[HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Optiwolk

Berichten: 4783
Geregistreerd: 22-02-11

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 21:18

Ja vroegah.
Maar dat gaat wel weer over.

Hahah een Sinterklaasjury, das n nieuwe term

Z1+10 :D
Bit-& bridlefitter, instructrice, sport- en shiatsumassage voor paarden.


Janine1990

Berichten: 43798
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 21:38

Waauw Michelle, wat gaaf zeg! Gefeliciteerd!
Filmpje van je kür? :D

Oeh bah AD, gelukkig op paardengebied geen ervaring mee hoor.
Maar vroeger had ik een vriendinnetje... was echt erg...
Wij schelen 5 dagen, onze moeders leerden elkaar op zwangerschapsgym kennen, werden vriendinnen. Onze vaders zijn goede vrienden geworden. Dus we trokken vrij veel met elkaar op. Anyhow, alles wat ik kreeg aan speelgoed, kreeg zij ook. Opzich vrij irritant, maar mee te leven.

Het werd tegen de puberteit erger. Want mevrouw was nog veeeeeeeeeeeel onzekerder dan ik en trok echt enorm aan mij. Suuuupervervelend. Ik had vriendinnen van de basisschool waar ik nog veel mee om ging, met name in de zomer veel naar het zwembad met een grote groep. Als ik met die andere vriendin afsprak, was het de verwachting van de groep dat wij er gewoon bij kwamen liggen. Maar die vriendin: "Als ik met jou afspreek, wil ik niet met Yvonne enzo erbij hoor. We gaan niet bij hun liggen. Zij vinden mij stom." Okee... bijzondere conclusie.

Veel van dit soort opmerkingen. Of het hele verhaal achter elkaar: "Jij bent veel leuker, knapper, grappiger, slanker, blablablablabla... dan ik."

Nouja... kleine 5 jaar geleden deed ik in haar ogen wat verkeerd. Ik kon haar namelijk (als student, nooit werkloos geweest) niet vertellen wat ze voor keuze moest maken toen ze werkloos dreigde te raken. En ik op dat moment niet te genieten was door vreselijke nachtmerries, dag in dag uit. Ik heb gezegd dat ik die keuze niet voor haar kon maken en dat ik zelf wat anders aan m'n hoofd had.
Geen begrip. Ze heeft nooit weer tegen me gesproken. :?

Kern van het verhaal... zulke mensen zijn zó onzeker, dat ze niet eens kunnen kiezen wat ze aan materiele dingen leuk vinden.

MyWup

Berichten: 2522
Geregistreerd: 24-03-06
Woonplaats: dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 00:18

Aan de andere kant vind ik het wel leuk als iemand dezelfde paardenspullen koopt als ik, dat betekent dat ik goede smaak heb :) zonder gekheid, ik heb zulke mensen niet op stal,

ik heb een springschoenen verzameling, de meest opvallende, vind ik gewoon leuk :D Maakt me niet uit wat een ander daarvan vindt.

Ik moet binnenkort gaan scheren, heb altijd een patroon op zn bil, maar ben er nog niet uit voor dit jaar. Iemand ideeën? Moet wel een 'W' in voorkomen
Vorig jaar
Afbeelding
2 jaar geleden
Afbeelding

voor portretten: http://www.marianstenekes.webklik.nl
Aprose (Wup x Zelhem) Z2 dressuur

MerelV

Berichten: 1762
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Noord-Limburg

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 06:57

Ging iets mis met quoten hierboven? Het is mijn bericht, maar niks aan toegevoegd.

Wat betreft patronen scheren heb ik weinig inspiratie, vind die van vorig jaar wel heel mooi staan Liss!

New Hennessy L1+29
Fabulous Faline 17-05-2010 - 25-11-2021, ons sprookje is ten einde
Dressuur jurylid M

Peelie

Berichten: 13410
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 08:40

Wat een super goede punten komen er weer voorbij! Stelletje toppers allenmaal!

Ik zou weer voor het superman logo gaan. Die is gaaf!

Mensen die me na doen... uhm. Ik heb wel een stalker :') iedere wedstrijd die ook maar enigsinds in de buurt is van haar woonplaats (en ze heeft er lucht van dat ik start) dan komt ze kijken. Ik ken het hele mens verder niet, maar ze stuurt me ook heel regelmatig berichtjes via facebook of app. Bloed irritant. En veel mensen herkennen Nash van Instagram of bokt.nl

Ik heb een paar rijfotos van inmiddels een 2 maanden terug ontvangen. Wilde ze toch even delen (inmiddels heb ik netjes een onderleg trens ed)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

:+: ..........Mara......... :+:......Nash (Z1+5).... :+:
Volg ons op instagram!@haflingers.nash.and.mara [o]

miicchhellee

Berichten: 1340
Geregistreerd: 06-09-11
Woonplaats: Kerkrade, Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 09:12

Janine1990 schreef:
Waauw Michelle, wat gaaf zeg! Gefeliciteerd!
Filmpje van je kür? :D

Oeh bah AD, gelukkig op paardengebied geen ervaring mee hoor.
Maar vroeger had ik een vriendinnetje... was echt erg...
Wij schelen 5 dagen, onze moeders leerden elkaar op zwangerschapsgym kennen, werden vriendinnen. Onze vaders zijn goede vrienden geworden. Dus we trokken vrij veel met elkaar op. Anyhow, alles wat ik kreeg aan speelgoed, kreeg zij ook. Opzich vrij irritant, maar mee te leven.

Het werd tegen de puberteit erger. Want mevrouw was nog veeeeeeeeeeeel onzekerder dan ik en trok echt enorm aan mij. Suuuupervervelend. Ik had vriendinnen van de basisschool waar ik nog veel mee om ging, met name in de zomer veel naar het zwembad met een grote groep. Als ik met die andere vriendin afsprak, was het de verwachting van de groep dat wij er gewoon bij kwamen liggen. Maar die vriendin: "Als ik met jou afspreek, wil ik niet met Yvonne enzo erbij hoor. We gaan niet bij hun liggen. Zij vinden mij stom." Okee... bijzondere conclusie.

Veel van dit soort opmerkingen. Of het hele verhaal achter elkaar: "Jij bent veel leuker, knapper, grappiger, slanker, blablablablabla... dan ik."

Nouja... kleine 5 jaar geleden deed ik in haar ogen wat verkeerd. Ik kon haar namelijk (als student, nooit werkloos geweest) niet vertellen wat ze voor keuze moest maken toen ze werkloos dreigde te raken. En ik op dat moment niet te genieten was door vreselijke nachtmerries, dag in dag uit. Ik heb gezegd dat ik die keuze niet voor haar kon maken en dat ik zelf wat anders aan m'n hoofd had.
Geen begrip. Ze heeft nooit weer tegen me gesproken. :?

Kern van het verhaal... zulke mensen zijn zó onzeker, dat ze niet eens kunnen kiezen wat ze aan materiele dingen leuk vinden.



Die heb ik, moet alleen nog even op Youtube en dan zal ik de link hier delen!

Golden Magic (voorheen. Coehoorn's Pinksterblom / Princess Of Paradiso); Muchacho; Alcapone MB; Elmo ~ RIP
Lincom's Celebration; Caretino x Corofino ~ Z1 + 12 ~ Z2 + 11

Karri 'f' Lee; Fleetwood Mac CL x Caretino ~ geb. 14-03-2015

absque_dubio

Berichten: 7832
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 09:27

Pff Janine, dat lijkt me ook heel vervelend zulke vriendinnetjes..
Helemaal bizar dat als je elkaar al zo lang kent, dan om zoiets de deur sluit.
''Kern van het verhaal... zulke mensen zijn zó onzeker, dat ze niet eens kunnen kiezen wat ze aan materiele dingen leuk vinden.''
Deze vind ik ik wel heel mooi gesproken en helemaal waar. Slaat de spijker op de kop!

liss idd op het begin denk je nog ach leuk, ik heb een goede smaak. Maar het gaat inmiddels wel heel heel ver. :=
Oehh ik vind die van vorig jaar enorm gaaf! Die zou ik zeker nog een keer doen!

Peelie, dat is ook bijzonder zo'n stalker. :=
Zag de foto's al op facebook voorbij komen, heeeel gaaf! <3 En dat groen staat zo mooi.

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present

Peelie

Berichten: 13410
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 09:34

absque_dubio schreef:
Pff Janine, dat lijkt me ook heel vervelend zulke vriendinnetjes..
Helemaal bizar dat als je elkaar al zo lang kent, dan om zoiets de deur sluit.
''Kern van het verhaal... zulke mensen zijn zó onzeker, dat ze niet eens kunnen kiezen wat ze aan materiele dingen leuk vinden.''
Deze vind ik ik wel heel mooi gesproken en helemaal waar. Slaat de spijker op de kop!

liss idd op het begin denk je nog ach leuk, ik heb een goede smaak. Maar het gaat inmiddels wel heel heel ver. :=
Oehh ik vind die van vorig jaar enorm gaaf! Die zou ik zeker nog een keer doen!

Peelie, dat is ook bijzonder zo'n stalker. :=
Zag de foto's al op facebook voorbij komen, heeeel gaaf! <3 En dat groen staat zo mooi.

Bijzonder irritant zal je bedoelen :')

Ze stond een keer opeens achter me tijdens wedstrijd. Zegt ze. Jij bent toch van dat youtube kanaal?!? Ik schrok me kapot :')

Ik ben ook wel echt weg van het groen. <3

:+: ..........Mara......... :+:......Nash (Z1+5).... :+:
Volg ons op instagram!@haflingers.nash.and.mara [o]

absque_dubio

Berichten: 7832
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 09:37

Peelie schreef:
Bijzonder irritant zal je bedoelen :')

Ze stond een keer opeens achter me tijdens wedstrijd. Zegt ze. Jij bent toch van dat youtube kanaal?!? Ik schrok me kapot :')

Ik ben ook wel echt weg van het groen. <3

Maar jij en Nash zijn natuurlijk ook gewoon beroemd. Heb je haar wel je handtekening gegeven? *\o/*

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present

bamsy

Berichten: 1118
Geregistreerd: 21-02-06
Woonplaats: Steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 09:42

Ik sta zo goed als alleen dus geen stalgenoten die mij kopiëren, al zou ik ze dat ook afraden want zo bijzonder loop ik er niet bij haha.

Wat ik wel merk is dat ze mijn keuzes volgen.
Zo heb ik mijn paard vorige week geschoren dus die staat nu met een regendeken op en dag later stond de rest (incl de al aangemaakte wintervacht) ook onder een regendeken. Van het voorjaar precies hetzelfde, de mijne heeft lichte vorm van eczeem dus al vroeg deken op tegen de mugjes maar dan komen meteen de vliegendekens uit de kast :')

Hm zon stalker lijkt me niets -O- ken wel iemand die blijkbaar alle startlijsten naloopt waarvan je dan ineens een berichtje krijgt van he ik zie dat je dan en dan start }:0 terwijl ik juist niet vaak verkondig dat ik op wedstrijd ga want krijg dan voor mijn gevoel teveel druk erop dus ga vaak stilletjes op wedstrijd
Laatst bijgewerkt door bamsy op 25-09-18 09:44, in het totaal 1 keer bewerkt

    ☆♡☆PRE Don Damaro☆♡☆
    ☆Z2+10 • Z1+18 • M2+12 • M1+16 • L2+17 • L1+11 • B+15☆
    ~•~ Persoonlijke records Z2>226☆Z1>224☆B t/m M2>211 ~•~

    Peelie

    Berichten: 13410
    Geregistreerd: 28-01-06
    Woonplaats: Nederland

    Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 09:43

    absque_dubio schreef:
    Peelie schreef:
    Bijzonder irritant zal je bedoelen :')

    Ze stond een keer opeens achter me tijdens wedstrijd. Zegt ze. Jij bent toch van dat youtube kanaal?!? Ik schrok me kapot :')

    Ik ben ook wel echt weg van het groen. <3

    Maar jij en Nash zijn natuurlijk ook gewoon beroemd. Heb je haar wel je handtekening gegeven? *\o/*

    Wat denk je zelf :') ben nog net niet gillend gek weg gerend :')

    Ik kan je wel eens en screenshotje van de appjes sturen :')

    :+: ..........Mara......... :+:......Nash (Z1+5).... :+:
    Volg ons op instagram!@haflingers.nash.and.mara [o]

    Optiwolk

    Berichten: 4783
    Geregistreerd: 22-02-11

    Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

    Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 20:16

    Oh jee Peelie echt een stalker.

    Wij hadden op de vorige stal wel een oudere man die zeker in de zomer graag biertjes zat te drinken in de cafetaria ...
    die boven de piste is ...
    in het donker ...
    alleen ...
    (Want in de zomer hebben meisjes topjes aan dus van boven naar beneden kijken is dan erg leuk)

    Nu op de nieuwe stal is er een beetje een sociaal awkwarde western-ruiter. Hij bedoelt het allemaal wel goed maar het is toch soms een beetje eng.

    Paardlief ging best oké vandaag. Ben vooral benieuwd wat het meisje dat hem dit weekend zal rijden er van gaat vinden.
    Ik zit op de All Nations Cup in Aachen voor t werk 8-)

    Z1+10 :D
    Bit-& bridlefitter, instructrice, sport- en shiatsumassage voor paarden.

    Peelie

    Berichten: 13410
    Geregistreerd: 28-01-06
    Woonplaats: Nederland

    Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 20:29

    bamsy schreef:
    Ik sta zo goed als alleen dus geen stalgenoten die mij kopiëren, al zou ik ze dat ook afraden want zo bijzonder loop ik er niet bij haha.

    Wat ik wel merk is dat ze mijn keuzes volgen.
    Zo heb ik mijn paard vorige week geschoren dus die staat nu met een regendeken op en dag later stond de rest (incl de al aangemaakte wintervacht) ook onder een regendeken. Van het voorjaar precies hetzelfde, de mijne heeft lichte vorm van eczeem dus al vroeg deken op tegen de mugjes maar dan komen meteen de vliegendekens uit de kast :')

    Hm zon stalker lijkt me niets -O- ken wel iemand die blijkbaar alle startlijsten naloopt waarvan je dan ineens een berichtje krijgt van he ik zie dat je dan en dan start }:0 terwijl ik juist niet vaak verkondig dat ik op wedstrijd ga want krijg dan voor mijn gevoel teveel druk erop dus ga vaak stilletjes op wedstrijd

    Nou dat lijkt me dus ook echt bloed irritant. Wat een tijd sommige mensen er in steken.... tjonge jonge.


    Optiwolk schreef:
    Oh jee Peelie echt een stalker.

    Wij hadden op de vorige stal wel een oudere man die zeker in de zomer graag biertjes zat te drinken in de cafetaria ...
    die boven de piste is ...
    in het donker ...
    alleen ...
    (Want in de zomer hebben meisjes topjes aan dus van boven naar beneden kijken is dan erg leuk)

    Nu op de nieuwe stal is er een beetje een sociaal awkwarde western-ruiter. Hij bedoelt het allemaal wel goed maar het is toch soms een beetje eng.

    Paardlief ging best oké vandaag. Ben vooral benieuwd wat het meisje dat hem dit weekend zal rijden er van gaat vinden.
    Ik zit op de All Nations Cup in Aachen voor t werk 8-)

    He gatverdamme. Een perv. die zit te gluren.

