[HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Cioccolato

Berichten: 6598
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 19:18

Gefeliciteerd dewi. Zag er fijn uit.
Heb verschillende cap cams gekeken. Ik was even jaloers. Maar de cross vond ik wel meevallen vergeleken met vorige jaren qua moeilijkheid in 't L en M helemaal. De B niet gezien. Altijd mooi indrukwekkend water daar.



Cioccolato

Berichten: 6598
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 14:34

Gave foto's dames. Maar volgens mij al in de grote app gezegd! Hou niet alles meer bij overal, zoveel geklets.

Lees wel op media dat Elke lekker bezig is, fijn weer zeg! Snap dat je er weer zin in hebt!

Ik ga altijd met m'n ouders op concour dus die kunnennde zorg overnemen. Alleen ga ik niet, heb niet eens een E rijbewijs. Heb ik die wel, ga ik enkel met 'n oude rot alleen weg. Meestal rij ik toch jong spul dus dat kan ook gewoon niet alleen :n


Cioccolato

Berichten: 6598
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 14:54

Waarom niet? :')


Cioccolato

Berichten: 6598
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 16:21

DreamGuide schreef:
Tijdens trainingen doet ze het perfect, spring álles probleemloos, en dan tijdens een (oefen)cross staat ze voor letterlijk elke hindernis stil. :')
De tweede keer aanrijden springt ze dan wel alles, ze moet het gewoon even gezien hebben. Maar daardoor hebben we vorig jaar 14 minuten over de cross in Lisse gedaan hahaha


Oh dat is minder.
Wel een record tijd denk ik! Dat is wel aardig frustrerend.. Ik hoop dat mijne jonge ding 't aanpakt zoals ik hoop. Die moet nu ook even een rondje kijken en langs heen e dan rij ik t rondje nog eens met hindernissen. Dan kan het wel. Die moet gewoon even de grasjes, bomen etc onderweg bekijken


Cioccolato

Berichten: 6598
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 19:09

Ik ga de bosrit doen met een jong paard!

Wel mooie foto's.


Cioccolato

Berichten: 6598
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 13:22

Ik cross exht niet zonder ijzers. Ik vind het zelfs wat onverantwoord. Jong spul dat wat lage dingen doet doe ik gerust blootsvoets. Maar zodra 't richting serieus B werk gaat, serieus parcour met serieuze wendingen gaan ze rondom op ijzers. Zelfde met springen. Ik spring niet zonder ijzers, zelfs geen BB. Op gras dan.

Glijden op straat valt reuze mee. Mijn stal staat op een terp dus een bult, daar glijden ze af en toe eens iets op richting de afspraak van de smid. Maar ze gaan nooit onderuit. Ze worden zelf ook voorzichtig.
Alleen met sneeuw is het wat onhandig.


Cioccolato

Berichten: 6598
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 21:57

Oei dat is wel balen zeg.. Ik denk idd een verkeerde inschatting, niet gezien. Misschien te enthousiast en er daardoor overheen gekeken?
Vind ze soms ook wel erg spannend opgezet, heel onopvallend. Ik heb daarom een hekel aan kale greppels. Dan nog liever een boomstam er overheen.


Cioccolato

Berichten: 6598
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 22:07

Gave foto!


Cioccolato

Berichten: 6598
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 09:59

Leuk paard ook!


Cioccolato

Berichten: 6598
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 10:07

Gave foto's!


Cioccolato

Berichten: 6598
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 14:08

Ja das zo'n domme val.. Hoort erbij. Ik heb het wel gehad met rondom ijzers en stiften. Soms zijn 4 benen gewoon lastig :(:)


Cioccolato

Berichten: 6598
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 21:33

Wat k u t Elke. Wel fijn van je tweede rondje! En gave foto's!

Ik heb bij eventingphoto een pakket. De kleine. Heb daar voorgaande 2 jaren de grote resolutie gedaan maar vind 'm nu te duur worden voor mijn planning.
Heb ook altijd een odd pakketje gehad, maar nu ik mijn planning niet weet nog niet afgesloten.


Cioccolato

Berichten: 6598
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 14:12

Je kan ook later idd nog een pakket kopen. Bij odd en eventingphoto iig. Dat heb ik ook wel gedaan. Ik kan nu ook nog in mijn album van eventingphoto van 2017. Die maken op internet gewoon een album van jou aan en daar komen de foto's in.
Via odd kreeg ik ze altijd vai de mail, dus kan ze zo terug vinden.

Hoop voor jou dat je in EL kan starten lieke, maar vind het wel leuk als je mee kan trainen! :))

Kent iemand de BB in Snorrewind? Zie nu 3 verschillende hoogtes staan, maar twijfel.


Cioccolato

Berichten: 6598
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 22:09

Al die pakketjes komen precies op de momenten dat ik geen zeker seizoen heb _O-
En er zijn steeds meer wedstrijden in hetzelfde weekend, wat ik ook wel weer spannend vind. Ik doe m'n andere pakketen halverwege 't seizoen of na afloop. Maar ben bang dat ik niet zoveel geduld heb


Cioccolato

Berichten: 6598
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 21:57

Wat een pech dames.. Val partijen, kruepelheden..

Durf het bijna niet te zeggen. Maar ik heb vorig weekend weer zo fijn getraind met m'n paard. Weinig gedaan de winter qua echt trainen. Ze pakt 't makkelijk op op ruim L niveau. Stond er wel van te kijken hoe goed ze het oppakte. En natuurlijk heel veel lol erin.
Jonkie deed 't ook weer super. Die knapt er ook van op


Cioccolato

Berichten: 6598
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 12:39

Ik zou ook springen elke! Zeker weten


Cioccolato

Berichten: 6598
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 08:57

Ik heb ook 'n sir lancelot. Omdat de divoza geen anderen had om te passen :Y)
Ik koop altijd alles net een dag voor concour, in de ander kon ik niet meer ademen. Was nog van m'n lang geleden pony tijd en dat ging gwn niet lekker in de cross.
Maar de sir lancelot zit echt prima. Voor een bodyprotector. Race safe idee, alleen dan een stuk goedkoper


Cioccolato

Berichten: 6598
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 11:14

't is omdat 't moet :+


Cioccolato

Berichten: 6598
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 17:31

Ik rij ook gewoon in principe gelijk weer bij een eenvoudige ingreep. Beetje vijlen zeg maar. Dus wennen hoeven ze niet en in principe gebeurd er toch niet veel bijzonders met een gebit als je het bij houd?
Voor de rest, afkloppen, hebben m'n paarden nog niks bijzonders gehad.
Ja met wolfstanden wacht ik even met bit erin hangen. Doe ik altijd voor zadelmak maken.


Cioccolato

Berichten: 6598
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 18:13

Ja idd. Je kan iig door.
Hier veranderd het gebit nooit zoveel in een jaar. Bij de 1 ook wat meer als de ander hier op stal.
Heb vooral jonkies staan, dus ook veel wisselen


Cioccolato

Berichten: 6598
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 21:23

Mij niet :Y)



Cioccolato

Berichten: 6598
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 13:17

Bathmen is altijd zo leuk! Vind de oefencross er altijd super vriendelijk, mooi, mensen zijn gastvrij. Kom er graag. Helaas was m'n paard nog niet zo ver.

Andere zaken: [KS-ITP] Eerder dan verwacht geboren
<3


Cioccolato

Berichten: 6598
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 10:42

Aaah zo schattig Susan!

Ik had je bericht al gelezen mistic maar ook hier: goed gedaan!

Super elke! Misschien zie ik je nog wel in Staphorst!

Fijn dream als ze zo oppakken! Benieuwd naar film materiaal!

Hier gister training gehad met t jonge ding voor de 3e keer. Weer veel nieuwe dingen gedaan, ze is erg dapper dus dat is fijn. In Markelo, Snorrewind, mag ze haar BB debuut lopen. 2 oefencrossen er voor dus ben benieuwd


Cioccolato

Berichten: 6598
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 13:02

Zijn de vocht bulten niet gewoon gallen? Die zijn in principe niet ernstig. Gaan weg bij weinig inspanning maar komen gewoon weer terug als je weer lekker aan de bak gaat. Daar hebben ze geen last van.

Ik rij geen scouting dag. Zou er niet bij willen horen _O-


Cioccolato

Berichten: 6598
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 22:53

Het was ook wel extreem chaotisch.. Het hele inschrijven al. De route zelf is mij dit jaar meegevallen. Maar 2 keer moeten inhalen en in de oefencross eigenlijk mooi in m'n eentje door kunnen touren. Maar die waterbak.. :n
Dat daar nog steeds niks aan is gedaan, de foto's die ik zie tonen toch erg veel val partijen of bijna valpartijen.
Volgens jaar toch maar op voorhand een startlijst ipv dat bord? En die waterbak.. Eruit of aanpassen lijkt mij



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers