[HK] Je B-debuut in 2018 of rustig verder in de B?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
PeerAppel

Berichten: 3938
Geregistreerd: 06-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 11:25

yfkelover schreef:
Even update vorige week nog beetje ontdaan van de punten van mijn dochter vandaag is Ze weer gestart gelukkig nu 188,5 en 195,5 dus blije dochter en vertrouwen terug *\o/*


Mooie punten! Gefeliciteerd!

KirstenHorse schreef:
Vandaag dus voor de 2e keer meegedaan en dit keer zonder enige spanning. Pas weer voor de derde keer op het paard sinds december, dus de spanning om fantastisch te moeten presteren had ik niet.

Van de 4 deelnemers ben ik 3e en 2e geworden met twee keer 188 punten! *\o/* De eerste proef (3) was ik erg tevreden over en kan ik me goed vinden in de punten, maar de tweede proef (4) dacht ik niet gehaald te hebben. Conditie is nog niet terug dus ik was bekaf en ponylief was wat minder geconcentreerd dan bij de eerste proef, omdat ik hem tijdens het wachten niet echt meer heb gereden. Desondanks beide proeven dus netjes gehaald en ik heb mijn zelfvertrouwen weer terug!

Een foto van de knappe man <<)

[ [url=m/Q47b3Z.jpg]Afbeelding[/url] ]


Knap paard inderdaad! <3 Gefeliciteerd met je mooie punten.

Fleury schreef:
Kirstenhorse gefeliciteerd met je winstpuntjes! Toch wel grappig/raar/vervelend dat je zo'n verschillend gevoel kan hebben en dan toch 2 keer 188. Was het dezelfde jury?

Ik heb vandaag mijn debuut gereden! Ik ben SUPER tevreden. Ze was zo braaf en relaxed. Te relaxed eigenlijk want het was een nogal saaie proef haha maar goed dat was het doel niet. Eerst maar eens een paar keer relaxed rijden en daarna wat meer power erin krijgen.
Maar ik had 178.5 in de eerste proef en daarmee 4e van de 7 en in de 2e proef net wat meer power erin en toen 180.5 en gewoon 3e van de 6! Verder waren er dus niet zo veel winstpuntjes vergeven dus ik ben er heel erg trots op dat ik zo nog best meedeed en mooi middenin reed, dat had ik al niet durven hopen.
Het was dus echt geslaagd en heb zin om zo verder te oefenen en straks er ook meer aan te gaan rijden maar dit was een heel leuk begin!


Ook mooie punten! En een wp. Super!

immanuela29 schreef:
YEAAAAH! Vandaag twee proefjes gereden! Met 184,5 en 185,5 ben ik erg tevreden! Ik had mijn paard ook de afgelopen twee dagen niet kunnen rijden, en ze had dus wat meer energie, waardoor ik een beetje was van; dit wordt nog wat. :=
Maar het ging super goed! Wilde alleen een keer wat langer door galopperen :') En 1 keer moest ik weer aandraven maar toen ging ze over in galop. Iets te sensibel vandaag :')
Maar super blij met het resultaat en twee winstpuntjes *\%/*

[ [url=m/Sb3jkX.jpg]Afbeelding[/url] ]


Gefeliciteerd! Mooie foto!

Avalon_ schreef:
lindamusters schreef:
Hier ben ik deze week na zeker 2 maanden weer begonnen met opbouwen. Net voor de kerst was het constant zo nat en lukte het rijden met regelmaat al niet echt meer.. Vervolgens een maand laten staan met het idee joh zodra het beter weer wordt, toen een aantal keer kunnen rijden en nu lukte het alsnog telkens niet. Nu zijn helaas wel alle spieren en conditie weg maar ach hij wordt pas 5 dit jaar dus is allemaal geen probleem.

Wat raden jullie aan voor "schema" om op te bouwen? Ik zat zelf te denken aan 2x per week onder het zadel, gewoon even loswerken zolang als nodig, en de rest van de week nog 2x aan de longe.


Fijn dat je weer bent begonnen met opbouwen. Fingers crossed dat het weer zo blijft en we kunnen doorzetten nu.

Qua schema vind ik het altijd even aanvoelen wat voor jou en je paard nodig is. Nevele heeft op tijd afwisseling nodig; vandaar dat ik daaromheen een schema heb gebouwd. Verder is Nevele een paard met heel veel energie die hij kwijt moet kunnen. Zo kun je denk ik het beste kijken naar je doel, de tijd die je daarvoor hebt bedacht en wat je paard nodig heeft aan training en spieropbouw.


yfkelover schreef:
Even update vorige week nog beetje ontdaan van de punten van mijn dochter vandaag is Ze weer gestart gelukkig nu 188,5 en 195,5 dus blije dochter en vertrouwen terug *\o/*


Wat super! Gefeliciteerd. Prachtige punten!

@Kirstenhorse: Wat goed dat je deze keer zonder spanning hebt kunnen starten. En wat een knappert zeg, waauw!



@Immanuela: Hele mooie punten, gefeliciteerd! Prachtige foto er bij.



Gister hele fijne proeven gereden. Met name bij het inrijden spanning, maar dit werd later beter. Bij de wedstrijdbak viel degene die de coupons ophaalde over een draad van de verwarming naar buiten. Dit had als gevolg dat wij ook bijna buiten de baan vlogen. :') Gelukkig konden we er allemaal om lachen. Dit bracht wel weer een deel van de spanning terug bij paardlief.
En als hij gespannen is, worden zijn moeilijke dingen, weer even extra moeilijk. Waardoor hij door mijn linkerbeen viel. Hierdoor hebben we minder precies op de letter kunnen rijden en heb ik daarin wat puntjes laten liggen.
Toch goed voor 180 en 182. Dus hartstikke tevreden. Reëel en eerlijke gejureerd. En heel leuk jurycommentaar. Kunnen we weer mee verder in de training!

[ [url=m/7N4ubn.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/1kQsEW.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mooie punten! Al helemaal ondanks de spanning

Loes1996 schreef:
Ik zie net pas dit topic en wil graag meekletsen! Ik ben in 2018 in de L1 en B gestart met 1 van mijn bijrijdpaarden :D Ja L1 en B...daar zit nog een verhaal aan vast...Ik had toestemming van KNHS om L1 te staren ivm fnrs klassering. Van een deel van het KNHS dan...want het gedeelte dat de punten officieel moet registreren wilde dit niet doen...waardoor mijn L1+4 niet doorging..en ik mooi in de b moest starten :(:) Inmiddels B+7..en hopelijk 3/4 maart onze laatste 3 wp waarna we eindelijk weer terug in het L1 kunnen :D En dan snel weer die vier punten terugrijden...

Wij vorig jaar: [ [url=m/YqvPyc.jpg]Afbeelding[/url] ]

In de training zijn we vooral bezig met de zijgangen en het leren strekken van de rechterkant (inbuigen op links), hierop gaat ze vooral laatste tijd wat feller in protest, ik vermoed dat deze kant wat minder los is en het losser trainen hiervan dus wat spierpijn vraagt van haar. Maar al met al doet ze kei goed haar best! :D


Wat balen zeg dat je na 4 punten al terug moest. Lekker slordig. Gelukkig ga je goed qua punten!

Lootje1991 schreef:
Wauw wat een successen hier zeg!

PeerAppel jij was gevallen toch hoe is het nu?
Sterkte met alle griepjes, hier breekt het ook aardig door


Ik ben inderdaad 3 weken geleden gevallen. Gaat inmiddels hartstikke goed. Nergens meer last van. Goede botten blijkbaar. :') Heb er ook al wel weer op gezeten, maar nog niet weer op buitenrit (viel er op buitenrit af).


_Gerdien_
Berichten: 668
Geregistreerd: 03-10-11

Re: [HK] Je B-debuut in 2018 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 11:27

Hoi allemaal! Ik lees wel wat mee, maar heb nog niet gereageerd
Iedereen gefeliciteerd met de wp!

Mijn paard heeft ijsvrij ivm een bevroren buitenbak. Super balen, maar ik lees al dat ik niet de enige ben.
Na de vorst de training maar weer oppakken. T arme dier wordt er ook echt een beetje nukkig van

Two feet move your body. Four feet move your soul
B+11 (PR 197,5) / L1+11 (PR 188) L2+10 (PR 204)

immanuela29

Berichten: 654
Geregistreerd: 16-07-12

Re: [HK] Je B-debuut in 2018 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 11:44

Ja het weer werkt niet mee voor de paarden die opeens hoesten!
Mijn paard was erg lang verkouden. Maar is nu gelukkig alweer over! :)
Ik ben wel bang voor het aankomende koude weer!

[o]

Loes1996

Berichten: 1642
Geregistreerd: 13-04-12
Woonplaats: Gelderland

Re: [HK] Je B-debuut in 2018 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 11:58

Ik heb weer een enorm jeukende portomonnee om een sweet iron bitje te gaan halen...Ze heeft nu een bus-trensje maar ben wel benieuwd of watertrens dan ook weer heel anders werkt bij haar..#dilemma's

Momenteel samenwerken met Hannah van de Doezehoeve (V. Namorai, M. Happiness).

little_birdy
Berichten: 12222
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 12:58

lindamusters schreef:
little_birdy schreef:
Hier ineens een hoestend paard -O-

Het zit ook niet mee bij jou..


Hoe bedoel je dat ?

lindamusters

Berichten: 715
Geregistreerd: 02-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 14:29

little_birdy schreef:
Het zit ook niet mee bij jou..


Hoe bedoel je dat ?[/quote]
Jij was ook gevallen toch?

Irocco Bleu <3 B+12

little_birdy
Berichten: 12222
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Re: [HK] Je B-debuut in 2018 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 14:41

Haha nee daarom dacht ik al van hoe bedoel je hihi

lindamusters

Berichten: 715
Geregistreerd: 02-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 14:50

little_birdy schreef:
Haha nee daarom dacht ik al van hoe bedoel je hihi

Oh pardon!

Irocco Bleu <3 B+12

PeerAppel

Berichten: 3938
Geregistreerd: 06-09-11

Re: [HK] Je B-debuut in 2018 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 15:09

Ik ben de valler volgens mij. :+ Maar met mij gaat het inmiddels weer goed hoor, geen zorgen. Alleen helaas een klein beetje angst erbij gekregen dat me aanviel vorige week. Reed in een andere les dan normaal en daar reden toch een stel irritante ruiters. 2 konden echt niet rijden, wat opzich oke is want zij kwamen uit een 50+ les en die rijden puur voor de leuk. De ander wilde echt te graag laten zien dat ze daar ver boven stond en ging echt heel irritant haar eigen weggetje rijden zonder rekening met de ander te houden. Ik werd behoorlijk geïrriteerd en dat sloeg over op pony, dus die besloot dat het wel leuk was om constant te hinniken. Daar werd ik nog geïrriteerder van, dus gaf d'r een tik met de zweep tijdens het hinniken en toen was mevrouw beledigd en krijg ik bij alles een bok en werd ik dus bang. Ja, een groot feest. :') Vanavond helaas weer in die les, al hoop ik dat in ieder geval de 50plussers er niet zijn.

Loes1996

Berichten: 1642
Geregistreerd: 13-04-12
Woonplaats: Gelderland

Re: [HK] Je B-debuut in 2018 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 15:16

PeerAppel o ja dat is vervelend! Ik herken dat wel :+ Heb ook 1 les waar ik met een van de merries beter niet in kan rijden omdat ik gewoon te geïrriteerd raak soms en mevrouw daardoor al beledigd is en niks meer wilt :') En...ik geef der groot gelijk!

Momenteel samenwerken met Hannah van de Doezehoeve (V. Namorai, M. Happiness).

PeerAppel

Berichten: 3938
Geregistreerd: 06-09-11

Re: [HK] Je B-debuut in 2018 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 15:21

Nou ik ook hoor! Pony werd meerdere malen afgesneden of tegen d'r billen gereden. Zou daar ook gek van worden als paard. Eigenaar zei ook al: "Ik begrijp wel dat ze een beetje kippig werd." _O-

Loes1996

Berichten: 1642
Geregistreerd: 13-04-12
Woonplaats: Gelderland

Re: [HK] Je B-debuut in 2018 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 15:22

hahaha o heerlijk is dat :')
Mijn eigenaar gaat dan altijd mee als ik met Adellinde ga lessen. En die roept me dan soms ook bij der: ademhalen, laat de rest los, en lekker met lin aan de slag. Anders vreten jullie straks alle andere ruiters op :+

Momenteel samenwerken met Hannah van de Doezehoeve (V. Namorai, M. Happiness).

Ghostattack

Berichten: 11225
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 15:38

little_birdy schreef:
Hier ineens een hoestend paard -O-


Je bent niet de enige, bijna alle paarden hoesten hier. Ik heb er al dik 300 euro aan dierenartskosten in zitten en het helpt niks. Komt bijna 100% zeker door het weer...

little_birdy
Berichten: 12222
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 17:42

O jeetje GA :oo oke dat word dus afwachten dan .

Siepi

Berichten: 516
Geregistreerd: 08-11-09

Re: [HK] Je B-debuut in 2018 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 20:25

Haha hier een 50 plusser hoop dat ik niet in de weg rij _O-

Gillmore (Sorento / Graham) paard van mij dochter Anouk (M2)en nu Z1 startrechtig
Cantodea (Calvino Z) sinds 13 mei mama van Nielson (van Dallas VDL)en nu drachtig van Nia domo"s Bolero
Na jaren weer wedstrijden rijden weer B+10 en ja hoor L startrechtig
Kayliegh onze nieuwe ster (Ampere/Sorento)
Lilly onze eigenwijze shetlander 100% van Anouk!
Zorba, Yfke, Gio uit het oog maar niet uit het hart <3
Figo en Cain vriendjes samen in de hemel rip

Badeendje

Berichten: 3939
Geregistreerd: 25-11-11
Woonplaats: Baarlo

Re: [HK] Je B-debuut in 2018 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 21:42

Meh wat vervelend al die hoestende paarden :(.

Wie gaat er dit weekend op wedstrijd? :)

Ik ga morgen op oefendressuur. Ben vorige week voor het eerst weer geweest en had 176 en 179, ik had lager verwacht want ik vond dat ik het echt niet goed had gedaan, maar deze punten geven wel hoop dat het de volgende keer wat beter gaat. Morgen in ieder geval weer twee proefjes starten, ik heb er zin in!

Elk bad heeft er eendje.

Loes1996

Berichten: 1642
Geregistreerd: 13-04-12
Woonplaats: Gelderland

Re: [HK] Je B-debuut in 2018 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 00:16

Veel succes en natuurlijk heel veel plezier Lollieloes!

Momenteel samenwerken met Hannah van de Doezehoeve (V. Namorai, M. Happiness).

xVera94

Berichten: 128
Geregistreerd: 08-08-09
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 08:43

Veel plezier en succes voor degenen die dit weekend op wedstrijd gaan! *\o/*

Hier nog geen wedstrijd gepland, maar paardlief wordt steeds machtiger in de training! Hij gaat echt ruimte pakken in zijn hals (soms wordt hij zelfs te lang) en kan daarin in zijn eigen draf door blijven lopen <3
Afbeelding

Nu werken we aan meer figuren achter elkaar kunnen rijden, waarbij de kwaliteit van lopen hetzelfde blijft, en af en toe stukjes sluiten zodat hij nog wat meer op het achterbeen komt. Ik begin er nu zelf ook wel vertrouwen in te krijgen dat we richting B-waardig gaan :)

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Re: [HK] Je B-debuut in 2018 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 09:03

Wat een gave foto Vera!
Voor iedereen succes dit weekend
Voor alle zieken (paard en mens) beterschap
PeerAppel gelukkig gaat het weer beter na je val en wat zonde van je les.

Ik ga paardlief morgen verhuizen. Ik vind het zoooo spannend. De staleigenaar waar ze nu staat heeft niets met paarden en degene die alles regelde is ernstig ziek geworden. Kan nu dus niemand meer vertrouwen dat mijn paard verzorgd wordt en dus gaan we maar verhuizen. We gaan naar een super simpele stal, maar ze mag daar wel lekker elke dag het weiland op en ze krijgen genoeg hooi dat is voor mij echt het belangrijkste. Ze kan nu tenminste ook even haar benen strekken. Was maandag ook gevallen, omdat mevrouw een bommetje was. Heeft het vertrouwen geen goed gedaan in ieder geval. Dus hier zenuwachtig voor een verhuizing i.p.v. voor een wedstrijd :')

Billini❤️❤️

little_birdy
Berichten: 12222
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Re: [HK] Je B-debuut in 2018 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 10:36

Ach lootje balen is dat altijd als er niet goed voor je paard gezorgd word :(
Ik heb gelukkig een super fijne stal .
Daar kan ik echt in vertrouwen mijn paard achterlaten.
Gisteren kon ik niet naar stal en hoestte ze nog met het eten.
Vandaag maar weer eens kijken had eigenlijk les maar dat gaat hem niet worden nu natuurlijk.

DexCense
Berichten: 31
Geregistreerd: 24-02-18

Re: [HK] Je B-debuut in 2018 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 13:05

Hoi allemaal!

Mag ik mij ook aanmelden? Ik ben Lisa en ik ben 23 jaar. Sinds november heb ik een nieuw paard, Cense.
Vorig jaar juli heb ik 1x mijn aller eerste wedstrijd gereden, helaas heb ik veels te vroeg afscheid vandat paard moeten nemen. Ik mistte het rijden enorm en daarom heb ik een nieuw paard gekocht. Sinds het overlijden van mijn andere paard eind januari, focus ik mij nu volledig op mijn nieuwe paard en het rijden gaat ons steeds beter af. Juf en vriendin zeiden dat ik kon gaan starten, daar vertrouwen we dan maar op :D 24 maart staat ons debuut gepland, hopelijk valt de vorst mee en kunnen we nog een maandje goed oefenen voor het debuut!

Ik klets graag mee en het lijkt mij enorm leuk om ervaringen en verhalen te delen.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 13:14

yfkelover schreef:
Haha hier een 50 plusser hoop dat ik niet in de weg rij _O-

Ah nog een bejaarde :D , dan durf ik (45) mij ook te melden..... Lees al een tijdje mee, hoop dat ik ook mee mag kletsen.

Heb een 5 jarige merrie en heb 2 weken terug voor het eerst een onderlinge wedstrijd gereden, 212,5 punt :D :D :D .

Vandaag een proefgerichte clinic van Anouk Hansen gehad en 206,5 punt, dus ik denk dat het nu maar eens officieel moet gaan gebeuren.

littlebirdy, leuk om je hier tegen te komen!

Iedereen die dit weekend op wedstrijd gaat, veel succes! En sterkte met de hoestende paarden -O-

Avalon_

Berichten: 1242
Geregistreerd: 09-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 13:36

little_birdy schreef:
Hier ineens een hoestend paard -O-


Lees in je stukje van vandaag dat ze nog hoest. Wat vervelend zeg! Wordt het ook erger of dat niet?

Lootje1991 schreef:
Ik ga paardlief morgen verhuizen. Ik vind het zoooo spannend. De staleigenaar waar ze nu staat heeft niets met paarden en degene die alles regelde is ernstig ziek geworden. Kan nu dus niemand meer vertrouwen dat mijn paard verzorgd wordt en dus gaan we maar verhuizen. We gaan naar een super simpele stal, maar ze mag daar wel lekker elke dag het weiland op en ze krijgen genoeg hooi dat is voor mij echt het belangrijkste. Ze kan nu tenminste ook even haar benen strekken. Was maandag ook gevallen, omdat mevrouw een bommetje was. Heeft het vertrouwen geen goed gedaan in ieder geval. Dus hier zenuwachtig voor een verhuizing i.p.v. voor een wedstrijd :')


The less the better zeggen ze wel eens. Een paard die een juist plekje heeft waar het paard kan zijn is vaak een stuk fijner te trainen. Hou ons op de hoogte hoe de verhuizing is gegaan en hoe het gaat.


xVera94 schreef:
Veel plezier en succes voor degenen die dit weekend op wedstrijd gaan! *\o/*

