Wedstrijddoelen 2017

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NoLimit_93
Berichten: 302
Geregistreerd: 19-06-15
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Wedstrijddoelen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 16:35

ahw wat balen :(:)
hopen dat het volgend jaar wel lukt

Zeepsop

Berichten: 2145
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Brabant

Re: Wedstrijddoelen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 18:31

Jeetje dat is balen Iwanluver.. beterschap! :(:)

IwanLuver
Berichten: 1880
Geregistreerd: 28-10-03
Woonplaats: steenwijk

Re: Wedstrijddoelen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 18:34

Bedankt allemaal!
Hoe gaat het met jullie doelen?? Hebben jullie ze behaald?

MyWishMax

Berichten: 25287
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Wedstrijddoelen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 18:35

Sterkte zeg! Dat is een heftig pech jaar :(:)

MyWishMax

Berichten: 25287
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 18:40

MyWishMax schreef:
Omdat het de laatste tijd toch wel weer erg gaat kriebelen en ik nu ergens op kan schrijven wat mijn doelen zijn, meld ik me ook O:)

We staan op dit moment nog nergens. Na het afkeuren van vorige paard heb ik jaren niet meer gereden. Vorig jaar hebben we een nieuw paard gekocht, maar mijn gezondheid is erg slecht en met het leenzadel kon ik niet rijden. 3 weken geleden kregen we ons nieuwe zadel en ik heb nu dus weer 3 keer gereden. Op dit moment red ik met moeite de 20 minuten, met veel stap.

Mijn doel is toch wel om dit jaar, rekening houdend met mijn gezondheid, weer een beetje normaal te kunnen rijden en ons paard dus klaar te maken om te gaan starten. In principe zou ik nu al de B in kunnen, maar ik wil haar graag beter voor elkaar hebben zodat ik gebruik kan maken van het versneld promoveren. :+ Ze is nu wel winstwaardig, maar niet zo goed als ik het wil hebben voordat ik wil starten. En eerlijk is het nu niet, omdat ik haar dan niet kan begeleiden zoals ik vind dat het hoort.

Dus laat ik zeggen dit jaar een keer B / L1 te starten met goede punten en verder te trainen, zodat ik daarna over kan naar een klasse die ik fijner te rijden vind.


Doel is gaandeweg wat aangepast. Dit schreef ik in maart en uiteindelijk ben ik in september voor het eerst gestart in de B. Daarna besloten selecties te rijden voor de fun en daar de 1e van gehad.

Ik heb haar nog steeds niet voor elkaar zoals ik wil, maar rijd tegenwoordig 2 keer per week een half uurtje. En we hebben in 3 proeven 7 winstpunten. De 2e selectie en de kringfinale nog in de B en daarna kijken wat we gaan doen.

Zeepsop

Berichten: 2145
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Brabant

Re: Wedstrijddoelen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 19:24

Mijn doel was Z2 startgerechtigd, en ik heb nog 6 proeven gepland dit jaar en moet nog maar 3 puntjes dus dat doel ga ik wel halen :D

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 21:34

In het kader van even wat anders als trainen voor de shows :D :D





Genieten jullie mee? *\o/* *\o/*

Meya_

Berichten: 1430
Geregistreerd: 16-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 23:16

Meya_ schreef:
Sinds juni '16 eerste eigen paard op stal, Hope. United X Balzflug.
Nu paar keer L2 gestart en 2 punten. Afgelopen maanden rustig aan gedaan, bijna intotaal maand vrij gehad.. switch van instructrice en nu gaan we er weer voor :)

Dit zijn wij:
[ [url=m/S7XzMj.jpg]Afbeelding[/url] ]



Doel is M1 niveau beheersen, L2 puntjes rijden. Misschien december M starten en anders houden we dat voor januari.

Ik heb vorig jaar, zo goed als, de B uitgereden. Ga ik nooit weer doen :') zat toen te knoeien met de selectie wedstrijden. Heb dat nu aan kant geschoven.


Doel meer als behaald, eerste punt in het M1 is in the pocket :D

Rest ook netjes bezig :j

Shelly21

Berichten: 1766
Geregistreerd: 17-03-11

Re: Wedstrijddoelen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 23:56

Oh iwanluver wat een pech!

Ik had mijn doel vorige maand behaald. Staan inmiddels op +18 in het L1. Dus 16 december doen we een onderlinge L2. Even kijken hoe dat ons af gaat.

