Belgische eventers op bokt II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
PrietPraat
Berichten: 5110
Geregistreerd: 11-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 22:55

Ik ook weer noodgedwongen aan de kant. Geen toegang tot piste. Had net vandaag en morgen mn eerste halve daagjes verlof van dit jaar :'). Weide ligt nog te nat. Zaterdag wel gaan wandelen met paard mee die bij canch staat. Alleen gaa wandelen met haar is geen lol aan thuis. Ze is nogal honkvast :')

Tis echt een absurde situatie. Al vermoed ik wel dat ze het redelijk snel onder controle zullen krijgen. Of toch allezins sneller dan corona :D.


PrietPraat
Berichten: 5110
Geregistreerd: 11-04-04

Re: Belgische eventers op bokt II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 23:02

Schrok ook erg van het nieuws van Sarah haar man. Wist niet dat hij ziek was. Een heel joviale man. Veel sterkte ook Daphne!


PrietPraat
Berichten: 5110
Geregistreerd: 11-04-04

Re: Belgische eventers op bokt II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 21:35

Kben ook niet zo een voorstander van die jumpcrossen. Nuja het hele aanbod was al schamel, ook vr corona.

Ik was daar in renswoude om te groomen :)!

PrietPraat
Berichten: 5110
Geregistreerd: 11-04-04

Re: Belgische eventers op bokt II

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-21 22:31

Hij zal er veel van geleerd hebben! Minderhout is altijd wel goed aan de maat mr veel zelfde type hindernissen. Toch goed dat je hebt kunnen uitrijden!

PrietPraat
Berichten: 5110
Geregistreerd: 11-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 21:08

Woops, allemaal in winterslaap :D. Hoe gaat het met iedereen en de paardjes?

Je hebt er een druk seizoen opzitten zo te zien varekaj! Op nr volgend jaar :)! Mooie reis ook gemaakt zag ik.

Hier alles rustig, ook met canch. Ze is half september eens getest op haar bloedwaarden omdat ze toch wat vermagerd was op korte tijd (niet dramatisch maar aangezien ze normaal eerder te rond staat dan te mager toch eens laten kijken) en ja haar cortisol waarde was licht verhoogd wat kan wijzen op beginnen cushing. Ze is 18 jaar en wel een typische leeftijd dat dit begint op te spelen blijkbaar.

Momenteel moet ik nog geen medicatie starten, mr wel regelmatig bloed laten testen. Ze zeiden ook wel dag als ik nog wil fokker ik er niet mee mag wachten (sowieso). Dus zit nu in het dilema wil ik nog ja of nee.
Heb wel een leuke dressuurhengst gevonden:
https://stalbrinkman.nl/dressuurhengsten/ferguson/

Maar ja dus nog in de twijfel of ik het zou doen, weet ook niet goed hoe er aan te beginnen. Zou ze liever niet zo ver weg brengen maar in Belgiƫ is het aanbod van leuke dressuurhengsten erg beperkt.

Als mensen tips hebben :P...

Voor derest staat het rijden ook op laag pitje omdat ze nu om de vijf voeten ijzers afloopt :+.

PrietPraat
Berichten: 5110
Geregistreerd: 11-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 20:48

Ik ging 11 nov nog eens op wedstrijd gaan maar ze ijzer lag er pas 2 dagen ervoor op en had de weken ervoor niet veel gereden. Dusja uiteindelijk niet. En momenteel weer niet rijden want zit nu thuis met corona. Gelukkig niets speciaals mrja terug niet rijden.

Ik zou wel durven vr een dressuurhengst gaan.
Maar andere tips zijn ook welkom over kan je vast leggen op levens veulen garantie enzovoort en hoe inseminatie aan huis georganiseerd wordt enzo. Zou ze liever niet (zover) weg brengen.



Km maken! Is daar een kijkerige piste ook vr niet jonge paarden :P. Binnenkort ook eens een echte jumping?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 bezoekers