nummie schreef:Hier een indruk van hoe stijl de bulten zijn...anders gewoon in draf als je dan meer controle hebt.. Markelo snorrewind is wel een leuke cross om voor het eerst L te starten of ede/putten idd.
[ [url=m/HbSMU7.jpg]Afbeelding[/url] ]
JoycexEnya schreef:Ik ga wel naar de bosscross, ben helaas nog niet startgetechtigd, waarschijnlijk pas volgend jaar pas.
Misschien kom ik 's ochtends al om te filmen bij die cross,ligt beetje aan hoe laat ik moet starten
Het is zo'n "simpele" hindernis, Mijne sprong erover zonder er naar te kijken
DreamGuide schreef:Veel succes alvast gewend met het debuut Cio! Is altijd fijn als ze dapper zijn, dat rijdt toch wat zekerder vind ik.
Haha, liekec, die verwende kindjes heb je denk ik bij elke tak van de sport wel en hetzelfde geld ook voor de ouders. Mijn moeder kan soms ook aardig de tijgermama uithangen, maar ze bedoelt het wel goed.![]()
Gave platen ook weer! Gert Naber ken ik volgens mij nog niet.
Voor de liefhebbers is hier het filmpje nog, ben als ik zo kijk toch wel trots op mijn stoere knol. (Jammer alleen dat ik er als een aardappel op zit, maar goed)
Ik had overigens les van Janneke Boonzaaijer, was heel leuk! Ze geeft wel pittig les maar dat is voor mij en Horonae wel goed. Gewoon doen, en niet zo twijfelen.
[ Video ]
DoretteK schreef:Volgensmij worden er altijd wel aparte groepen van gemaakt. Ik heb door de 2 dagen ook niet opgegeven, nog getwijfeld om B te starten maar met deze tijden vind ik het toch niet zo erg dat ik oversla
suikermeisje schreef:Ik moet om 16:40 springen en 17u cross. Prima tijden. Vind het wel lekker, kan ik smorgens de andere paarden nog rijden.
Ben 2e pinksterdag er nog wel geweest om wat te trainen. Stond toen al wel heleboel. Zit een flinke greppel in en meerdere waterbakken als het goed is (heb het over de B). Verder een boomstam bovenaan heuveltje waar je dus wat naar beneden springt. Maar vond het een mooi parcours wat er tot dat punt al stond.
kamsel schreef:De greppel had vorig jaar een alternatief.
Toen waren er ook enorm veel B combinaties en waren er 2 groepen gemaakt. Hoewel dat op de startlijsten niet te zien was.
Het springen van de B liep vorig jaar enorm uit. Ik kon toen niet op mijn officiële cross starttijd starten... Volgens mij kwam ik toen de springring uit..
Cioccolato schreef:Mijn jonge paard liep haar eerste BB cross gelij al over ene greppel heen. Meestal doen ze greppels wel, als ze in training 'm ooit gezien en gesnapt hebbem
_Natasja_ schreef:Een kennis heeft foto’s gemaakt maar heel duidelijk zijn ze niet.![]()
[ [url=m/kj3xdB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fsZhPg.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Elke schreef:vosje2010 schreef:Weet iemand waar de tweede stijljury zat in het B vandaag in Ede Putten?
De eerste zat bij hindernis 2 en 3, maar op het 2e protocol staat niet waar ze zijn. Ik moest iets "volgende keer sportiever oplossen" maar snap niet wat ze bedoelen...
Hindernis 10 11 en 12
[ [url=m/7rI4hC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Groep 2
En daar staat mijn naam op de 2e plaats!
Super fijn gereden en alternatief op greppel aangezien in maart ik erin lag en wou graag op safe gaan. Precies de optimale tijd.
Ik ben blij
SusanH schreef:Lijkt mij vrij logisch dat er een limiet op zit bij een kampioenschap. Immers iedereen moet door dezelfde dressuurjury(s) beoordeeld worden. Er zit nu eenmaal een max aan het aantal starts dat in 1 ring kan.
Cioccolato schreef:En jawel. Volgens mij als enige van de B paarden zonder dressuur binnen de tijdruim binnen. Nog een mooie 5e prijs ook.
Volgens mij waren er geen fotograven. Dat is wel beetje tegenvallend en jammer voor de wedstrijd. Verdienen ze niet
Cioccolato schreef:Ik heb een klein scheur ijzer. Loopt flink door, grote galop. Klein dus handig. Ik heb voornamelijk haar ingehouden, absoluut niet aan hoeven rijden
Cioccolato schreef:Onwijs knappe pony. Dier met vermogen zat iig! Maar ik zou de foto's ook even netjes kopen en hier verwijderen.
Kent iemand de cross op Ronostrand? Is dat wat? Zijn er nog meer crossen de 28e? Ik zit er even niet goed in
kamsel schreef:Juul, Ophemert komend weekend?
Cioccolato schreef:Ik vind beide niet mooie wedstrijden voor een overgang. Dan zou ik Bathmen ruilen voor Rekken L. Of gewoon wachten tot volgend seizoen.
Charizard schreef:Weet iemand toevallig als je nog geen winstpunt in de B springen hebt of je wel B HC mag starten in de SGW? Of alleen BB? Ik ben pas net actief geworden in de wedstrijdring weer maar wil eigenlijk nog wel de laatste SGW's van dit seizoen graag meepakken en in Barchem heb je helaas geen BB.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers