Mede wedstrijdsecetariaten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Kelan

Berichten: 1625
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 12:26

Wij doen denk ik 8 euro, of minder.
Maar bij ons is het de eerste keer alleen voor eigen leden (maar daar heb ik al bijna 60 aanmeldingen van, dus dat lijkt me ruim voldoende deelname :o )

*****************************************


PSvanLot

Berichten: 10129
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 16:57

Setteli schreef:
oei jullie hebben hoge startgelden zeg. Wij vragen normaal voor paarden B en L 8 euro, voor M 9 euro.
Bij de pony's zitten we er een euro onder. Ik ga ook even kijken wat de andere verenigingen hier in de buurt gaan doen. En dan nog een datum prikken.
Wij hadden normaal gesproken 5, 6 en 7 juni concours, maar dat had ik lang geleden al afgelast. Dus nu een beetje kort dag om dan iets te doen.
Wij hebben normaal 4 ringen op gras, maar ga nu 2 ringen op zand doen en dan losrijden op gras.


Wat voor accommodatie hebben jullie? Daar zit vaak ook we wat verschil in inschrijfgeld in.
Wij hebben 3x 20x60 buiten en 20x40 binnen banen. Overal met professionele bodem. Daar betaal je als deelnemer dan ook voor.

Setteli

Berichten: 3164
Geregistreerd: 21-03-09
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 18:31

PSvanLot schreef:
Setteli schreef:
oei jullie hebben hoge startgelden zeg. Wij vragen normaal voor paarden B en L 8 euro, voor M 9 euro.
Bij de pony's zitten we er een euro onder. Ik ga ook even kijken wat de andere verenigingen hier in de buurt gaan doen. En dan nog een datum prikken.
Wij hadden normaal gesproken 5, 6 en 7 juni concours, maar dat had ik lang geleden al afgelast. Dus nu een beetje kort dag om dan iets te doen.
Wij hebben normaal 4 ringen op gras, maar ga nu 2 ringen op zand doen en dan losrijden op gras.


Wat voor accommodatie hebben jullie? Daar zit vaak ook we wat verschil in inschrijfgeld in.
Wij hebben 3x 20x60 buiten en 20x40 binnen banen. Overal met professionele bodem. Daar betaal je als deelnemer dan ook voor.


Wij hebben alleen een grote buitenbaan (geen prof bodem) waar ik 2 ringen in kan uitleggen en daarnaast losrijden op gras. Of andersom, losrijden op zand en 4 ringen op gras.

Maar hier in de buurt zit een grote binnenhal met agterberg bodem, daarnaast 2 kleinere hallen met agterbergbodem, en die vragen ook max 9 euro per proef. Kun je 2 proeven achter elkaar starten.

Ik vind het ook wel aan de regio liggen. Wij hebben altijd ook leuk prijzengeld en voor de 2e proef gebruiksvoorwerpen. Maar dan ook leuke spullen, zoals dekens en dekjes. En nog houden we geld over.

Phoebe (Power and Paint x Jazz x Belisar x Stuyvesant xx) Stermerrie geb. 18-06-2011, B+30, L1+30, L2+29, M1+10
My Fellow (FS Mr. Right x Power and Paint x Jazz) geb. 11-04-2022
(te koop)
Ivory (FS Mr. Right x Power and Paint x Jazz) geb. 24-05-2023
Soijance (Jazz x Belisar x Stuyvesant xx) geb. 25-03-1999, eindstand M2+6, met pensioen!
Naughty by Nature (shetlander geb. 12-06-2000)

PSvanLot

Berichten: 10129
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Mede wedstrijdsecetariaten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 18:46

Wedstrijden van 9 euro zijn in Brabant redelijk uniek. Maar dat komt ook omdat de meeste accommodaties erg goede ringen hebben liggen.
Er wordt nog wel wat op gras uitgeschreven maar dat zijn dan selectiewedstrijden. Wedstrijden op gras of gewoon zand, daar wordt heel weinig op ingeschreven omdat de alternatieven vaak zoveel beter zijn.


Setteli

Berichten: 3164
Geregistreerd: 21-03-09
Woonplaats: Twente

Re: Mede wedstrijdsecetariaten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 22:50

zie net dat ze in Haaksbergen (waar toch een hele goede bodem ligt en je echt fijn kunt rijden) ze 6 euro per proef vragen voor alle klasses

Phoebe (Power and Paint x Jazz x Belisar x Stuyvesant xx) Stermerrie geb. 18-06-2011, B+30, L1+30, L2+29, M1+10
My Fellow (FS Mr. Right x Power and Paint x Jazz) geb. 11-04-2022
(te koop)
Ivory (FS Mr. Right x Power and Paint x Jazz) geb. 24-05-2023
Soijance (Jazz x Belisar x Stuyvesant xx) geb. 25-03-1999, eindstand M2+6, met pensioen!
Naughty by Nature (shetlander geb. 12-06-2000)

thaampjee

Berichten: 572
Geregistreerd: 14-01-09
Woonplaats: Laag Zuthem

Re: Mede wedstrijdsecetariaten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 09:30

In Haaksbergen is dat voor pony’s. Paarden is 8,5 euro

Wij wilden een combi korting maken als iemand 2x zou starten, maar dat is lastig te verwerken in het systeem omdat mensen niet meer hun 1e parcours verplicht moeten rijden. Wij doen opgave via mail waarschijnlijk, wij kunnen ze zelf invoeren bij de knhs. We werken namelijk met dagdelen en dan kun je gelijk terug vragen als ze het er niet bij gezet hebben.