Hier nog geen wedstrijd gepland, maar paardlief wordt steeds machtiger in de training! Hij gaat echt ruimte pakken in zijn hals (soms wordt hij zelfs te lang) en kan daarin in zijn eigen draf door blijven lopen <3
[ [url=m/RvOAKs.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wauw! Wat een vette foto. Mooi beenwerk. _/-\o_


badeendje schreef:
Ik ga morgen op oefendressuur. Ben vorige week voor het eerst weer geweest en had 176 en 179, ik had lager verwacht want ik vond dat ik het echt niet goed had gedaan, maar deze punten geven wel hoop dat het de volgende keer wat beter gaat. Morgen in ieder geval weer twee proefjes starten, ik heb er zin in!


Succes met vandaag. Ben benieuwd naar je ervaring en of je er nog mooie leermomenten uit kunt halen.


Loes1996 schreef:
hahaha o heerlijk is dat :')
Mijn eigenaar gaat dan altijd mee als ik met Adellinde ga lessen. En die roept me dan soms ook bij der: ademhalen, laat de rest los, en lekker met lin aan de slag. Anders vreten jullie straks alle andere ruiters op :+


Mijn instructrice zegt altijd 'neurie maar een stukje', want dan moet je de spanning wel loslaten. :') Maar oh wat kunnen we dat lastig vinden soms!


Afbeelding
Af en toe probeer ik een soortgelijke foto te maken. ''Shape-update'' linker foto is van december en de rechter van vandaag. Naast dat hij alweer aan het toverballen is en zijn zomervacht er door komt, zie ik hem ook steeds een beetje groeien in de bespiering. Mooi om te zien wat (goede) training met een paardenlijf doet.

Voor positiviteit.

little_birdy
Berichten: 12222
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 14:43

DexCense schreef:
Hoi allemaal!

Mag ik mij ook aanmelden? Ik ben Lisa en ik ben 23 jaar. Sinds november heb ik een nieuw paard, Cense.
Vorig jaar juli heb ik 1x mijn aller eerste wedstrijd gereden, helaas heb ik veels te vroeg afscheid vandat paard moeten nemen. Ik mistte het rijden enorm en daarom heb ik een nieuw paard gekocht. Sinds het overlijden van mijn andere paard eind januari, focus ik mij nu volledig op mijn nieuwe paard en het rijden gaat ons steeds beter af. Juf en vriendin zeiden dat ik kon gaan starten, daar vertrouwen we dan maar op :D 24 maart staat ons debuut gepland, hopelijk valt de vorst mee en kunnen we nog een maandje goed oefenen voor het debuut!

Ik klets graag mee en het lijkt mij enorm leuk om ervaringen en verhalen te delen.



Welkom !
Klinkt goed hoor !
Ga ervoor en we zien graag de fotos en resultaten !


[***] schreef:
yfkelover schreef:
Haha hier een 50 plusser hoop dat ik niet in de weg rij _O-

Ah nog een bejaarde :D , dan durf ik (45) mij ook te melden..... Lees al een tijdje mee, hoop dat ik ook mee mag kletsen.

Heb een 5 jarige merrie en heb 2 weken terug voor het eerst een onderlinge wedstrijd gereden, 212,5 punt :D :D :D .

Vandaag een proefgerichte clinic van Anouk Hansen gehad en 206,5 punt, dus ik denk dat het nu maar eens officieel moet gaan gebeuren.

littlebirdy, leuk om je hier tegen te komen!

Iedereen die dit weekend op wedstrijd gaat, veel succes! En sterkte met de hoestende paarden -O-



Hey !
Ja leuk ja .
Pff word ik er straks nog uitgereden door een bejaarde ook :')
Ook van jou graag verslagen !

Heerlijk he avalon hoe je ze vooruit ziet gaan dan !!
Zal binnenkort (als het warmer is ) eens een voortgang foto van zefyra plaatsen .

Net gelongeerd en geen zelfs geen kuchje meer *\o/*
Wel een klein beetje snot na het longeren .
Dus hopelijk alleen een koutje gevat

Anoniem

Re: [HK] Je B-debuut in 2018 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 15:13

Haha lb, dat zou wat zijn :D . Uiteraard volgt er een verslagje.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 11 bezoekers