    Een een social awkard westernruiter :') wat doet die dan?

    Heeft ze hem al vaker gereden? Veel plezier in Aachen iig.

    :+: ..........Mara......... :+:......Nash (Z1+5).... :+:
    Volg ons op instagram!@haflingers.nash.and.mara [o]

    Janine1990

    Berichten: 43798
    Geregistreerd: 13-03-05

    Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

    Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 21:14

    Ewww een perv!! :r

    Ik heb zo'n freak op mijn werk... Soort van kruising tussen de social awkward western ruiter en de perv van Optiwolk :')
    Hij is iets ouder dan ik geloof ik... En ik ben de enige vrouw op kantoor. Ik heb een grote mond en veel lawaai, past goed bij de heren. Maar de freak is echt social awkward tot de 15e macht. AAALTIJD negatief... En hij zit me zo vaak zwaar ongegeneerd aan te kijken. Voel me er echt ongemakkelijk bij.

    En dan te bedenken dat ik me staande moet houden tussen gesprekken die voornamelijk over seks gaan :+ Dat is een eitje... :+

    Peelie, dat lijkt me ook echt zwaar gefreakt en eng hoor... Ik heb het ook een keertje meegemaakt. Kort na de Friesian Proms (ik was al gestopt met het team), is mijn zusje bevallen. Op hun kraamfeest kwam ik een vrouw tegen. Die kwam mij een hand geven (op zich niet zo gek, ik was tante geworden immers): "Nou ik ben die en die, wat ontzettend leuk om je nu een keer in het echt te ontmoeten!"
    AWKWARD!!

    Optiwolk

    Berichten: 4783
    Geregistreerd: 22-02-11

    Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 22:10

    Nou hij woont nog bij z'n mama (hij is 35?) en vraagt aan stalgenootje die een bedrijfskeuken heeft of ze 'n keertje komt koken voor hem. "Mama zet zich wel apart"
    Recent is hij lekker op vakantie geweest, naar Star Beach ... met oma en opa :)

    En zo goede raad geven die al ontkrachte boerenwijsheden zijn.
    "Na het aansingelen moet je het voorbeen naar voor trekken dat zn vel niet geklemd zit"
    Sja dat was misschien zo bij die oude witte koordsingels maar bij mn anatomisch gevormde van leer lijkt me dat erg sterk.

    Nog even een vlugge edit: verder niets tegen westernruiters hoor maar hij is de enige op een stal vol dressuurmutsen.

    Ja ze heeft 'm al gereden maar 't is toch bijna een jaar geleden!
    Laatst bijgewerkt door Optiwolk op 25-09-18 22:12, in het totaal 1 keer bewerkt

    Z1+10 :D
    Bit-& bridlefitter, instructrice, sport- en shiatsumassage voor paarden.


    Janine1990

    Berichten: 43798
    Geregistreerd: 13-03-05

    Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

    Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 22:11

    OMG!

    Peelie

    Berichten: 13410
    Geregistreerd: 28-01-06
    Woonplaats: Nederland

    Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 04:23

    Blanca, zeer nuttige post... :j

    Janine. Wat erg :') maar negatieve mensen zijn gewoon ruk. (Wauw... woordspeling :'))

    Omg optiwolk :oo klinkt als iemand die een klap van de molen heeft gehad.

    :+: ..........Mara......... :+:......Nash (Z1+5).... :+:
    Volg ons op instagram!@haflingers.nash.and.mara [o]

    Laura1982

    Berichten: 4070
    Geregistreerd: 23-01-04

    Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

    Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 08:38

    Gelukkig geen last van zulke mensen.

    Bianca nuttige post dank.

    Douwe z1+5 sportpredicaat.
    Ilias B+10 pr 200.5 L1+8

    absque_dubio

    Berichten: 7832
    Geregistreerd: 19-04-05
    Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

    Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 08:57

    bamsy, keuzes volgen, dat is ook heel herkenbaar ja. _O-

    Peelie stuur gewoon zo'n voiceberichtje van je vriendje. Dan houdt ze wel op toch. :')

    Optiwolk gatver gatver gatver! Werd daar door de staleigenaar niks van gezegd?
    Die 35 jarige mannen die nog bij hun moeder wonen, die ken ik ook.. :=

    Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
    Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
    Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
    Milente’s Past & Present

    Peelie

    Berichten: 13410
    Geregistreerd: 28-01-06
    Woonplaats: Nederland

    Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 10:13

    absque_dubio schreef:
    bamsy, keuzes volgen, dat is ook heel herkenbaar ja. _O-

    Peelie stuur gewoon zo'n voiceberichtje van je vriendje. Dan houdt ze wel op toch. :')

    Optiwolk gatver gatver gatver! Werd daar door de staleigenaar niks van gezegd?
    Die 35 jarige mannen die nog bij hun moeder wonen, die ken ik ook.. :=

    Hahahaha. Jij bent bekend met zijn voiceberichtjes :') :') :') hahahahaha

    Ze zal zeggen dat ze sinds kort weet dat ze lichtelijk geestelijk beperkt is.

    Optiwolk, werd hij niet gewoon weggestuurd. Hij had er toch niks te zoeken?

    :+: ..........Mara......... :+:......Nash (Z1+5).... :+:
    Volg ons op instagram!@haflingers.nash.and.mara [o]

    absque_dubio

    Berichten: 7832
    Geregistreerd: 19-04-05
    Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

    Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

    Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 10:14

    Ja, ik durf spontaan nooit meer naar je te appen. :+ :')

    Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
    Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
    Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
    Milente’s Past & Present

    Optiwolk

    Berichten: 4783
    Geregistreerd: 22-02-11

    Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

    Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 15:20

    Nee hij was stalklant, nam twee keer per week les en dan nog al die biertjes waar hij voor betaalde natuurlijk. Hun kas werd goed gespekt dus meneer mocht alles.

    Z1+10 :D
    Bit-& bridlefitter, instructrice, sport- en shiatsumassage voor paarden.

    Peelie

    Berichten: 13410
    Geregistreerd: 28-01-06
    Woonplaats: Nederland

    Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

    Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 15:39

    Dat is wel balen. Blij toe dat je daar weg bent. Zo'n omgeving wil je toch niks mee.

    :+: ..........Mara......... :+:......Nash (Z1+5).... :+:
    Volg ons op instagram!@haflingers.nash.and.mara [o]

    ivy_power89

    Berichten: 5845
    Geregistreerd: 16-09-06
    Woonplaats: almere

    Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

    Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 16:07

    Wauw... wat een verhalen lees ik zeg...

    Alejandro Z1+5 / Odin finalist Friesian Talent cup 2021 L1+3 / Dressuur Jurylid t/m M2

    http://Www.beestachtiggoed.nl http://www.dutchbling.nl frontriemen en halsbanden!

    Noukie
    Berichten: 10939
    Geregistreerd: 27-12-01

    Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

    Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 20:24

    Ik heb echt globaal bijgelezen, sorry..
    maandag heel plotseling afscheid genomen van een fantastische collega (hartstilstand) en tot nu even de fut niet.

    Afijn, wel bijgelezen, maar niet bijgereageerd dit keer.

    Inmiddels wel vanmiddag gelest met t dikkere bit. Leek toch wel iets verschil te maken. Daarnaast over 3 weken afspraak met een Bridle2fit passer. Mocht dat het niet zijn, dan ga ik het dochorse testcenter eens testen :P Nadeel van gewone maten hoofdstellen vind ik dat de mijne dus van extra full tot cobmaat heeft binnen een hoofdstel :+ Dus daarom mijn hoop op bridle2fit.
    Wel weer heel fijn gereden, stiekem gaan we nu echt aan Z2 denken


    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Daantjuh88, Kashmino, NorwayFjord en 48 bezoekers