Waar haal jij je HO (official/jurylid) licentiepunten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Stravero
Berichten: 6126
Geregistreerd: 29-11-05
Woonplaats: Noord brabant

Waar haal jij je HO (official/jurylid) licentiepunten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-18 06:26

Hoi allemaal,

Gister de mail ontvangen wb. licentiepunten van officials. Heb het even nagekeken en de licentiepunten voor de praktijk heb ik al ruimschoots binnen. Theorie heb ik nog niet gehaald omdat de bijscholingen op zo’n 100km enkele reis zitten; en als er een bijscholing in de buurt is dan zit deze óf in No-time vol, óf er wordt echt onnozele info gegeven waar we als official niet echt wat aan hebben. Nu ben ik misschien een zeur, maar vind tussen de €60-€100 best veel geld om uit te geven als je er als official niks aan hebt.

Maar nu het volgende. Ik heb onder het kopje ‘opleidingen en evenementen’ gezocht onder ‘bijscholingen’. Maar krijg alleen bijscholingen te zien waar HI (instructeurs) wat aan hebben, en ook alleen HI licentiepunten voor worden gegeven.

Zijn er (momenteel) wel bijscholingen voor HO beschikbaar? En hoe pakken jullie dit aan?



Stravero
Berichten: 6126
Geregistreerd: 29-11-05
Woonplaats: Noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-18 05:51

Anoeska27 schreef:
Het gaat om de volledige licentieperiode, die duurt in totaal 3 jaar. Je hebt dus tot het einde van die periode om je licentiepunten te behalen. In die 3 jaar moet je 2x een bijscholing volgen, dat moet toch wel te doen zijn? Ik heb ook nog niet de volledige punten, maar ga er vanuit dat ik volgend jaar nog een bijscholing zal volgen en er dan wel aan zit.

Theorie heb ik nog niet gehaald omdat de bijscholingen op zo’n 100km enkele reis zitten; en als er een bijscholing in de buurt is dan zit deze óf in No-time vol, óf er wordt echt onnozele info gegeven waar we als official niet echt wat aan hebben. Nu ben ik misschien een zeur, maar vind tussen de €60-€100 best veel geld om uit te geven als je er als official niks aan hebt.

Precies wat ik in de OP typ dus :Y)

Stravero
Berichten: 6126
Geregistreerd: 29-11-05
Woonplaats: Noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-18 05:51

vec schreef:
Ik heb toevallig net gekeken.

Ik moet nog 30 theoriepunten behalen zag ik.

Viel me op dat je 5 punten krijgt wanneer je de paard en sport afneemt (Ik heb dat geannuleerd, er wordt toch niemand wijzer van dat reclame blad?)
Ook zag ik dat ik 2x 25 punten krijg voor bestuursfuncties. Ook bijzonder vind ik.

Eerlijk zou ik ook niet weten waar ik momenteel mijn 30 punten vandaan moet gaan halen.

Dit dus :j

Stravero
Berichten: 6126
Geregistreerd: 29-11-05
Woonplaats: Noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-18 19:21

miamivice schreef:
De licentie periode is tot december 2019. Dat moet wel lukken toch met bijscholingen?

Theorie heb ik nog niet gehaald omdat de bijscholingen op zo’n 100km enkele reis zitten; en als er een bijscholing in de buurt is dan zit deze óf in No-time vol, óf er wordt echt onnozele info gegeven waar we als official niet echt wat aan hebben. Nu ben ik misschien een zeur, maar vind tussen de €60-€100 best veel geld om uit te geven als je er als official niks aan hebt.

Precies wat ik in de OP typ dus :Y)

Stravero
Berichten: 6126
Geregistreerd: 29-11-05
Woonplaats: Noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-18 07:21

vec schreef:
Anoeska27 schreef:
Maar er zijn ook verschrikkelijk veel gratis bijscholingen, dan kan je daar toch heen gaan?


Dan ben ik benieuwd waar!

En ik ook :D

Stravero
Berichten: 6126
Geregistreerd: 29-11-05
Woonplaats: Noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-18 15:42

Aranel schreef:
Nimber schreef:
Ik ga altijd naar de gratis bijscholingen. Zijn door t hele land en ik zoek er meestal 1 uit die in de buurt is.


Zelfde hier :j
Als ik zoveel zou moeten betalen was ik er gauw klaar mee geweest.

Beide;

Waar halen jullie de gratis bijscholingen vandaan? Komen die gewoon onder het kopje ‘Opleidingen en evenementen’ op mijnKNHS?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers