Headset (iPhone) voor losrijden instructie, tips gezocht.

Moderators: Pistasche, Apple, Nicole288, C_arola, Coby, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 08:26

Wat slim dit! Nooit zo over nagedacht! Ik volg! Handsfree bellen met Apple oordopjes werkt echt fantastisch dus dit zou een prima oplossing kunnen zijn als je het mij vraagt! Idd alleen een versie hebben die goed bijft zitten. Voor mij liefst wel met kabel want Bluetooth stoort sneller. En geen in-ear want dat kan ik slecht hebben (past niet)

Wil jij zelf leren werken met een biotensor? Op 11 oktober en 1 november geef ik een tweedaagse training. PB voor meer info.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 13:50

beetje22 schreef:
Ik doe hetzelfde met mijn gewone Apple oortjes, blijven helaas niet altijd even goed zitten. Iemand van stal heeft van die oortjes die helemaal om je oor zitten, voor bij het hardlopen. Die werken erg goed!

Die heb ik ook. Werken goed maar daar zit geen microfoon in dus je kunt niet terug praten.

Ik doe de kabel altijd gewoon achter m’n shirtje langs en dan is er niks aan de hand. Rij op die manier ook vaak met m’n iPod aan om muziek te luisteren tijdens het rijden

Wil jij zelf leren werken met een biotensor? Op 11 oktober en 1 november geef ik een tweedaagse training. PB voor meer info.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie