[HK] Wedstrijd springende bokkers II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paljaslaura

Berichten: 2743
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 21:13

Heerlijk Frederique!
Dankjewel allemaal :D Vandaag voor het eerst buiten gelongeerd en hij was braaaaf. Zo blij met hem!
Ook een overzichtje gemaakt van alle mooie cross fotos van mij en Mick: [SGW-ITP] Ons eerste eventing seizoen!

Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 21:56

Fijn Eva dat ze goed aansterkt! Kan je straks weer lekker met haar aan de gang.

Laura, ik vind hem mega knap <3 en die naam! Heel leuk! Hoop dat je er heel veel plezier van gaat hebben!

Frederique, lekker het bos in is ook heerlijk! En ook wel lekker met die drukte van werk en huis bouwen enz. Zal ook wel de nodige energie kosten.

Gomir, hoeveel paarden heb jij? :') Wel leuk om zo met die jonkies te beginnen.

Wij hebben maandag op het Wilde varken gereden, een concours hier in de buurt en we waren 7e in het klassieke parcours en 11e in het progressief en ik denk dat we zaterdag finale mogen rijden. :D Ik vind dat echt het leukste concours in de regio dus ben ook helemaal happy dat ze zo goed sprong!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 23:43

Leuk om het seizoen zo bij elkaar te hebben Laura!

Teveel Nann :+ Inclusief het jonge spul in de opfok en de fokmerries lopen er nu 11 :=
En thuis nu zelf maar een onder het zadel, maar hoop dat Konnie thuis ook braaf rond loopt, dan kan ik daar ook op :))

Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 12:45

Jeetje Gomir je bent er druk mee!

Elitedeux

Berichten: 690
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 16:33

Vandaag wedstrijd gehad, foutloos en een 10de plaats. Werd aardig hard gereden, konden wij met onze hoge wappers van vandaag niet tegenaan. Ook nog geplaatst voor de finale van de Twente Cup in Saasveld *\o/* Foto is van vandaag :)


Afbeelding

Lithya

Berichten: 2505
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 18:09

Gefeliciteerd!!

Ook gestart. 1e ronde hoestaanval, dus rondje gedraaid, maar paard sprong foutloos. 2e ronde mooi gas gegeven, net een balk. Maar tevreden hoe hij sprong.

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 21:30

ED gefeliciteerd!
Lithya netjes!

Hier ook weer begonnen, twee weken geleden foutloos met Castello(20ste) en een balk met Cascade (14de).
ML een balk met Castello (24ste) en met Cascade foutloos en tweede.

Morgen weer allebei een rondje met beide paarden.

Lithya

Berichten: 2505
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 22:40

Gelukkig springt die van mij altijd heel economisch vlak over de hindernis :o

Afbeelding

Vond deze twee wel mooi. Zij van 2 verschilde rondes, maar dezelfde hindernis
Afbeelding


Afbeelding

Cioccolato

Berichten: 6605
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 23:07

Leuke foto's en mooie resultaten!

Pantykous

Berichten: 10485
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 06:18

Mooi attent zo Lithya :j

Wat maakt die van jou een sprongen Elite!

Hoe waren je rondjes gegaan Jes?

paljaslaura

Berichten: 2743
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 07:20

Lekkere schimmel Ed!
Mooie foto’s Lithya!

Zondag ga ik weer twee rondjes b rijden voor het eerst weer binnen met Mickey. Afgelopen zaterdag les gehad en dat ging echt heel fijn. Moet blijven onthouden dat ik heel defensief moet blijven rijden met hem en dan is er niet zo veel aan de hand :P

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 08:27

Hier een balkje met Castello en een bijna langsloper/val (wat eindigde in enkel een balk) met Cascade.
Mijn man met Castello geëlimineerd (na 6b besloot Castello dat het genoeg was, draaide zich ineens om dus manlief lag ernaast. Extra rondje ingeschreven en daarin twee balken (en weer het nodige omdraaien), met Cascade had hij ook twee balken.
Positieve aan de dag was dat Cascade aan de trailer is blijven staan terwijl Castello weg was en Castello in de trailer is gebleven zonder deze te slopen.
Rondjes waren vrij technisch paar vreemde bochten erin.
Zal proberen vanmiddag een video op youtube te zetten.

Marijkeeee
Berichten: 6289
Geregistreerd: 23-07-05
Woonplaats: Fryslân

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 13:46

Nette resultaten allemaal en mooie foto's
@ED: gaat mooi ruig erover en gefeliciteerd! Leuk dat je hebt geplaatst voor de finale van de Twente cup.
@Lithya: Hij springt ruim zat erover. Jammer van de balk in het tweede parcours. Doe je in november ook mee daar?
@Jes: oei dat is minder dat je man ernaast lag. Ging bij jou stukken beter ;) :)

Afgelopen zaterdag ook op wedstrijd geweest een selectie voor jumping amsterdam. Vol goede moet vertrokken, maar voelde mij niet zo fit. Lichtelijk beroerd, koortsachtig ect, maar klaar wat pilletjes erin en weer door. Ivonne deed heel goed haar best maar was toch meer onder de indruk dan ik had gedacht. Moest er aardig aan werken en net op de een na laatste hindernis maakte ze in de 3 sprong een extra krabbeltje erbij en zo viel de balk. Maar enorm trots op haar ze deed enorm haar best!
En het weekend ervoor dressuur gestart met haar. Scoorde ze mooie punten, 4 winstpunten :D en twee keer een tweede prijs. Nu mogen we na 3x B starten naar de L1.

Elitedeux

Berichten: 690
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 14:40

Lithya, leuke fotos!
En jammer Jes van je man, volgende keer gaat die vast weer beter!
Marijke, toch netjes dan! Waar had je de selectie? Stond vast goed aan de maat ofniet?

Lithya

Berichten: 2505
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 15:20

Marijkeeee schreef:
@Lithya: Hij springt ruim zat erover. Jammer van de balk in het tweede parcours. Doe je in november ook mee daar?


Opmerking was ook sarcastisch :+ Denk het wel, maar weet niet of ok de 17e of de 18e start. 17e is selectie voor jumping Amsterdam.

Marijkeeee
Berichten: 6289
Geregistreerd: 23-07-05
Woonplaats: Fryslân

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 15:32

Weet ik dat je het sarcastisch bedoeld ;) :P
Ik ga de 17e.

@ED: Was in Middenmeer en ja stond mooi aan de maat. Maar niet alle hindernissen. De steil sprongen vergeleken de oxers laag. Verder wel een eerlijk parcours voor zo'n soort wedstrijd. Vond het een mooie les om zo'n parcours te rijden en weet ik ook waar we nog aan moeten werken.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 15:48

Ik heb nog geen idee waar mijn paarden lopen. Uno loopt iig 4-11 in Wierden in het L, selecties nog niet echt naar gekeken verder. Middenmeer wordt altijd wel vriendelijk gebouwd, staat in die regio toch anders dik dan bijv. in Friesland of Twente :+

Rij jij nog in Vinkega aankomend weekend Lithya? Ik mag weer een keer komen jureren :D

Mooi begin Jes! nu lekker weer ritme opdoen :j

Elitedeux

Berichten: 690
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 20:41

Marijke leuk dan! Bij ons bouwde Jos Brinkman, altijd wel lastige maar mooi te rijden parcoursen.

Gomir hee leuk! Indoor Wierden? Doen de schimmel en ik ook aan mee :)

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 21:33

Ja! Uno in het L en volgens mij doet Hurri daar ook mee in het M als ik goed opgelet heb :+ Heb alleen geen idee van welke dag. Hoop dat de tijden beetje mooi uitkomen zodat ik voor (of na) mijn werk nog mooi even kan kijken. ZGT en indoor Wierden is mooi dicht bij elkaar :D

Lithya

Berichten: 2505
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 23:31

gomir schreef:
Rij jij nog in Vinkega aankomend weekend Lithya? Ik mag weer een keer komen jureren :Dj


Ik hoop op mooi weer zaterdag, want ik ga buiten spelen. Rij mee met de autumn Desert trail in Appelscha :D

Verder heb ik alleen bog maar naar dressuurwedstrijden gekeken. Wil wel graag die ene punt rijden.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 23:46

Leuk! Dat lijkt me ook tof!

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 23:03

Was Middenmeer nog druk bezocht? Ik wilde graag een paar weken terug L starten met de vos in Schoorl, die leek me wel mooi om debuut te maken. Staat nooit zo gek en dan daar achteraan Middenmeer. Helaas kon ik Schoorl niet rijden na m’n val en Middenmeer zou ook twijfelachtig zijn geweest. Balen.... maar ik ben eens verstandig geweest. Over een week of 2 maar weer eens beginnen met wat sprongetjes en dan klaarmaken voor wedstrijd.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 20:43

Komen nog concoursen genoeg! Minka wil misschien Indoor Beukers starten met de Uno, dat vind ik leuk!!! :D

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 21:04

Ik ook, want dat is dichtbij :D

Lithya

Berichten: 2505
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 21:31

Helemaal aan de andere kant van de Afsluitdijk!!