Wedstrijddoelen 2017

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: Wedstrijddoelen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 14:59

Gefeliciteerd beiden hierboven :D Lekker bezig!

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 15:03

De mijne is de trailer even beu en maakt dat ie weg is als hij die ziet aankomen. Tenzij hij zijn vriendje hoort roepen, dan wil dat zeggen dat het speeltijd is :)) Dan staat hij in 2 tellen paraat.

Hij ging vooral de trailer in om naar les te gaan of wedstrijd, dus dat is ie nu even zat. Hij laadt wel, staat rustig, laadt netjes uit, maar ik kan 'm wel zelf uit de weide gaan plukken ipv dat hij naar mij toe komt.

dat is nog een reden dat ik nu veel minder start in de winter: het moet leuk blijven.

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 17:18

Zeker waar, ik heb nu ook een wedstrijdstop ingelast, niet dat mn paarden t minder leuk vonden (ik doe 7 verschillende onderdelen op een dag, dus dat is kwa afwisseling denk ik top voor ze) maar heb er zelf wat minder lol in.

Nu ga ik in februari samenwonen dus staan er nog 6 shows op de planning. Maar meer voorlopig even niet :) Even echt genieten van lol-met-knol :D En dat hebben we gisteren gedaan, ze voelde zo goed dat ik t hoofdstel af heb gehaald en aan een halstertouwtje verder ben gaan rijden. Zelfs de changementjes gingen super :D

Filmpje zal ik nog wel uploaden :D


Afbeelding

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 21:34

Lowara schreef:
Mijn doelen dit jaar zijn volledig anders dan ik had gedacht. Mijn hoofd doel was eerst M2 plus winst met mijn ene merrie. Wie weet gaan we er nog voor, maar merk dat ik buitenrijden met haar veel prettiger vind nu.

In plaats daarvan heb ik een startkaart aangevraagd voor mijn 14 jarige Tinkermerrie van 1,35 hoog die sinds de zomer pas onder het zadel is en eigenlijk volledig beginnerslessen zou moeten lopen :+
Met haar heb ik weinig doelen omdat het eigenlijk geen dressuurtype is, maar merk dat we er beide ontzettend veel lol aan beleven, dus we kijken de komende tijd in de B tussen de paarden wel waar het schip strand.
L1 startgerechtigd zou voor 2017 een leuk doel zijn voor ons gok ik :j
--------------


Ok... In mei bovenstaand bericht getypt en moet hem toch aanpassen :')
De merrie waar ik M2 mee wilde zijn heb ik inmiddels verkocht, en het merrietje die ik voor de lol ben gaan starten heeft inmiddels niet alleen het L1 startgerechtigd behaald, maar ga ik zelfs L2 starten dit jaar nog omdat we L2 gerechtigd zijn.
Blijft bizar hoe dingen toch altijd anders gaan dan een paar maanden daarvoor dan he?


En hoppa.. L2 plus winst :D ik ga geen doelen meer bijstellen voor 2017 :+

Skogan

Berichten: 787
Geregistreerd: 22-02-05
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 13:49

Varekaj schreef:
Ik ben lid van een club en startkaart zit sowieso inbegrepen in het lidgeld :) Proefje starten kost maar €6 in de winter voor de officiële indoors. De onderlinge is €10/proef, maar daar hangt wel prijzengeld aan vast.


10€ per proefje?!
In Frankrijk minstens 18€ als je heel ver weg ga op een heel kleinschalig wedstrijd en vanaf 22-25€ op normale wedstrijden voor B proeven. Laatste wedstrijden had ik 35€ per proef kwijt op L/M niveau |(

Ik zou zeggen doen maar! Je kan nooit te weinig wedstrijden rijden voor ervaring!

Padoertje
Berichten: 1533
Geregistreerd: 12-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 22:05

Hoe trots kun je als moeder zijn! Mijn dochte heeft vandaag haar eerste selectie in het B gereden en is gewoon 1e en 2e geworden met 198,5 en 205 punten. Ze staat gewoon bovenaan in het klassement.
Echt heel gaaf! We zitten middenin de nieuwbouw van de stallen en binnenbak, waardoor we weinig konden rijden en gisteren zijn de paarden al naar het deel wat wel af is verhuisd. Ik had er een hard hoofd in, maar paardje liep 2 super proeven.

