[HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JusticeJ

Berichten: 119
Geregistreerd: 14-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 14:12

_Natasja_ schreef:
Een kennis heeft foto’s gemaakt maar heel duidelijk zijn ze niet. Y;(

[ [url=m/kj3xdB.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/fsZhPg.jpg]Afbeelding[/url] ]


Op deze ben ik 22ste


_Elke schreef:
vosje2010 schreef:
Weet iemand waar de tweede stijljury zat in het B vandaag in Ede Putten?
De eerste zat bij hindernis 2 en 3, maar op het 2e protocol staat niet waar ze zijn. Ik moest iets "volgende keer sportiever oplossen" maar snap niet wat ze bedoelen...


Hindernis 10 11 en 12 :)


[ [url=m/7rI4hC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Groep 2

En daar staat mijn naam op de 2e plaats!

Super fijn gereden en alternatief op greppel aangezien in maart ik erin lag en wou graag op safe gaan. Precies de optimale tijd.

Ik ben blij :)


En op deze heb ik wel prijs en ben ik 20ste?

Dat is apart. Wie moet ik nou geloven :+

Zo jammer dat hij zo liep te trekken door de cross.. anders wel hogere punten gehad. Het hele bospad ook gedraafd vanwege mijn hyperventilatie dus ook net wat buiten de tijd. Wel grappig dat we dan alsnog niet slecht zijn geeindigd.

Goed gedaan allen!

Weet iemand of je ook je prijs nog kan laten opsturen? Ben zo snel weg gegaan vanwege die hitte

MisticRider

Berichten: 2756
Geregistreerd: 06-03-09

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 14:48

de uitslag is nog een keer aangepast, misschien is dat het verschil? ik zou de uitslagen op startlijsten afwachten om het zeker te weten

JusticeJ

Berichten: 119
Geregistreerd: 14-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 17:01

MisticRider schreef:
de uitslag is nog een keer aangepast, misschien is dat het verschil? ik zou de uitslagen op startlijsten afwachten om het zeker te weten


Ja inderdaad, hij staat er op! Uiteindelijk dus 22ste. <3

suikermeisje

Berichten: 8346
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 18:14

juulbx schreef:
Weet iemand of je ook je prijs nog kan laten opsturen? Ben zo snel weg gegaan vanwege die hitte


Dat wordt eigenlijk nooit gedaan met prijzen, hebben ze een hoop werk van en anders gaat iedereen voortaan gelijk.
Vaak staat er ook.bij dat prijzen alleen worden. Vergeven op het moment van uitreiken, weet niet of het bij hun erbij stond.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34629
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 18:20

Dat is vrij normaal. Prijzen alleen op de dag zelf ophalen. Anders is het geen doen voor de organisatie. Je kan wel een bekende vragen. Hebben wij ook wel eens gedaan. Fijn is als ze live de scores bijwerken. Weet je gelijk of blijven wachten nodig/zinvol is.

DoretteK

Berichten: 844
Geregistreerd: 12-04-15

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 20:49

In Ede hebben ze wel ooit prijzengelden overgemaakt naar alle prijswinnaars dacht ik. 2 of 3 jaar geleden. Maar toen stond dit duidelijk vermeld bij het secretariaat op het bord

Cioccolato

Berichten: 6605
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 20:50

Live bijwerken is idd ideaal. Helemaal me dit warme weer vind ik wel dat ze het anders zouden moeten doen. Op de trailer staan is echt warm. Reizen is tenminst nog koel.

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 20:56

Ik vind dat persoonlijk echt niet meer van deze tijd. Maargoed :o
Ook al veel (voor mij) misgelopen daardoor, maar ga mijn paard niet nog 2 uur op een trailer laten wachten als de rit naar huis nog eens 1,5/2 uur is :=

Cioccolato

Berichten: 6605
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 20:59

Als ik op tel wat ik vorig seizoen heb moeten wachten..... Vind het ook wel jammer maar vaak wist je day van te voren door sgw live. Dys eigenlijk blijvwn alleen de prijs winnaars wachten, dus het stelt nog weinig voor eigenlijk

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 21:03

Daarnaast maak je tegenwoordig al je startgeld over dus je gegevens hebben ze al. Als wij nou een tikkie sturen, hoeven zij alleen maar rek nummer te checken en op overmaken te klikken :D

Cioccolato

Berichten: 6605
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 21:06

Toch zijn de extra prijzen ook nog wel leuk :j
En de eer. Ook al zijn er weinig mensen _O-

suikermeisje

Berichten: 8346
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 22:20

De eer vind ik nog het leukste dan denk ik. Met crossen hebben ze ook nog wel leuke extra prijzen. En Kronenberg echt best veel extra gewonnen toen naast een flinke eerste geldprijs. maar idd live bijwerken, mijn paard stond al weg te smelten toen die daar moest wachten en hem steeds laten grazen is geen doen want hij is dan echt mega onrustig. Met opzadelen 3x mijn vriend gebeten (precies als ik kalkoenen draai dus een klap op dat moment geven heb ik liever niet). Na beenbeschermers omdoen vliegt er een voorbeen bijna in zijn kruis etc... En hij is wel aardig opgevoed, maar dan is ie zo hyper de piep en mijn vriend net niet handig genoeg.. als je dan nog eens 2uur moet wachten ben je het best wel zat

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34629
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 07:52

Wij hebben ook wel eens heel lang moeten wachten, geen pretje idd. Maar toch, als je weet dat je prijs hebt (of de kans is groot) dan is wachten wel zo netjes. Mijn dochter reed Bixie zondag, ook snikheet natuurlijk. Wij konden gelukkig wel eerst de pony thuis brengen. En in tenue weer terug, want kampioenschap en prijsuitreiking was verplicht in volledig tenue. Maar was de moeite waard want ze hadden er echt werk van gemaakt :j .

Soms kan je zelf al wel een inschatting maken, als je je dressuurpunten weet. Vind dat wel netjes als ze die iig vast ophangen ergens. In Ede had je toch vrijdag al dressuur en springen? Dan weet je als je ook netjes foutloos crosst dat de kans groot is dat je bovenaan eindigt als je ook nette punten had, en weinig/geen balken. In de B is het lastiger als er geen dressuur bij is. Dan is het handig om een beetje te kijken wat de rest doet. Zie je veel palen vallen en komt de rest zwaar over tijd over de finish terwijl jij een mooi foutloos rondje had binnen de tijd dan is wachten misschien ook wel handig.

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 09:45

Ik wacht nooit, zelfs niet als ik prijs heb. In Vinkega een keer gedaan, lag halverwege het wachten het systeem eruit. 2 uur gewacht terwijl ik als laatste aan start kwam. Uiteindelijk 6e geworden, dat zou prijs zijn. Vervolgens bleek dat ze die prijs geschrapt hadden door afmeldingen _O- een keer en nooit meer. Duurt ook altijd langer dan ze aangeven, en vind de dag wel lang zat vaak.

suikermeisje

Berichten: 8346
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 18:04

liekec schreef:
Ik wacht nooit, zelfs niet als ik prijs heb. In Vinkega een keer gedaan, lag halverwege het wachten het systeem eruit. 2 uur gewacht terwijl ik als laatste aan start kwam. Uiteindelijk 6e geworden, dat zou prijs zijn. Vervolgens bleek dat ze die prijs geschrapt hadden door afmeldingen _O- een keer en nooit meer. Duurt ook altijd langer dan ze aangeven, en vind de dag wel lang zat vaak.


Nou voor €80 prijzengeld wil ik best 1,5 uur wachten hoor... Zijn dagen dat ik minder krijg :+ zou met die hitte alleen niet het paard op de trailer zetten en dan in de schaduw gaan staan.
Met minder heet weer kan die best met wat eten wachten.

_Elke

Berichten: 1740
Geregistreerd: 03-01-14

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 22:42

Ik had ook niet gewacht, clubgenoot heeft prijs meegenomen, scheelt weer.

Gefeliciteerd mede prijs winnaars!

Ik heb eigenlijk nooit prijs dus hoef ook nooit te wachten haha

Wie gaat er naar Renswoude? Ik ga er L starten. Nu al zenuwen...

_Snow_White

Berichten: 3191
Geregistreerd: 16-07-08
Woonplaats: Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 22:49

Wij krijgen hier alleen een lintje en misschien een borstel.. daar ga ik niet op wachten :+

Mijn klein eventing volbloedje heeft zich afgelopen weekend toch goed staand gehouden tussen al het dressuurgeweld. Alhoewel er in de 1e proef nog wat wissels om de pas zaten heeft ze in de 2e proef een 3e prijs gewonnen. Geen slecht Z1 debuut :D
Mooiste was dat de 2e jury mij in het najaar ontzettend slecht gepunt had voor de M sgw dressuur en lachend zei dat dressuur duidelijk niet haar sterkste kant is :')

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 09:25

Ik ga naar Renswoude! Wel lekker B aangezien Renswoude altijd zo pittig is.

Moonlight17
Berichten: 2344
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Venray

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 09:29

Hier ook Renswoude B. Al hoop ik dat ik eerst nog Leende kan starten komend weekend.

Cioccolato

Berichten: 6605
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 09:57

Ik ga Renswoude niet rijden. Misschien volgend jaar in de B

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 12:13

Even een klein fotospammetje van ons L debuut :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

xsensibel

Berichten: 1464
Geregistreerd: 02-02-13
Woonplaats: Capelle aan den ijssel

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 12:48

Ik twijfel om die van mij mee te nemen naar Renswoude volgende week voor een rondje BB... is wel goed voor de ervaring :j

M_Vainqueur

Berichten: 2127
Geregistreerd: 10-07-07
Woonplaats: Ede

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 13:05

Renswoude wordt altijd wel als 'flink op niveau' bevonden, er zit vanalles in; greppels, op- afsprongen etc, maar er zijn (naar mijn idee) maar weinig wedstrijden die een parcours zo netjes opbouwen. Perfecte leerschool voor paarden, begin gemaakt op het verkrijgen ritme waarna technisch en ritme worden afgewisseld. Als je ze hier netjes doorheen begeleidt zijn ze zoveel wijzer geworden na de wedstrijd! Maar als de basis ontbreekt dan strandt je daar geheid.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34629
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 13:11

Ik vind het zo jammer dat ik de 6e moet werken. Had anders graag de hele dag weer als hindernisrechter gezeten. Ben het helemaal eens met bovenstaande trouwens :j

Cioccolato

Berichten: 6605
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 13:29

Ik vind er altijd teveel ingepropt dus voorkeur heeft de wedstrijd niet snel. Ik vind het terrein wel erg mooi en overzichtelijk rijden :j maar met dressuur erbij alweer niet handig te plannen.
Dit jaar mn jonge paard niet ervaren genoeg om daar te rijden helaas dus ga me er ook niet aan wagen _O-
Zag later wel een oefencross staan, misschien dat eens bekijken in de periode dat er weinig wedstrijden voor ons op de panning staan ipv een training