[HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 09:48

Sannexspikey schreef:
Raar.. Als ik kijk op de zaterdag zie ik alleen dressuur voor de B staan? Of kijk ik verkeerd.


Haha, ja dacht ik eerst ook. Je moet dan op je naam klikken, dan op de naam van je paard ![/quote]

Bij mij staat er alleen dressuur... :')

DoretteK

Berichten: 844
Geregistreerd: 12-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 09:50

Oh maar wel raar ja, want bij de anderen staan wel gewoon alle drie de onderdelen op een lijst...

Ik mag op zondag ook niet klagen! (mss mama wel omdat het moederdag is... :'), lekker laat thuis)

11:38 dressuur, 15:26 springen en 15:56 cross.

Lekker tussendoor lopen en 's ochtends vlechten :Y)

Sannexspikey
Berichten: 27
Geregistreerd: 05-11-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 09:52

Bij mij staat er alleen dressuur... :')[/quote]


Huhhhh, vanochtend stond alle drie, nu idd alleen dressuur. Mss word t fijner aangepast?
Afbeelding

Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 09:53

DoretteK schreef:
Oh maar wel raar ja, want bij de anderen staan wel gewoon alle drie de onderdelen op een lijst...

Ik mag op zondag ook niet klagen! (mss mama wel omdat het moederdag is... :'), lekker laat thuis)

11:38 dressuur, 15:26 springen en 15:56 cross.

Lekker tussendoor lopen en 's ochtends vlechten :Y)


Dat is fijn zeg! Nu zie ik niks meer, dus misschien zijn ze aan het updaten?

Sannexspikey
Berichten: 27
Geregistreerd: 05-11-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 09:55

Ik mag op zondag ook niet klagen! (mss mama wel omdat het moederdag is... :'), lekker laat thuis)

11:38 dressuur, 15:26 springen en 15:56 cross.

Lekker tussendoor lopen en 's ochtends vlechten :Y)[/quote]

Haha oeps , papa zou dat al veel te lang er tussen vinden :)

DoretteK

Berichten: 844
Geregistreerd: 12-04-15

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 09:57

Ik vind het wel fijn, kan ik tenminste op mijn gemak alles doen. Anders ben ik altijd zo'n stresskip met snel lopen en afzadelen/opzadelen etc.

Hopelijk is het lekker weer, dan vliegt de tijd <<)

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 09:58

Ik start zondag, dressuur 10:15, springen 11:48 en cross 12:18. Opzich wel blij mee, had iets meer tijd tussen dressuur en springen wel fijn gevonden maar we kunnen er mee uit de voeten.

Sannexspikey
Berichten: 27
Geregistreerd: 05-11-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 10:00

DoretteK schreef:
Ik vind het wel fijn, kan ik tenminste op mijn gemak alles doen. Anders ben ik altijd zo'n stresskip met snel lopen en afzadelen/opzadelen etc.

Hopelijk is het lekker weer, dan vliegt de tijd <<)


Ik zelf heb er niet zon last van, maar papa mist mn zusjes voetbal al. en hoe zeer die mij support paardrijden is toch ni wat ie t leukste vind :')

paljaslaura

Berichten: 2742
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 12:03

Maarree Sanne spikey, hoezo voor uitsluiting??

Sannexspikey
Berichten: 27
Geregistreerd: 05-11-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 12:52

paljaslaura schreef:
Maarree Sanne spikey, hoezo voor uitsluiting??


Renswoude kwamen we er achter dat ie greppels nog heuulll spannend vind, terwijl die in ysselsteyn r zo over heen ging :(:)

Sannexspikey
Berichten: 27
Geregistreerd: 05-11-16

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 12:53

Startlijsten staan er weer op, maar zie nog steeds geen andere tijden dan t dressuur voor de paarden op zaterdag?

Ben aan het kijken of het de moeite waar zou zijn om een stal te huren als we 6 uur dr tussen hebben. een stal is $ 40

annikavolder

Berichten: 753
Geregistreerd: 13-06-07
Woonplaats: Amsterdam

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 20:26

Ik ga zaterdag naar Kronenberg en relaxte tijden! 12:48-16:50 en 17:20
je kan helaas geen graspaddockje maken want het parkeren is op asfalt..... dus maar extra hooinet mee. Je kan voor 40 euro een stal huren maar dat gaat me een beetje te ver voor 3-3,5uur die hij dan erin staat....

Moonlight17
Berichten: 2344
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 08:37

Sannexspikey schreef:
paljaslaura schreef:
Maarree Sanne spikey, hoezo voor uitsluiting??


Renswoude kwamen we er achter dat ie greppels nog heuulll spannend vind, terwijl die in ysselsteyn r zo over heen ging :(:)


Dat je paard/pony die in Renswoude eng vind, vind ik ook niet gek. Aanrijlijn was niet bepaald ideaal, geen duidelijk balk er voor en erachter, wat je in Ysselsteyn wel hebt. Als de greppel in kronenberg dezelfde is als vorig jaar, dan lijkt die een stuk meer op die van Ysselsteyn. Daarnaast is die in kronenberg ook niet zo breed.

Dus dat moet helemaal goed komen in Kronenberg.

_Elke

Berichten: 1740
Geregistreerd: 03-01-14

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 14:44

Succes allemaal as weekend!

Ik heb me ingeschreven voor Renswoude in juli. Hopelijk weer L starten. En heel hard hopen dat ze niet weer van die idiote starttijden heben als vorig jaar met 6 a 7 uur ertussen.

kamsel
Berichten: 3410
Geregistreerd: 12-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 14:59

Ik start voor de verandering B met dressuur en heb er nu al spijt van.. Tegen de tijd dat ik de stiften eruit heb na de dressuur, kan ik ongeveer weer gaan zadelen.

Elke, dat zou voor mij echt een reden zijn om niet naar Renswoude te gaan..

Cioccolato

Berichten: 6605
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 15:08

Dan laat je de stiften toch in.. Als dat geen hele dag duurt lijkt me dat geen probleem als je bodem legt in de trailer.

Ik skip renswoude ook om de 7 uur wachten vorig jaar. Niks aan in die stank daar. Omdat de cross over het dressuur terrein gaat ben ik benieuwd wat ze dit jaar doen

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34621
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 15:13

Dat ruik je alleen als de wind uit een bepaalde hoek komt. En wie weet valt her met de tijden dit jaar wel mee. Eerdere jaren zat er niet zoveel tijd tussen.

_Elke

Berichten: 1740
Geregistreerd: 03-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 15:47

kamsel schreef:
Ik start voor de verandering B met dressuur en heb er nu al spijt van.. Tegen de tijd dat ik de stiften eruit heb na de dressuur, kan ik ongeveer weer gaan zadelen.

Elke, dat zou voor mij echt een reden zijn om niet naar Renswoude te gaan..


Ik hou ze gewoon in inderdaad, stro in de trailer of niks, ook prima.

Ik hoop echt dat ze iets anders organiseren anders meld ik me ook weer af ja met die tijden of laat me overzetten naar de B inderdaad.

annikavolder

Berichten: 753
Geregistreerd: 13-06-07
Woonplaats: Amsterdam

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 16:15

wel apart dat er zaterdag in Kronenberg echt uren tussen zit en zondag juist bijna te kort.....

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 16:23

annikavolder schreef:
wel apart dat er zaterdag in Kronenberg echt uren tussen zit en zondag juist bijna te kort.....

Ja vind ik ook vreemd!

Moonlight17
Berichten: 2344
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 17:06

Krijg je als je op zaterdag eerst zo'n beetje alle pony klasses laat starten. Zondag begint met de B paarden zonder dressuur en dan de B paarden met dressuur daar achteraan.
Was overigens vorig jaar ook zo ingedeeld.

Overigens vind ik dat ik luxe tijden hebben gekregen. Heb ongeveer 2 uur tussen mijn dressuurproef en springparcours. In het verleden bij de B pony's met amper 1 uur tijd er tussen moeten doen. Bij de Bavaria scouting dag afgelopen maand had ik als eerste deelnemer van de categorie ook minder als een uur tussen dressuur en springen.

DreamGuide

Berichten: 2014
Geregistreerd: 10-08-14

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 18:21

Laten jullie je paard tussen de onderdelen op de trailer staan dan? Die van mij gaat het echt niet waarderen als ze zo lang stil in de trailer moet staan...

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 18:24

DreamGuide schreef:
Laten jullie je paard tussen de onderdelen op de trailer staan dan? Die van mij gaat het echt niet waarderen als ze zo lang stil in de trailer moet staan...

Leren ze vanzelf, dacht dat over de mijne ook gezien moeilijk laden en altijd gillen maar zodra ze weten dat er niks veranderd kappen ze wel.

Cioccolato

Berichten: 6605
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 18:28

Die van mij staat prima een paar uur stil op de trailer hoor. Dat getut met ze kunnen het niet, kwestie van leren.
Echte uitzonderingen daar gelaten natuurlijk. Hooi mee zodat ze wat te doen hebben.
Alleen in renswoude met 7 uur er tussen heb ik een paddockje uitgezet.

Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 19:00

Ik heb Renswoude in het L opgegeven. Als kronenberg en tilburg goed gaan dan start ik in ede M.

Gisteren nog getraind in Renswoude . Even hard gewerkt aan controle maar daarna goed gereden.