Voor mij de bevestiging dat ik hem zelf niet start met de selecties. Mijn dochter rijdt hem in december nog voor het kampioenschap en daarna gaat ze over naar het L1 voor een paar proeven en dan versneld naar het L2 als het zo goed blijft gaan. Als ik dan ook nog selecties ga rijden, dan loopt hij een aantal keer 2 dagen achter elkaar en dat vind ik niet nodig. Ik train hem thuis lekker door voor het M2/Z1 en dan komt dat eind van het indoor seizoen wel weer denk ik zo.

Wie is nog meer gestart?

MyWishMax

Berichten: 25298
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 22:14

Dan heb ik vandaag tegen jouw dochter gereden ;) ik werd 1e met 199 en 2e proef had ik ook 205. En volgens mij heb ik haar zie rijden, erg leuk dier!

Hier na de selecties ook even l1 of l2 proberen, kijken wat fijner rijdt.

Hier al weer 7 winst in 3 proeven, gaat een stuk beter dan verwacht.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 22:28

Even een update. Ik ben gisteren dus gestart op de onderlinge wedstrijd in een proef Niv. 1 (België). Ik had de proef ingeschat als gelijklopend met L1, maar uiteindelijk is het eerder al L2. Maakte me niet uit.
Doel was even bekijken hoever we staan richting ons L1-debuut in mei en huiswerk meekrijgen. Had me gericht op het behalen van een score van 60%.

Nou... het was een fijne maar brave proef, heb 'm ietsje lang gelaten in de hals omdat hij beetje inkakte. Hem eraan rijden had me protest opgeleverd, nu bleef hij heel fijn ontspannen en prima aan de hulpen. Ik laat vaak het neusje eruit en dus ietsje langer in het kader, wat meestal resulteert in fiks afgestraft worden op "meer bij elkaar rijden" en "meer oprichting". Verwachtte me dan ook aan een matig resultaat.
Na de proef werd ik bij de jury geroepen: meneer vond het een werkelijk prachtige, heel erg mooie proef, paard heel erg fijn door het lijf, lekker los en ontspannen, hele fijne en vriendelijke combinatie en volledig zoals "a happy athlete" behoort te zijn. Wel wat puntjes laten liggen op afwerking (bewust van mijn kant), maar zeer zeker potentieel als we die details wel afwerken.
Ik ben met een hele grote smile de piste uitgegaan :D

Uiteindelijke uitslag: 2e plaats van 6 deelnemers met maar liefst 72,17% *\o/* (216/300) en nogmaals felicitaties van de jury dat ik absoluut niets aan mijn rijstijl moet veranderen. Dat samenkomen, dat komt vanzelf wel als ie nog wat sterker wordt zei hij. Hele goede tips meegehad naar huis, heel fijn protocol ook met duidelijke werkpunten.

Mijn weekend kon écht niet meer stuk, dus als ik deze lijn kan aanhouden ga ik maar alvast voor 2018 als doel zetten L2 startgerechtigd zijn op het einde van de zomer 8-)

Yentaah

Berichten: 1136
Geregistreerd: 03-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 23:37

Yentaah schreef:
Mijn doel is om aan het eind van het jaar F9 startgerechtigd te zijn! Eens zien of dat lukt..

Vandaag het laatste puntje van de F8 binnengesleept, dus mijn doel is behaald *\o/* Op naar volgend jaar!

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 11:03

Padoertje schreef:
Hoe trots kun je als moeder zijn! Mijn dochte heeft vandaag haar eerste selectie in het B gereden en is gewoon 1e en 2e geworden met 198,5 en 205 punten. Ze staat gewoon bovenaan in het klassement.
Echt heel gaaf! We zitten middenin de nieuwbouw van de stallen en binnenbak, waardoor we weinig konden rijden en gisteren zijn de paarden al naar het deel wat wel af is verhuisd. Ik had er een hard hoofd in, maar paardje liep 2 super proeven.

Voor mij de bevestiging dat ik hem zelf niet start met de selecties. Mijn dochter rijdt hem in december nog voor het kampioenschap en daarna gaat ze over naar het L1 voor een paar proeven en dan versneld naar het L2 als het zo goed blijft gaan. Als ik dan ook nog selecties ga rijden, dan loopt hij een aantal keer 2 dagen achter elkaar en dat vind ik niet nodig. Ik train hem thuis lekker door voor het M2/Z1 en dan komt dat eind van het indoor seizoen wel weer denk ik zo.

Wie is nog meer gestart?


Ik ben ook gestart! Maar dat ging helaas minder. Pony was niet helemaal zich zelf en ik was zelf ook niet lekker. Vrijdag nog getwijfeld mij af te melden maar in overleg met instructrice toch gegaan voor de ervaring. Nou had ik slechtere punten verwacht, hoop 3 december wat mooiere punten neer te zetten zodat ik toch bij de eerste twaalf kom. Sta momenteel op 13 . Ik moet zeggen dat ik het ook als een soort lastig ervaar met mijn kleine pony tussen als die grote paarden. Maakt mij zelf toch een beetje onzeker. Had vaak gehoord dat mensen lelijke opmerkingen maakte, maar gister kreeg ik zulke leuke opmerkingen dat ik er helemaal blij van ben. En zin heb in drie december *\o/*

Merel_Brit

Berichten: 630
Geregistreerd: 13-05-08
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 12:12

Gisteren toch nog mijn doel behaald! Totaal niet verwacht, ze wilde niet op de trailer en in de eerste proef had ze zoveel spanning en was ze echt stout. Werd ze met de tweede proef eerste *\o/* en hadden we nog een winstpuntje. Daarmee M1 +5 en nog één wedstrijd te gaan dit jaar, dus ik ben blij! Ik ben hard aan het nadenken wat mijn doel voor volgend jaar gaat worden, M2 met winst vind ik weer niet fanatiek genoeg, maar Z1 klinkt als een hele verre toekomstdroom :')

Merel_Brit schreef:
Gefeliciteerd allemaal met jullie stappen! Leuk om te zien dat iedereen vorderingen maakt.

Hier loopt het helaas wat anders allemaal. Paard had een dikke hoefzweer achterop de hoef, en als gevolg daarvan ligt er nu een heel stuk hoefwand los. Voorlopig niet rijden helaas. Daarnaast heeft ze altijd al een slechte conditie gehad, en kwam er nu uit een bloedonderzoek dat ze mogelijk insulineresistent is... Nu dus eerst de hele molen bij de da door, m`n wedstrijd doel van M1+5 heb ik even op de lange baan geschoven.

cindyy_1993

Berichten: 437
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 13:12

Ook wij zijn gisteren weer gestart! Onze 2e keer in het Z1. Momenteel is ons voornaamste doel om lekker kilometers te maken en wat te wennen aan de grotere baan met extra letters. Want hij mist voornamelijk nog erg veel kracht om echt te gaan dragen, en dat verwachten ze toch echt wel in het Z1. De eerste proef onwijs fijn kunnen rijden; hij was fijn te schakelen en ook de eenvoudige wissels vielen niet heel erg tegen. Daar hadden we 190,5 (56%). Moet wel zeggen dat de jury behoorlijk streng was, maar geen winst was zeker wel terecht. De tweede proef had meneer spontaan een kriebel oid in zijn neus, want hij heeft denk ik driekwart van de proef alleen maar lopen proesten. Daardoor trok ie me steeds half uit het zadel en was het haast onmogelijk om hem nog fijn te kunnen rijden.. Hierdoor ontstonden veel rommeltjes en ook was er spontaan weer van alles eng. Hier hadden we ook terecht 182,5 (53%). Maar dat gevoel van de eerste proef is zeker iets om vast te houden! En zo gaan we rustig door met lekker kilometers maken.
Afbeelding

nanoukkie

Berichten: 1845
Geregistreerd: 08-12-14
Woonplaats: België

Re: Wedstrijddoelen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 14:34

Ik heb gisteren mijn eerste wedstrijd op verplaatsing gehad, spannend!
https://www.youtube.com/watch?v=vz9cKiy1z7E&t=7s (video van de wedstrijd)
Dit was de 70/80 clearround, foutloos en binnen de tijd. Ik vond het wel een mooie hoogte, al lijkt het lager doordat het van boven af is gefilmd. Ik hoop in de komende maanden enkele keren 90 cm te starten, en wie weet de meter in de zomer!

Padoertje
Berichten: 1533
Geregistreerd: 12-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 15:54

MyWishMax schreef:
Dan heb ik vandaag tegen jouw dochter gereden ;) ik werd 1e met 199 en 2e proef had ik ook 205. En volgens mij heb ik haar zie rijden, erg leuk dier!

Hier na de selecties ook even l1 of l2 proberen, kijken wat fijner rijdt.

Hier al weer 7 winst in 3 proeven, gaat een stuk beter dan verwacht.


Ha wat grappig. Paardenland is klein :) Jij ook gefeliciteerd met je punten!
Ze was uiteindelijk tweede in de eerste proef (fout van secretariaat maar gelukkig wel gecorrigeerd in de plaatsing) en in de tweede proef zat nog een rekenfout en had ze 206 punten. Volgende keer tel ik het op locatie wel na :P Geloof dat zowel bij ons, als bij jou en de nummer 3 plaatsingsfouten zijn gemaakt door het secretariaat. Maar ach, ze is sowieso door naar het kringkampioenschap.

Ze heeft hem pas 3x gestart en na het kringkampioenschap gaat ze ook over naar het L. Met haar pony heeft ze L2 gestart en Cokes is met mij M1, dus ze kan, als het lukt, versneld promoveren tot het L2. Ze wil in maart/april in ieder geval L2 rijden.

@Desiree, was jij in Capelle met een Haflinger toevallig? Ik kan ineens geen profielen meer zien op mijn tablet...

Verder iedereen gefeliciteerd met de punten, ervaringen etc

Padoertje
Berichten: 1533
Geregistreerd: 12-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 15:59

_Desiree schreef:
Padoertje schreef:
Hoe trots kun je als moeder zijn! Mijn dochte heeft vandaag haar eerste selectie in het B gereden en is gewoon 1e en 2e geworden met 198,5 en 205 punten. Ze staat gewoon bovenaan in het klassement.
Echt heel gaaf! We zitten middenin de nieuwbouw van de stallen en binnenbak, waardoor we weinig konden rijden en gisteren zijn de paarden al naar het deel wat wel af is verhuisd. Ik had er een hard hoofd in, maar paardje liep 2 super proeven.

Voor mij de bevestiging dat ik hem zelf niet start met de selecties. Mijn dochter rijdt hem in december nog voor het kampioenschap en daarna gaat ze over naar het L1 voor een paar proeven en dan versneld naar het L2 als het zo goed blijft gaan. Als ik dan ook nog selecties ga rijden, dan loopt hij een aantal keer 2 dagen achter elkaar en dat vind ik niet nodig. Ik train hem thuis lekker door voor het M2/Z1 en dan komt dat eind van het indoor seizoen wel weer denk ik zo.

Wie is nog meer gestart?


Jaaa, ik zie het nu. Ik heb nog tegen je gezegd dat ik je pony zo’n leuk koppie vond hebben!
Hij is toch nog best jong of niet? Gewoon lekker meters maken en ervaring opdoen hoor. Genoeg haflingers die het super doen in de sport. Als je goed rijdt, dan kan de jury niet om je heen.
Na ons kwamen er ook echt hele knappe paarden binnen, maar die maken ook fouten. Mijn dochter is pas 15 en heeft hem nu 3x meegenomen. Voor haar ook wennen hoor tussen alle meer ervaren/oudere ruiters. Ze reed de proeven ook echt foutloos, maar ik had niet verwacht dat ze zo hoog zou eindigen. Zeker niet omdat ik zoveel goede paarden zag lopen in de losrijhal.

Ik ben ook gestart! Maar dat ging helaas minder. Pony was niet helemaal zich zelf en ik was zelf ook niet lekker. Vrijdag nog getwijfeld mij af te melden maar in overleg met instructrice toch gegaan voor de ervaring. Nou had ik slechtere punten verwacht, hoop 3 december wat mooiere punten neer te zetten zodat ik toch bij de eerste twaalf kom. Sta momenteel op 13 . Ik moet zeggen dat ik het ook als een soort lastig ervaar met mijn kleine pony tussen als die grote paarden. Maakt mij zelf toch een beetje onzeker. Had vaak gehoord dat mensen lelijke opmerkingen maakte, maar gister kreeg ik zulke leuke opmerkingen dat ik er helemaal blij van ben. En zin heb in drie december *\o/*

MyWishMax

Berichten: 25298
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 16:44

Padoertje schreef:
MyWishMax schreef:
Dan heb ik vandaag tegen jouw dochter gereden ;) ik werd 1e met 199 en 2e proef had ik ook 205. En volgens mij heb ik haar zie rijden, erg leuk dier!

Hier na de selecties ook even l1 of l2 proberen, kijken wat fijner rijdt.

Hier al weer 7 winst in 3 proeven, gaat een stuk beter dan verwacht.


Ha wat grappig. Paardenland is klein :) Jij ook gefeliciteerd met je punten!
Ze was uiteindelijk tweede in de eerste proef (fout van secretariaat maar gelukkig wel gecorrigeerd in de plaatsing) en in de tweede proef zat nog een rekenfout en had ze 206 punten. Volgende keer tel ik het op locatie wel na :P Geloof dat zowel bij ons, als bij jou en de nummer 3 plaatsingsfouten zijn gemaakt door het secretariaat. Maar ach, ze is sowieso door naar het kringkampioenschap.

Ze heeft hem pas 3x gestart en na het kringkampioenschap gaat ze ook over naar het L. Met haar pony heeft ze L2 gestart en Cokes is met mij M1, dus ze kan, als het lukt, versneld promoveren tot het L2. Ze wil in maart/april in ieder geval L2 rijden.

@Desiree, was jij in Capelle met een Haflinger toevallig? Ik kan ineens geen profielen meer zien op mijn tablet...

Verder iedereen gefeliciteerd met de punten, ervaringen etc


Oh, dan zijn er idd bij sowieso alledrie fouten gemaakt idd. De volgende doet ze ook mee, toch? Ik ook, rondje voor de ervaring en ivm de sluitingsdatum stond ik toch al ingeschreven.

Wat leuk! Hier rijd ik ook samen met mijn moeder op Flow. ;) Dit was mijn 1e wedstrijd op vreemd terrein := Ben in september op stal gestart, maar dat was maar 1 proef. Maar heel leuk! Ik heb dezelfde planning als jouw dochter, na de kampioenschappen naar het L, alleen daarna even kijken hoe snel paard het oppakt. Die doet nu met mij alles voor het eerst. En tussendoor wil moeders ook nog starten in de B

Maar als ik de goede voor me heb (zwart paard? Waar jij denk ik eerst naast liep in de inrijdbak?) dan vond ik het echt een hele leuke en mooie combinatie! Eerlijk gereden ook :j En dat onzekere wat jouw dochter heeft, helemaal als je die goede paarden ziet, heb ik nog steeds. Des te leuker was de uitslag!

NoLimit_93
Berichten: 302
Geregistreerd: 19-06-15
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 17:41

Mijn doel was om dit jaar L1 te gaan starten maar helaas niet gelukt vanwege een blessure in het voorjaar en in het najaar afgelaste wedstrijden op mijn gebruikelijke locatie. :(

Heb de punten wel binnen maar wil graag een keer wat hoger in de punten rijden voor ik de overstap maak. Mijn pony heeft erg veel last van spanning op vreemd terrein dus probeer dit op te lossen door kilometers te maken.

Onze eerste/laatste wedstrijd dit jaar was in september en waren toen wel 4x eerste geworden (verdeeld over 2 dagen) dus het gaat de goede kant op *\o/*

Eerstvolgende wedstrijd is waarschijnlijk in januari en volgend jaar gaat het gewoon lukken om ons doel te bereiken :))

Afbeelding

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Re: Wedstrijddoelen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 18:30

@Padoertje: Dat klopt inderdaad! Hij is inderdaad 5, ik moet zeggen dat mijn andere wedstrijden wel echt heel fijn gingen. Maar daar reed ik met meerdere pony's. Ik voel mij dan gewoon net wat zekerder.
Vond trouwens wel dat jou dochter fijn en netjes reed. Sommige waren echt aan het harken in die paarden hun bekkies.
Normaal rij ik altijd tussen de 180 en 195 maar dit was het gewoon net niet.
Ik ga ook mijn punten maar is na tellen haha! Geloof dat ik jullie 3 december weer zie toch?
Dan met een beter humor!

@mywishmax: Jep ik heb dat onzekere echt ook heel erg, vooral op zoon kleine pony tussen al die paarden. Geloof dat er 3 december veel de zelfde paarden mee doen, voor mij is dit echt een goede oefening geweest.

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 18:44

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dit wilde ik graag even met jullie delen, de bovenste foto.
Zo zijn wij een jaar geleden begonnen en inmiddels zoals de onderste twee, Bink is in de tussentijd nog 4 maanden geblesseerd geweest.

NoLimit_93
Berichten: 302
Geregistreerd: 19-06-15
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 18:56

_Desiree schreef:
[ [url=m/N9gPjX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2Lbzl8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CIt59I.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit wilde ik graag even met jullie delen, de bovenste foto.
Zo zijn wij een jaar geleden begonnen en inmiddels zoals de onderste twee, Bink is in de tussentijd nog 4 maanden geblesseerd geweest.


Wat een vooruitgang, ziet er goed uit _/-\o_

Padoertje
Berichten: 1533
Geregistreerd: 12-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 19:59

Mag je trots op zijn hoor Desiree! Gewoon genieten samen en lekker blijven starten. De onze is ook maar een ukkie met zijn 1.63 hoor.

@Mywishmax, klopt een kleine zwarte gribaldi die we hebben. Ik liep inderdaad even een rondje naast hem mee, hij kwam na het opstijgen bijna overeind haha.

Hij is dan wel 10, maar pas met 7 jaar beleerd en ik heb hem pas sinds maart dagelijks in mijn handen. Stond afgelopen winter 5 maanden stil door een ongelukje op de paddock. Ik heb hem in april in het L1 een paar keer gestart, in de zomer in het L2 3x en in september en oktober 3x in het M. Hij is overall gezien dus ook iets van 10/12 keer mee op pad geweest.
Vandaar dat Romy hem nu lekker onderin start en dan train ik thuis rustig verder en na de kampioenschappen hoop ik hem M2 te starten voor winst en dan houd ik hem thuis om Z klaar te maken.
Althans, als Romy de smaak te pakken krijgt, dan ben ik bang dat ik zonder paard zit :')

MyWishMax

Berichten: 25298
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Wedstrijddoelen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 20:06

Hier ook niet zo groot, 1.65 denk ik net aan.

Heerlijk om te lezen padoertje! En stiekem is het wel leuk dat het zo goed gaat met dochter toch? Ook al raak je hem bijna kwijt :')

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Re: Wedstrijddoelen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 20:45

Super leuk! hoop jullie 3 december weer te zien gezellig *\o/*

IwanLuver
Berichten: 1880
Geregistreerd: 28-10-03
Woonplaats: steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 14:49

IwanLuver schreef:
Mijn doel is om L2 + winstpunten te rijden. Wij gaan in Februari voor de eerste keer L1 starten.
Daarnaast B springen + minimaal 1 winstpunt. We rijden nu nog BB en ik start maar 1x per 2 maanden een springwedstrijd ofzo.

Daarnaast wil ik heel graag een BB cross parcours rijden.....

Geen wedstrijddoel, maar wel een leuke is een strandrit rijden.


Genoeg doelen voor dit jaar dus!


Helaas zijn mijn doelen niet gehaald.

Op de eerste outdoor Wedstrijd kom ik in botsing met een andere amazone waardoor mijn knieschijf uit de kom is geraakt. Ik heb daar wel een behoorlijk lange tijd van moeten revalideren. In september begon Gadget wat te kwakkelen. In oktober kwam de tandarts, bleek ze wormen te hebben, de fysio heeft haar behandeld en mijn zadels zijn nagekeken.
Na deze apk begon ze echt weer heerlijk te lopen.

Totdat ik er afgelopen zaterdag ben afgevallen en mijn andere knie heb verdraaid en een breukje in mijn voet heb opgelopen. Ik zit nu tot mijn lies in het gips. Maandag moet ik naar de orthopeed en dan hoor ik meer.

Al met al was dit niet mijn jaar.. op naar volgend jaar!

Yentaah

Berichten: 1136
Geregistreerd: 03-03-16

Re: Wedstrijddoelen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 15:32

Beterschap :(:)