Afbeelding

Spenk
Berichten: 21767
Geregistreerd: 30-08-05

Re: Wedstrijddoelen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 00:11

Mijn doel was Z1 met winst. Dat is helaas blijven steken op Z1 startgerechtigd. Peesblessure -O-

Udo2001

Berichten: 3380
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Rosmalen

Re: Wedstrijddoelen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 08:05

Ik begon weer in juni. Na 2,5 jaar afwezigheid in de klasse ZZL. Doel behaald. ZZzwaar startgerechtigd. Op naar ons volgend doel. Maar dat in 2018. Subtop met winst, liefst met zicht op de slipjas. :o

Padoertje
Berichten: 1524
Geregistreerd: 12-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 09:46

Iwanluver wat een pech zeg. Hopelijk een vlot herstel.

Wieneke, ik wil ook meeeeeeeeee. Hoe gaaf zeg.
Tijd dat ik ook weer een bosritje plan. Lekker om de koppies even leeg te maken.

Hier was het doel om eind dit jaar Z klaar te zijn. Nu is hij goed M klaar, maar travers en appuyementen zijn nog niet bevestigd. Moet ook eerlijk zeggen dat we al vanaf mei in een verbouwing zitten (binnenbak met daaraan 2 vleugels met aan beide kanten 16 stallen) waardoor er de hele dag door bouwvakkers aan het werk zijn, kranen, heftrucken etc. Nu heb ik hem al die tijd gewoon gereden terwijl er vrachtverkeer langs de bak reed en er af en toe een speciekuip uit een raam naar beneden werd gegooid :') . Maar op de een of andere manier lukt het me niet meer om een goede focus te hebben. Ik rijd hem nog wel 2 a 3 keer per week, maar minder intensief. En gezien de mannen tot 18:00 door werken, vind ik het geen succes om daarnaast in de schemer te gaan rijden.
Mijn dochter start hem nu in de B en dat gaat leuk, dus die laat ik het indoorseizoen lekker op pad gaan samen. Die heeft 5 proeven gereden en 7 winst.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 11:24

Oef, toch een paar in de lappenmand. Veel beterschap aan allen!

Hier staat het even op een (heel) laag pitje. Iemand palliatief in de schoonfamilie dus deze week heeft paard vrij. Vanaf volgende week pak ik de draad wel weer op, op voorwaarde dat de buitenbak zich goed houdt. Hij ligt nu nog goed te rijden ondanks alle regen, maar er hoeven echt geen bakken water meer naar beneden te komen. Dan houdt het op, en zal het beperkt worden tot 1/week buitenritje vrees ik. Want geen binnenbak in de buurt.

Daphx93

Berichten: 2595
Geregistreerd: 08-01-10

Re: Wedstrijddoelen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 11:27

Onze doel was M1 met een winstpuntje, helaas ook niet gehaald en zal het nooit meer halen met dit paardje.
We hebben 2x M1 gestart maar ik merkte gewoon dat ze het te zwaar vond en niet meer wilde. Ze mag lekker met wedstrijd pensioen. Januari wordt ze ook 21 dus ze heeft het prima gedaan!

cindyy_1993

Berichten: 437
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 11:28

Jeetje Iwanluver wat balen! Heel veel beterschap!

Ik lees veel behaalde doelen, super fijn!

Helaas ook wat doelen die door blessures of andere omstandigheden niet behaald zijn. Voor de blessures, beterschap! Hopelijk volgend jaar weer knallen.

Hier wel het doel behaald. Het doel was om dit jaar het M2 uit te zijn en in januari Z1 te mogen starten. Inmiddels hebben wij in september onze laatste punt in het M2 gereden en zijn we al 2 keer Z1 gestart :)

SaraViavia

Berichten: 1796
Geregistreerd: 13-02-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 22:51

SaraViavia schreef:
Mijn paard is verkocht en heb gister een nieuwe op stal gekregen 4-jarige die enkel licht is aangereden, maar verder niks kent. Wedstrijddoelen? Laten we zeggen uberhaupt de wedstrijden te bereiken dit jaar. Nu eerst maar eens beginnen met longeren, want hij heeft een paar maanden op de wei gestaan na het inrijden en moet weer opgepakt worden. BB parcous als doel denk ik dan maar :P En wie weet zitten we aan het eind van het jaar wel in het L, we zullen het gaan zien hoe snel hij het oppakt.


Wedstrijden bereiken is gelukt! Springen? Nope, we zijn eerst maar aan dressuur begonnen. Vandaag wedstrijddebuut gehad in de B en 2x eerste met 192.5 en 194, dus dik tevreden! Had zelf al 4 jaar geen dressuurwedstrijd meer gereden en alleen maar gesprongen :D

RenWaBl

Berichten: 2174
Geregistreerd: 26-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 21:36

RenWaBl schreef:
Ik rijd met mijn zelf ingereden Diana nu in het L2 + 10, na een kleine anderhalf jaar wedstrijd rijden.
Dus mijn doel voor 2017 is aan het einde van het jaar M1 + winst te zijn. :)


Nou mijn doel is eindelijk bereikt, vandaag onze eerste 2 wp in het M1 behaald. :)

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Re: Wedstrijddoelen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 09:20

Onze startlijst staat nog niet online voor drie december :( vorige keer was hij er heel erg snel.

Alpha89

Berichten: 1058
Geregistreerd: 24-08-13
Woonplaats: Ergens in Nederland, Spanje en Portugal

Re: Wedstrijddoelen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 10:12

Gefeliciteerd Cindy, SaraViavia en RenWabBl!

yeah, kan mijn normale schoenen weer aan (teen lijkt goed te genezen maar weet nog niet of de nagel terugkomt, het is nog wel gevoelig). Eens even kijken of ik een wedstrijd in december kan meepakken. Maar we hebben iig ons doel dik behaald dus het is niet erg als we niet meer weg kunnen (bedoeling was B afsluiten, maar we zijn L1+5 en al oefenwedstrijd L2 gedaan met een 2e plaats en 1 wp).

Oefenen voor L2 en zelfs al M1 gaat goed! Ben benieuwd waar we volgend jaar belanden :D

DanielleB

Berichten: 5220
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: in friesland

Re: Wedstrijddoelen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 12:55

Hier komen de startlijsten er meestal een week van te voren op. Maar soms zelfs maar 4 dagen. Soms wel 1,5/2 weken van te voren. Wisselt dus wel heel erg.
Ik heb zaterdag mijn 3e M1 wedstrijd, helaas maar weer 1 proefje (vorige keer ook). Maar ik heb al wel 5 winstpunten :) Dus gaat mooi snel!

MyWishMax

Berichten: 25287
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 13:03

_Desiree schreef:
Onze startlijst staat nog niet online voor drie december :( vorige keer was hij er heel erg snel.


Erg jammer idd. Ik ben ook wel erg benieuwd. Maar er was dit weekend Z selectie, dus misschien was de kring daar druk mee ipv startlijst maken?

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 15:29

Ik ben gewend dat startlijsten hooguit 3 dagen op voorhand bekend zijn bij een wedstrijd :)) maar inschrijven kan vaak tot begin van de week waar de wedstrijd in valt.

SaraViavia

Berichten: 1796
Geregistreerd: 13-02-11
Woonplaats: Gelderland

Re: Wedstrijddoelen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 16:01

@Alpha89 dankjewel!!

Zaterdag dus eerste wedstrijd gereden 2x eerste (192.5 en 194) en gister doet hij er nog even een schepje bovenop 1e met 200 punten (helaas maar 1 proef ivm het slechte weer) "
Ben helemaal geen dressuurfan, maar zo is het toch wel leuk :D

Tierania_
Berichten: 4508
Geregistreerd: 29-11-05

Re: Wedstrijddoelen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 16:15

Mijn doelen:
M springen starten + wp
M2 startg. en misschien zelfs starten
L SGW startg.

Zou deze zomer starten in het M springen maar helaas door een ongelukje een kleine 2 maanden uit te running geweest. Zijn het nu allemaal weer aan het opbouwen.
Nu L + 17

Dressuur niet meer gestart sinds april dus blijven steken op M1 + 3

SGW wel behaald nu B + 5 en dus L startg.

DarkCupid
Berichten: 729
Geregistreerd: 22-06-17
Woonplaats: MAARSBERGEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 16:53

mijn doelen ga ik wss niet halen omdat ik in de tussentijd geen wedstrijden meer gereden heb. als ik vervoer heb, ga ik 16 of 17 December wedstrijd rijden.(of misschien beide dagen) maar jesus ben nu al bloed nerveus :+ :+