'Een glimlach is het mooist wat je kunt dragen.. '

Dag lieve Maus.. Y;(

daffodil

Berichten: 10441
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Mede wedstrijdsecetariaten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 19:49

Ik zie hier staan dat mensen dit openstellen voor alleen eigen leden en dit kan ik dus bij de KNHS niet vinden. Een gewone wedstrijd moet deelnemers hebben van minimaal 3 verenigingen, is dit hierbij losgelaten? Dus kun je aangeven dat het alleen voor eigen leden is?

Ik verwacht ook een stormloop namelijk......wij zijn in de regio wel erg gewild om te komen starten dus ik ben bang voor een forse toestroom en ik kan per meetmoment maar 15 deelnemers, dus 30 starts kwijt.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Re: Mede wedstrijdsecetariaten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 19:54

volgens mij mocht het ook alleen voor eigen leden, bij het aanvragen kan je bij openstelling alleen op uitnodiging doen, lijkt mij een goede optie als je alleen eigen leden wilt

ponyparadijs

Berichten: 15646
Geregistreerd: 12-09-05
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-20 20:41

daffodil schreef:
Ik zie hier staan dat mensen dit openstellen voor alleen eigen leden en dit kan ik dus bij de KNHS niet vinden. Een gewone wedstrijd moet deelnemers hebben van minimaal 3 verenigingen, is dit hierbij losgelaten? Dus kun je aangeven dat het alleen voor eigen leden is?

Staat dat van de 3 verenigingen in het reglement?

Zjie's the One dressuur = Z2 + 2, springen = M +2 , SGW B +0
Fokker van het Bronzen Hengst veulen 2016 ! [o]

PSvanLot

Berichten: 10129
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Mede wedstrijdsecetariaten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 22:00

Het is geen competitie nu dus dan denk ik dat ook de regel van minimaal 3 verenigingen er even niet toe doet?

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 22:11

PSvanLot schreef:
Het is geen competitie nu dus dan denk ik dat ook de regel van minimaal 3 verenigingen er even niet toe doet?

dat was volgens mij inderdaad zo

daffodil

Berichten: 10441
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 20:20

ponyparadijs schreef:
Staat dat van de 3 verenigingen in het reglement?


Nou het punt is dat het wel in het reglement staat maar met een omweg. Er staat namelijk in dat een categorie 5 wedstrijd, een wedstrijd is waar maximaal 2 verenigingen aaan meedoen. Dat is dus de onderlinge.....winstpunten tellen daar niet.

Om de winstpunten te laten tellen, zijn minimaal 3 verenigingen nodig, hier een stukje uit het antwoord van de KNHS:

Wij hebben elkaar net telefonisch gesproken.

Categorie 5 wedstrijden zijn onderlinge wedstrijden waaraan leden van maximaal twee verenigingen deelnemen.
Aan officiële wedstrijden (voor winstpunten) moeten minimaal drie verenigingen (leden) deelnemen.

Je hebt aangegeven dat je contact gaat opnemen met de wedstrijdorganisatie.

Succes met het jureren.

Ik had er namelijk 1 in rotterdam op de jockey club, bijna alleen eigen leden en ze wijzen m gewoon af bij de KNHS, want die wordt gezien als onderlinge wedstrijd.

Flower033

Berichten: 754
Geregistreerd: 15-09-12
Woonplaats: Niet meer op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 22:28

Dat is toch raar. Het zijn 'meetmomenten' en geen wedstrijden. Je rijdt voor jezelf. Er is geen uitslag. Dan maakt het toch niet uit hoeveel verenigingen er meedoen.

Voornemen 2023: meer buiten, minder socials

daffodil

Berichten: 10441
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 22:44

Flower033 schreef:
Dat is toch raar. Het zijn 'meetmomenten' en geen wedstrijden. Je rijdt voor jezelf. Er is geen uitslag. Dan maakt het toch niet uit hoeveel verenigingen er meedoen.


Je leest t verkeerd :D , t werd gevraagd nav de opmerking dat dit met gewone wedstrijden geldt. Er wordt hier juist gesteld dat het niet voor meetmomenten geldt. Dus voor nu maakt het niet uit idd.

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Re: Mede wedstrijdsecetariaten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 08:07

Hier in de buurt nauwelijks iets. Ik heb er eentje gevonden die 12.50 per proef vraagt in Brabant.
We zijn nog in twijfel wat we met onze wedstrijd gaan doen. Want die meetmomenten, die mogen vooralsnog alleen buiten?

Kelan

Berichten: 1625
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 08:29

Volgens mij mag het inderdaad alleen buiten.

Ondertussen wacht ik nog steeds op goedkeuring van de regio |(

*****************************************

daffodil

Berichten: 10441
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Mede wedstrijdsecetariaten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 08:52

Ik verwacht een stormloop......ze stonden blijkbaar zichtbaar op mijnknhs en had al 7 mailtjes, de inschrijving opent morgen. We gaan t zien.

Flower033

Berichten: 754
Geregistreerd: 15-09-12
Woonplaats: Niet meer op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 08:58

Je leest t verkeerd :D , t werd gevraagd nav de opmerking dat dit met gewone wedstrijden geldt. Er wordt hier juist gesteld dat het niet voor meetmomenten geldt. Dus voor nu maakt het niet uit idd.[/quote]

Pff, gelukkig. Haha

Voornemen 2023: meer buiten, minder socials

PSvanLot

Berichten: 10129
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 09:33

Scum schreef:
Hier in de buurt nauwelijks iets. Ik heb er eentje gevonden die 12.50 per proef vraagt in Brabant.
We zijn nog in twijfel wat we met onze wedstrijd gaan doen. Want die meetmomenten, die mogen vooralsnog alleen buiten?


Sowieso mogen er tussen mei en september geen indoor wedstrijden gehouden worden. Of dat moet veranderd zijn.

PSvanLot

Berichten: 10129
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 09:34

daffodil schreef:
Ik verwacht een stormloop......ze stonden blijkbaar zichtbaar op mijnknhs en had al 7 mailtjes, de inschrijving opent morgen. We gaan t zien.


Ik heb er 100 voor de 15e. Normaal kan ik er max 60 kwijt maar heb een nieuwe baan liggen en we beginnen eerder.

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Re: Mede wedstrijdsecetariaten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 09:40

Maar wij moeten de aanvraag voor indoor voor 1 juli gedaan hebben bij de regio. En onze wedstrijd valt in het indoorseizoen.

PSvanLot

Berichten: 10129
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 09:43

Scum schreef:
Maar wij moeten de aanvraag voor indoor voor 1 juli gedaan hebben bij de regio. En onze wedstrijd valt in het indoorseizoen.


De meetmomenten zijn tot en met 1 september, daarna verwachten ze de wedstrijden weer op te starten.

Er is ook afgesproken dat de meetmomenten door de regio altijd goedgekeurd worden, ook al zouden er 5 in een straal van 10km zijn.

Kelan

Berichten: 1625
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 10:11

PSvanLot schreef:
Er is ook afgesproken dat de meetmomenten door de regio altijd goedgekeurd worden, ook al zouden er 5 in een straal van 10km zijn.

Weet jij ook waar/met wie die afspraak gemaakt is?
(want ik heb best veel moeite om het door de regio goedgekeurd te krijgen, met name omdat de kring hier moeilijk/belangrijk doet, en nog gaat vergaderen over hoe ze de goedkeuringsprocedure gaan doen)
|( _-:(


Indoor wedstrijden vraag ik gewoon aan. En dan zien we tegen die tijd wel weer of ze inderdaad door mogen gaan of dat het toch anders loopt.

*****************************************

PSvanLot

Berichten: 10129
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Mede wedstrijdsecetariaten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 10:23

Je hoeft zelf niets met de regio te regelen. Indienen bij de KNHS en zij doen de rest.
Ik had de goedkeuring binnen een halve dag binnen.

Had het in eerste instantie braaf eerst bij de kring aangevraagd en zodat ik daarna naar de KNHS kon (zoals het normaal gesproken altijd gaat.), maar van de kring kreeg ik te horen dat ik rechtstreeks bij de KNHS moest zijn en dat zij het met de regio regelden.

Heb dus de KNHS de vraagprogramma's ingestuurd en in de avond kon ik het openen.

manonutjuh

Berichten: 3008
Geregistreerd: 12-10-04
Woonplaats: Goeree-Overflakkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 10:34

PSvanLot schreef:
Scum schreef:
Hier in de buurt nauwelijks iets. Ik heb er eentje gevonden die 12.50 per proef vraagt in Brabant.
We zijn nog in twijfel wat we met onze wedstrijd gaan doen. Want die meetmomenten, die mogen vooralsnog alleen buiten?


Sowieso mogen er tussen mei en september geen indoor wedstrijden gehouden worden. Of dat moet veranderd zijn.



Ik dacht dat wij het Z binnen hadden omdat we geen 20x60 outdoor hebben.

Binnen losrijden mag trouwens wel, gek genoeg.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers