Ik heb me voor over een maand opgegeven voor de dressuur, het oefenparcours ga ik daarom niet doen.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 18:00

Danielle, ik start nog maar L1.
Joki ik kan wel komen kijken als er iemand mee wil, maar springen laten we nog even een beetje zitten. Ik houd het nog even bij dresuren, poging tot bosritjes en af en toe een huppeltje. Na de zomer ga ik een keer naar Rob voor een rustig lesje en dan zien we wel. Ik heb veel op internet gelezen en toch wat huiveriger geworden voor de pezen, liever nóg wat langer wachten dan te vroeg beginnen en weer met een blessure staan.
Lau is boos
Ik lees vanalles over beugels. Ik heb ze nu drie gaten langer dan dat ik ze altijd had met de crosslessen, maar ik zit nu ook altijd op mijn springzadel en moet er ook dressuur mee rijden. Mijn dressuurzadel past voorlopig nog niet.
Sim een losse korte broek vond ik altijd verschrikkelijk. Dan kroop die ontzettend op tussen mijn benen. Een strakke broek blijft perfect op de plek.
Kris heeft fijn gereden en dat heb ik samen met een vriendin kunnen zien :) Fijn dat Rob je wil voorlezen! Gaaf paard heb je trouwens. Ik kreeg alleen wel bijna een hartverzakking toen je recht op ons afkwam op de piano :o Wij hadden helemaal niet gehoord waar je helemaal heen zouden gaan en dachten veilig te staan bij Rob :+ Mja, niet helemaal dus. Ik heb je race-partij door het water trouwens op film, even bedenken hoe jij die film gaat krijgen. Denk dat het te groot bestand is voor de mail.
Ik heb nu trouwens dat stomme lied van Otje in mijn hoofd -O-

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 20:09

Joki schreef:
Anne Heteren is een dressuurconcours ;) . Via yousendit kan je trouwens grotere bestanden verzenden

Ah oké. Ik wil wel maar 1x per maand starten, want de eerste keren wordt dat toch een flop en ik vind 1x per maand meeeer dan genoeg (en duur zat O:) ) Concours dat ik nu gepland heb staan is op 3 juni. Moet even kijken welke ik daarna plan. Eerst even kijken wat Vies doet daar en wat mijn gevoel daarmee doet. Moet mezelf niet teveel teleurstellen natuurlijk.
Vriendin vond het alles meevallen trouwens. Vond zijn aanleuning erg netjes, galop mocht nagevelijker maar vond ze ook erg goed (jeuj!) en ze zag het niet gebeuren dat ik zou misstaan in de L1-ring als ik zo reed. Geeft hoop!

Joki, als je last van de beugels krijgt zou ik het trouwens niet doen. Of eerst 1 gaatje proberen ipv 2, of deed je dat al?
Kris, of ze plaatsbaar zijn mag je straks zelf bedenken. Ik zal kijken of ik ze allemaal (die door de censuur komen, want een paar zijn té wazig) op mijnalbum kan zetten en dan mag je ze daar vanaf halen of op internet gooien. Ga ik niet doen want ik weet niet of je dat wel fijn vindt.

Zo he Margriet! Daar heb je lang over gedaan! Heb je ook zo'n grote tuin dan?

Danielle, geen film voor mij. Dat is echt zo'n film waarbij ik vanaf het begin zou janken...

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 20:55

Ohje MM :oo Dat is schrikken! Hopelijk niets ernstigs? Hoewel een gebroken voet natuurlijk ook erg vervelend is.
Sterkte!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers